《嚇房》大賣後的新商機 荷里活開始紛紛從Reddit挖掘題材來翻拍 - 香港高登
[登入]
八目者
引用
20/06/2026 03:19
scp好似籌旗出動畫

https://youtu.be/RSbPdf3CGD8?si=7ZKYo2mFy8M0sEHJ
TheObserver
引用
20/06/2026 08:53
2ch大撚把故事[sosad]

如月車站

其實鬼佬翻拍如月車站可能有會好過本身個電影版[sosad]
creepypasta d野有啲係開頭幾好但成日爛尾
力量型bb
引用
20/06/2026 08:54
高登有咩文化,可以改編電影?

大南街 backdoor
Ierw
引用
20/06/2026 10:55
支持哈利波射拍真人版
占寶
引用
20/06/2026 19:16
除左向西 紅van 仲有冇

一獄一世界 男人唔可以窮

好多都係燒定一搞出黎

嗰陣高登多人睇,啲寫手咪捕喺高登試流量,邊個紅就繼續寫同改編

而家連抄登都無乜網絡小說,一係喺 threads 再唔係就畀大陸市場吸納埋
新房客
引用
20/06/2026 19:18
除左向西 紅van 仲有冇

一獄一世界 男人唔可以窮

好多都係燒定一搞出黎

嗰陣高登多人睇,啲寫手咪捕喺高登試流量,邊個紅就繼續寫同改編

而家連抄登都無乜網絡小說,一係喺 threads 再唔係就畀大陸市場吸納埋

threads有人寫小說架咩:O
肇平
引用
20/06/2026 19:37
希望可拍肇平族嘅故事#yup#
枝垂螢
引用
20/06/2026 19:56
2ch大撚把故事[sosad]

如月車站

永江二朗專拍呢d都市傳說

但係佢個兩套如月車站真係好唔掂[sosad]
師父救我呀
引用
20/06/2026 19:58
翻譯紅van放上去
寶生永夢(Z)
引用
20/06/2026 20:18
2ch大撚把故事[sosad]

如月車站

永江二朗專拍呢d都市傳說

但係佢個兩套如月車站真係好唔掂[sosad]

仲未睇,但前1,2年見人講好爛
對奶好敏感
引用
20/06/2026 20:25
冇乜深刻度,同紅van咪差唔多,人哋 forum 基數大啫,內容冇乜可以流傳嘅水平
電光火石間
引用
21/06/2026 01:41
高登有咩文化,可以改編電影?


劉爵士

題材類似catch me if you can^3^

創富者
奇拿


仲有班luk 皮luk 骨嘅愛國者
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]