天王寺(1:6)
19/06/2026 20:10
過多2年,林鄭媽媽應該可以平反

好易,叫林鄭整下啲咩白滑長腿圖
咩中秋節旗袍圖
然後搵班人扮下黑粉係連登threads出po扮抽水恥笑
跟住有班傻西跟隊笑
笑笑下咁就清洗晒咩掃把頭23條既記憶
成班跟風撚忽然政治撚
最緊要有個流量炒起個話題圍爐
好似啲貓呀金魚記憶
抺左去又變左親民
過多2年,林鄭媽媽應該可以平反

林鄭對腳得咩

掃把頭下次出嚟選特首都唔出奇
叫佢唔好選議會準備上特首位
姐姐老咗反而有PR
網民玩假膠佢又陪大家玩 識出書送寫真集
反觀開利鄭

其實大家都係見佢失勢先同佢玩
大家都係可憐人
天王寺(1:6)
20/06/2026 18:19
講真一個女人仔做人已經好難。。你地想點?
用女人仔黎形容葉劉是咪認知障礙
姐姐老咗反而有PR
網民玩假膠佢又陪大家玩 識出書送寫真集
反觀開利鄭


講真一個女人仔做人已經好難。。你地想點?
用女人仔黎形容葉劉是咪認知障礙
錯過了你的青春期,就不想再錯過你的更年期

講真一個女人仔做人已經好難。。你地想點?
用女人仔黎形容葉劉是咪認知障礙
是港大美女
從一開始逃犯條例根本應該過
明明怕果班都係有錢佬
但係班後生仔傻仔咩手足就熱血上身
睇下個爛鳩大劉 , 當初淆哂底又話請英皇御狀屌你老味
香港地班富豪絕對唔值得有班愛呢個地方既人為佢做奴隸
真係好撚傻仔