得罪講句,猿人雲胶唔算好低食 - 香港高登
[登入]
勒老闆
引用
19/06/2026 22:04
吹到咩性價比好高,同我去超市買啲急凍即食差唔多,係啲醬自己配唔到,唔確定有咩狠活
魚蛋妹2.0
引用
19/06/2026 22:07
個價再低就係
唔係食黎把撚
正常人1235
引用
19/06/2026 22:09
懶係真人包咁
係玻璃後面包 搞野都算
包得重衰過我
而且係大陸品牌 請外勞
你食撚飽佢[fuck2]cl
勒老闆
引用
19/06/2026 22:22
50多元,都會有人食,超市或佳寶有時12蚊都6隻
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]