
陳交迅有冇十億身家

用間毒辣屋鎖字網球一哥
![[jail]cl](/faces/clown/jail.gif)
老老實實EASON 唱功唔係羅文果皮
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
爸爸

幫老豆洗X。

咁唔通唔買就係好老豆?

老老實實EASON 唱功唔係羅文果皮
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
好多人都唔係羅文嗰皮
講真 咁陳奕迅都唔差
老老實實EASON 唱功唔係羅文果皮
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
好多人都唔係羅文嗰皮
講真 咁陳奕迅都唔差
sell感染力/台型多過唱功
佢唔係得一粒女?唔留俾佢唔通派俾全港市民咩
![[sosad]](/faces/sosad.gif)

1.8億要數幾耐

佢唔係得一粒女?唔留俾佢唔通派俾全港市民咩
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
得一粒蛋重生唔生到個細佬妹出黎?
老老實實EASON 唱功唔係羅文果皮
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
你唔好玩啦
食完飯有冇問阿臣仲有冇甜品
咗我個女 食埋我層樓 仲問我有冇甜品

老老實實EASON 唱功唔係羅文果皮
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
你唔好玩啦
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
SK_kev1n
20/06/2026 15:01
做下煙幕,最後都係去外國定居