放心喇,啲乜乜香印,巨峰,熊本士多啤梨,白雪等等嘅,蚑蚑咪一早偷晒,食過日本嘅,根本就知蚑那嘅係垃圾(有啲仲差過普通貨)
仲有大把例子,啲牛和,車厘茄,藍莓,你食過正宗嘅,就明大劣嘅幾垃圾
大陸呢飲慣假酒點會知真酒咩味,同埋就算俾你知係假,佢地都會話其實都差唔多(就算佢未試過)
咁你地又唔好咁講
你話土質、溫度、水源果D係有分別
但係中國都冇諗到做到百分百
人地就係要用好平既價錢改善原有既品種
呢個世界就係咁
你唔需要做到一樣野100分
70分已經好夠照
但人地中國賣既價錢係你十分一喎
我唔介意品質價錢
但請中國用番自己個名, 唔好痴埋去日本度

中国產,講明係「中国 XXX」就最好啦
中国咁勁咁威咁巴閉咁水準高,點解唔大大隻字寫出黎呢
eg. 中国斑點鮭,已經全線供應乜乜壽司店,大家放心食,食多啲!!!

青海虹鱒魚, 又平又夠橙色, 有人鍾意食, 我唔覺得有問題
但點解要扮係日本挪威三文魚呢?

去雲南個陣尊登去食過間出名既三文魚火鍋,佢地講明係青海高山雪水養虹鱒
佢地上枱個陣,真係幾碟切到靚靚刺身咁上,靚過秦國酒店D自助餐三文,又有日式芥辣同豉同上
當刺身咁食左幾件,同平時食開既三文魚真係分別唔大,都肥美,係軟少少
之後都係全部用來火鍋,但三文魚入水灼熟真係ON99,食味仲衰過鯇魚
