[
登入
]
飲食台
第 1 頁
飲食台
中出左大九樂新出碗仔翅荼餐加西多咖喱小食,個翅吾夠大能活正//
水沝淼敪
19/06/2026 17:13
中出左大九樂新出碗仔翅荼餐加西多咖喱小食,個翅吾夠大能活正//
個翅太杰料少 太多木耳///
西多炸定既hi ///
咖喱豬皮魚蛋份量少
亖粒魚蛋,二塊半豬皮,d 汁太淡 無咖喱味///
Hi 爆大九樂///
大九活有魚肉!!!又有肉絲///////
水沝淼敪
19/06/2026 17:29
中出///
terry123
19/06/2026 17:54
我覺得一點也不好吃個碗仔翅
畢氏cdrom
19/06/2026 17:57
瑪芝蓮
水沝淼敪
19/06/2026 17:58
大能活推得好食d 無甘多粉///
我覺得一點也不好吃個碗仔翅
水沝淼敪
19/06/2026 17:59
碗仔翅點可以無肉絲!///
鳩up易過呼吸
19/06/2026 18:33
大能活推得好食d 無甘多粉///
我覺得一點也不好吃個碗仔翅
大能活既翅系幾正既=.="
水沝淼敪
19/06/2026 18:36
魚肉正//
大能活推得好食d 無甘多粉///
我覺得一點也不好吃個碗仔翅
大能活既翅系幾正既=.="
鳩up易過呼吸
19/06/2026 18:39
魚肉正//
大能活推得好食d 無甘多粉///
我覺得一點也不好吃個碗仔翅
大能活既翅系幾正既=.="
大能活既下午茶禾覺得魚強同翅都屌得過=.=
水沝淼敪
19/06/2026 18:40
西多都好過大九樂,起碼即炸吾係炸定///
魚肉正//
大能活推得好食d 無甘多粉///
我覺得一點也不好吃個碗仔翅
大能活既翅系幾正既=.="
大能活既下午茶禾覺得魚強同翅都屌得過=.=
覺得有啲飄
19/06/2026 18:40
夠唔夠熱先
食過翅唔夠熱個口感好核突
食旗牙
19/06/2026 18:58
肥仔食咁多 >_<
水沝淼敪
19/06/2026 19:00
夠,西多屎炸定既hi //
夠唔夠熱先
食過翅唔夠熱個口感好核突
水沝淼敪
20/06/2026 10:09
中出/弓
飲食台
第 1 頁
飲食台
回覆
留名
飲食台
前往
電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions
[email protected]