(救求各位大哥)天花板燈開唔著,係咪電線斷咗? - 香港高登
[登入]
破麻
引用
19/06/2026 21:52
https://upload.hkgolden.media/comment/el1imn1z.i5w5sblluts.1dwyvpvjof2.zjw.jpg

個罩太重,好似扯到條線,而家開極都唔著,係咪條線斷咗?要點處理#adore#
索克天王
引用
19/06/2026 22:23
可能個cheap 雞駁口位甩左啫
索克天王
引用
19/06/2026 22:24
新買定用開
破麻
引用
19/06/2026 22:38
新買定用開

開燈開咗半年左右
破麻
引用
19/06/2026 22:39
可能個cheap 雞駁口位甩左啫

駁口位係燈座位?唔會係成條線掛
還政於民
引用
19/06/2026 22:42
係咪燈膽燒呀,你有卡錶,咪卡下有無電到
最曖嗅淫麻
引用
19/06/2026 22:46
honey妳俾我無套中出弔,我幫妳
索克天王
引用
19/06/2026 22:49
你擰粒新膽試下先,唔得就多數駁口接觸不良
破麻
引用
19/06/2026 22:58
係咪燈膽燒呀,你有卡錶,咪卡下有無電到

無 燈膽換咗新,過幾日又無著
破麻
引用
19/06/2026 22:59
你擰粒新膽試下先,唔得就多數駁口接觸不良

係 新膽嚟的 咁駁口係咪燈座駁口#adore#
破麻
引用
19/06/2026 23:04
算啦 我叫人幫我換款 呢個掉轉用
每次見佢垂喺天花板 我都驚會跌落嚟打爆自己對眼:o)
還政於民
引用
19/06/2026 23:06
你擰粒新膽試下先,唔得就多數駁口接觸不良

係 新膽嚟的 咁駁口係咪燈座駁口#adore#

條電線無咁易斷,除非條電線裝咗好耐開始梅,
多數駁口位鬆咗
還政於民
引用
19/06/2026 23:07
算啦 我叫人幫我換款 呢個掉轉用
每次見佢垂喺天花板 我都驚會跌落嚟打爆自己對眼:o)

換啦,反正你rich
索克天王
引用
19/06/2026 23:07
駁口位係個燈盤度
你搵人換款,都係倒吊架喇,香港天花係石屎,打膠塞+螺絲,邊有咁易跌
還政於民
引用
19/06/2026 23:14
https://upload.hkgolden.media/comment/eswqynbq.wefowlpn2be.gbugluxz1ay.kvg.jpg
可能扯鬆咗接線位
破麻
引用
19/06/2026 23:15
你擰粒新膽試下先,唔得就多數駁口接觸不良

係 新膽嚟的 咁駁口係咪燈座駁口#adore#

條電線無咁易斷,除非條電線裝咗好耐開始梅,
多數駁口位鬆咗

#adore# ok 咁都好啲 電線我唔識 駁口都學到試整嘅
破麻
引用
19/06/2026 23:15
算啦 我叫人幫我換款 呢個掉轉用
每次見佢垂喺天花板 我都驚會跌落嚟打爆自己對眼:o)

換啦,反正你rich

Rich就叫人整啦仲問咁多:o)
還政於民
引用
19/06/2026 23:17
算啦 我叫人幫我換款 呢個掉轉用
每次見佢垂喺天花板 我都驚會跌落嚟打爆自己對眼:o)

換啦,反正你rich

Rich就叫人整啦仲問咁多:o)

https://manuals.plus/zh-TW/ikea/h%C3%B6ljes-pendant-lamp-manual
自己睇說明書試下自己整[sosad]
破麻
引用
19/06/2026 23:17
駁口位係個燈盤度
你搵人換款,都係倒吊架喇,香港天花係石屎,打膠塞+螺絲,邊有咁易跌

呢個吊燈至少3公斤 唔係講笑:o) 吊一兩日ok 長期吊我好擔心
綠帽小子
引用
19/06/2026 23:17
冇得求,換屋#ng#cry
破麻
引用
19/06/2026 23:18
https://upload.hkgolden.media/comment/eswqynbq.wefowlpn2be.gbugluxz1ay.kvg.jpg
可能扯鬆咗接線位

:~( 愛你 原來有online説明書
呢個係黑工幫我裝的 所以我都無睇説明書
還政於民
引用
19/06/2026 23:18
多謝你膠B#good# #good#
破麻
引用
19/06/2026 23:18
冇得求,換屋#ng#cry

[think]cl
還政於民
引用
19/06/2026 23:18
https://upload.hkgolden.media/comment/eswqynbq.wefowlpn2be.gbugluxz1ay.kvg.jpg
可能扯鬆咗接線位

:~( 愛你 原來有online説明書
呢個係黑工幫我裝的 所以我都無睇説明書

你唔好電死呀[sosad]
破麻
引用
19/06/2026 23:18
算啦 我叫人幫我換款 呢個掉轉用
每次見佢垂喺天花板 我都驚會跌落嚟打爆自己對眼:o)

換啦,反正你rich

Rich就叫人整啦仲問咁多:o)

https://manuals.plus/zh-TW/ikea/h%C3%B6ljes-pendant-lamp-manual
自己睇說明書試下自己整[sosad]

#adore# #adore# #adore#
破麻
引用
19/06/2026 23:19
https://upload.hkgolden.media/comment/eswqynbq.wefowlpn2be.gbugluxz1ay.kvg.jpg
可能扯鬆咗接線位

:~( 愛你 原來有online説明書
呢個係黑工幫我裝的 所以我都無睇説明書

你唔好電死呀[sosad]

熄哂電箱日頭試下整先:o) ….
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]