盜賣日本頂級柑橘農家:你們也希望中國人能吃到好吃的水果吧? - 香港高登
[登入]
冷泉麻子
引用
20/06/2026 19:02
唔只支那啦 泡狗都係咁 又偷士多啤梨又偷提子[fuck] [fuck] [fuck]
DAVOUT
引用
20/06/2026 19:07
你們也希望中國人能吃到好吃的水果吧?

點解期望人地希望你有好生果食, 你食屎關人撚事[sosad]lm
泡菜與蝗蟲
引用
20/06/2026 20:50
睇今日嘅討論得偷AV係正義[smoke]cl
合眾國‧中華
引用
20/06/2026 21:46
大陸仲肯偷樹枝咪執到囉
遲D人地正常街巿買個正版橙返去實驗室用CRISPR剪粒基因落其他橙樹都唔因點查
好似未聽過有基因版DRM
不嬲丟人現眼
引用
20/06/2026 22:11
大陸仲肯偷樹枝咪執到囉
遲D人地正常街巿買個正版橙返去實驗室用CRISPR剪粒基因落其他橙樹都唔因點查
好似未聽過有基因版DRM

因為大陸係要搶埋個名既名氣來賣,偷偷改基因就算好食都冇日本溢價光環賺
CssFire
引用
21/06/2026 00:07
大陸仲肯偷樹枝咪執到囉
遲D人地正常街巿買個正版橙返去實驗室用CRISPR剪粒基因落其他橙樹都唔因點查
好似未聽過有基因版DRM

使L聽過咩,有就有啦,偷了根本不一樣,但版權不一樣,看似好吃
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]