原來其他公司啲文員做嘢都一樣大頭蝦 - 香港高登
[登入]
Iridescence
引用
19/06/2026 18:22
累我做錯嘢:o)
開個發票嚟
我信曬佢,照發票出數

因為太多發票
有啲冇仔細睇數,趕交功課,
信曬對方

嘩,屌你老母,瀨咗嘢
俾個好細心既同事發現咗
出多咗錢俾人

搞到好麻煩,要打電話講清楚扣返人地

:~(
Iridescence
引用
19/06/2026 18:24
以後我要驗屍咁驗張發票
[fuck]
覺得有啲飄
引用
19/06/2026 18:25
不嬲銀碼文件要對三次
Iridescence
引用
19/06/2026 18:26
不嬲銀碼文件要對三次



其他有對
都發現有錯,打電話叫改


仆街,睇少眼都唔得[369]
Iridescence
引用
19/06/2026 18:44
都唔知會唔會俾上司鬧:o)
覺得有啲飄
引用
19/06/2026 18:46
都唔知會唔會俾上司鬧:o)

香港僱員犯錯最多賠三舊
澳門就唔知喇[sosad]
鷹牌花旗參茶
引用
19/06/2026 18:53
你信佢就係你問題
Iridescence
引用
19/06/2026 19:03
佢邊有大頭蝦做錯嘢
佢係計多咗錢
我又冇check清楚

佢係幫公司賺咗錢

不過唔好意思
會打電話追返條數[369]
Iridescence
引用
19/06/2026 19:10
不過唔好睇我30幾歲人
我做哩個崗位只係做咗半年
頭5個月仲要係舊崗位兩邊走
今個月先調入去

但之前都做咗行政部好多年
唔係應該好細心既咩
可想而知
之前崗位啲嘢做極都冇進步
得個做字[sosad]

踩過屎先知要注意啲咩
#ng#

所以屎要趁廿幾歲好踩曬佢
30幾歲就要工作能力好#ng#
Iridescence
引用
19/06/2026 19:15
佢邊有大頭蝦做錯嘢
佢係計多咗錢
我又冇check清楚

佢係幫公司賺咗錢

不過唔好意思
會打電話追返條數[369]


係我衰啦
信曬間公司,覺得佢醒目既,唔洗我操心既
夾埋個附件嚟
我係直頭懶得睇個附件,
直頭望張發票乘吓佢就算
次次都啱數
係上個月錯Q咗:o)
Iridescence
引用
19/06/2026 19:17
不過唔好睇我30幾歲人
我做哩個崗位只係做咗半年
頭5個月仲要係舊崗位兩邊走
今個月先調入去

但之前都做咗行政部好多年
唔係應該好細心既咩
可想而知
之前崗位啲嘢做極都冇進步
得個做字[sosad]

踩過屎先知要注意啲咩
#ng#

所以屎要趁廿幾歲好踩曬佢
30幾歲就要工作能力好#ng#


不過以前行政部,我hea做[369]
冇心學嘢
Δ δ Δ
引用
19/06/2026 19:53
佢邊有大頭蝦做錯嘢
佢係計多咗錢
我又冇check清楚

佢係幫公司賺咗錢

不過唔好意思
會打電話追返條數[369]

無謂追~ 無謂追~

追得到也未必好
Iridescence
引用
19/06/2026 20:36
佢邊有大頭蝦做錯嘢
佢係計多咗錢
我又冇check清楚

佢係幫公司賺咗錢

不過唔好意思
會打電話追返條數[369]

無謂追~ 無謂追~

追得到也未必好


追唔到,唔知會唔會我賠喎

差咗4千幾蚊[369]
Iridescence
引用
19/06/2026 20:42
成日聽到啲八卦話
啲人唔鍾意做錢銀上相關既工
話好大壓力

話寧願做外勤都唔做

我都唸住唔q做
伏工嚟
講真,細心得幾多啫
唔係次次都金睛火眼到

但講真人地唔做
有其他工作選擇
有駕照,做吓送文件,做司機
溝通能力好可以做客戶服務
以前做打雜,做女傭咪幾好,
係拿屎上身
人工多得戈一兩千蚊
Iridescence
引用
19/06/2026 21:02
佢邊有大頭蝦做錯嘢
佢係計多咗錢
我又冇check清楚

佢係幫公司賺咗錢

不過唔好意思
會打電話追返條數[369]

無謂追~ 無謂追~

追得到也未必好


追唔到,唔知會唔會我賠喎

差咗4千幾蚊[369]

其實點會叫我賠:o)
每次做單之前,俾好多負責人主管級簽名核實
我只係做記錄員,後期工作
但啲主管級,簽個名就算
唔q睇,靠我哩個文員仔發現有問題先提吓佢地:o)

不過我上司見我新手,唔放心我做啲嘢
成日好急係deadline前3,4日,俾另外個同事檢查
又再俾上司檢查
多重檢查喎
唔係要我賠吓[369]
Iridescence
引用
19/06/2026 21:05
我個人係咪太有責任感,返工做錯嘢唔開心:-(

但其實我係驚俾人鬧
同話我廢柴而唔開心

唔係真係有責任感[369]

平時又唔認真工作,做錯又唔開心[369]

就好似以前讀書咁,唔努力溫書,又驚死留級[sosad]
Iridescence
引用
20/06/2026 09:20
上司知道咗,又冇鬧我喎[369]

係叫我同對方傾吓點退返個差額

好彩[sosad] :~(
Hal_Jordan
引用
20/06/2026 09:22
上司知道咗,又冇鬧我喎[369]

係叫我同對方傾吓點退返個差額

好彩[sosad] :~(

邊個唔會錯
最重要係錯左要認
認左要補鑊
覺得有啲飄
引用
20/06/2026 09:23
上司知道咗,又冇鬧我喎[369]

係叫我同對方傾吓點退返個差額

好彩[sosad] :~(

邊個唔會錯
最重要係錯左要認
認左要補鑊

因為老細自己有份簽名?_?
戴笠
引用
20/06/2026 09:27
以前同個大客公司不斷跟嘢
佢地有新人以為我係同事[sosad]
蛋蛋RAISER
引用
20/06/2026 09:41
手寫單一定要對多次

電腦就, 應該9成9都係電腦計, 好少有SB手動入數再印單出來
Iridescence
引用
20/06/2026 13:19
以後都唔敢做錯嘢
要重新改個表格
搞咗成朝:)2fn


希望我以後醒目啲:)2fn
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]