附近開左好多間粉麵店 - 香港高登
[登入]
張良
引用
19/06/2026 17:26
可能成本唔大,利錢大,翻台快
雞翼魚蛋湯
引用
19/06/2026 19:18
其實係門檻低,好多人而家做得掂
牛頭角小儒俠
引用
19/06/2026 20:51
其實係門檻低,好多人而家做得掂

可能好多新頂手,但好多都伏。
豹哥
引用
19/06/2026 21:16
依家有預制湯包,阿豬阿狗都做得
答桑下乞兒問
引用
19/06/2026 21:19
基本上都係食開果間就果間
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]