我係鄧炳強就唔忍喇 去英國捉人 - 香港高登
[登入]
‌‌東京熱
引用
19/06/2026 17:37
#yup#
民主歌星獻忠
引用
19/06/2026 17:48
3萬精兵 唔好話救人 解放英格蘭都仲得
Guideway_Bus
引用
19/06/2026 17:52
人哋當“伊斯蘭革命衛隊”咁 #kill#
向白粉說不
引用
19/06/2026 17:59
打倒英國佬#yup# #yup#
‌‌東京熱
引用
19/06/2026 18:31
簡直黑社會呀
柚木N’
引用
19/06/2026 19:19
唔可以任由英國對兩名無辜港人操弄法律,操弄屎眼
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]