[
登入
]
上一頁
時事台
第 1 頁
第 2 頁
時事台
外傭姐姐係隱形富豪?自爆靠一經營手法賺夠回鄉
牌佬
20/06/2026 10:54
大把做雞又係搵多過你
賓賓都岩, 個個練馬師咩
食過
咪又係女人一個
我批你含碌蕉
20/06/2026 10:57
仲有就係佢哋買落嘅地同起係上面嘅屋都係永久擁有。
呢個terms is joke,你試下塊地阻住政府睇下搵唔搵人剷左你
kilogram
20/06/2026 10:58
仲有就係佢哋買落嘅地同起係上面嘅屋都係永久擁有。
呢個terms is joke,你試下塊地阻住政府睇下搵唔搵人剷左你
聽講大陸好易被人食左
泡菜與蝗蟲
20/06/2026 11:35
菲丶印住屋平,地平,水果豐富,最差係貪污嚴重
水質差到唔想返去……治安勁恐怖…夜晚根本唔敢出街……
大小城市都出過,無乜嘢
雖然間唔中有槍殺新聞
但係菲律賓好撚污糟同污染
每事一問
20/06/2026 12:42
大把做雞又係搵多過你
賓賓都岩, 個個練馬師咩
深水埗大把人屌
地鐵站上去就有
行屍走肉
20/06/2026 12:49
放假幫姐姐執房
吹大啲
而家係垃圾Thread作完文再放上各Forum
係咪傳媒唯一生存之道?
GenZ整頓傳媒行業 你唔係唔支持呀?
快丫架華
20/06/2026 15:01
唔出奇
我屋企個印傭啱啱先係鄉下買地起樓
仲住得好過我地
寶生永夢(Z)
20/06/2026 15:29
點解可以亂咁搞人地啲物品?
師父救我呀
20/06/2026 15:44
我屋企請咗十幾年個工人都喺菲律賓買咗個農場,諗住退休種下菜養下羊
有時諗諗吓,香港捱生捱死,退休反而冇乜得剩
烈火霸屌
20/06/2026 15:47
識人屋企個菲傭姐姐喺菲律賓住別墅,菲傭放假翻家鄉嗰種成家跟埋過晒去菲律賓別墅
仲要菲傭間屋有請三個工人,全部華人工人
烈火霸屌
20/06/2026 15:47
識人屋企個菲傭姐姐喺菲律賓住別墅,菲傭放假翻家鄉嗰陣成家跟埋過晒去菲律賓別墅
仲要菲傭間屋有請三個工人,全部華人工人
oceanface
20/06/2026 15:52
仲有就係佢哋買落嘅地同起係上面嘅屋都係永久擁有。
呢個terms is joke,你試下塊地阻住政府睇下搵唔搵人剷左你
傻仔,以佢哋嘅基建速度,你個十世孫住到死同你係香港補10次地價都唔會阻住政府啦!
oceanface
20/06/2026 15:55
仲有就係佢哋買落嘅地同起係上面嘅屋都係永久擁有。
呢個terms is joke,你試下塊地阻住政府睇下搵唔搵人剷左你
聽講大陸好易被人食左
大陸就係嘅。
膠招
20/06/2026 15:57
有時巴士經過深水步全灣中環,有d路邊,見到佢地好快咁 pack 1包包上貨車
唔知係寄番鄉下物資定寄番去賣(可能both 仲有其他原因)
硬膠仔
20/06/2026 18:20
港仔咁hi窮因為稅, 人地賺幾多都唔洗交
十三東西
20/06/2026 18:50
XG 人其實先係井底之蛙
人地地方大, 住屋開支負擔根本唔駛咁重
XG 人呢 ? 以 600 萬住 300 呎為榮, 然後每個月用管理費供養地產霸權
你係菲律賓d鄉下住梗係地方大住屋開支無咁重,香港住屋負擔重係因為周邊有大量方便既基礎設施,好似你落到樓下就己經有大把餐廳便利店超市街市商場,仲有地鐵巴士站銀行學校醫院,係度偷換概念,仲話香港人係井底蛙,會唔會你先係井底蛙?
十三東西
20/06/2026 18:52
識人屋企個菲傭姐姐喺菲律賓住別墅,菲傭放假翻家鄉嗰種成家跟埋過晒去菲律賓別墅
仲要菲傭間屋有請三個工人,全部華人工人
吹到,咁有錢仲做咩菲傭?
冷泉麻子
20/06/2026 18:54
識人屋企個菲傭姐姐喺菲律賓住別墅,菲傭放假翻家鄉嗰種成家跟埋過晒去菲律賓別墅
仲要菲傭間屋有請三個工人,全部華人工人
根本就人地物價低 大把賓賓賺夠起屋就唔做架啦
講真賓賓食住又唔洗錢 放假又唔會洗好多 儲到錢唔知有咩咁出奇 你話係香港幾間屋就話姐
貓止痛
20/06/2026 19:06
識人屋企個菲傭姐姐喺菲律賓住別墅,菲傭放假翻家鄉嗰種成家跟埋過晒去菲律賓別墅
仲要菲傭間屋有請三個工人,全部華人工人
吹到,咁有錢仲做咩菲傭?
香港都大把人老竇剩落大把自己做廢工啦
同埋做工人人工高過佢哋本地啲工好多
十三東西
20/06/2026 19:37
識人屋企個菲傭姐姐喺菲律賓住別墅,菲傭放假翻家鄉嗰種成家跟埋過晒去菲律賓別墅
仲要菲傭間屋有請三個工人,全部華人工人
吹到,咁有錢仲做咩菲傭?
香港都大把人老竇剩落大把自己做廢工啦
同埋做工人人工高過佢哋本地啲工好多
咁咪即係唔係有錢囉,要做野唔係菲律賓做要黎香港做賓妹,即係佢地人工負擔唔到生活,仲吹請幾個華人做工人咁把閉但係又要黎香港做阿四,好撚矛盾
每事一問
20/06/2026 19:59
有時巴士經過深水步全灣中環,有d路邊,見到佢地好快咁 pack 1包包上貨車
唔知係寄番鄉下物資定寄番去賣(可能both 仲有其他原因)
好似我屋苑每個月有搞免費換物
其實是任拎
班賓賓專搶衣服及公仔
香港好多地方免費拎到衫架
佢哋只須出運費
包賺架
上一頁
時事台
第 1 頁
第 2 頁
時事台
回覆
留名
時事台
前往
電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions
[email protected]