[
登入
]
飲食台
第 1 頁
飲食台
附近開左好多間粉麵店
張良
19/06/2026 17:26
可能成本唔大,利錢大,翻台快
雞翼魚蛋湯
19/06/2026 19:18
其實係門檻低,好多人而家做得掂
牛頭角小儒俠
19/06/2026 20:51
其實係門檻低,好多人而家做得掂
可能好多新頂手,但好多都伏。
豹哥
19/06/2026 21:16
依家有預制湯包,阿豬阿狗都做得
答桑下乞兒問
19/06/2026 21:19
基本上都係食開果間就果間
飲食台
第 1 頁
飲食台
回覆
留名
飲食台
前往
電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions
[email protected]