日本花咗17年時間研發既甜橙 被中國多謝都冇聲就偷種咗 - 香港高登
[登入]
防守型前鋒
引用
19/06/2026 16:47
https://scontent-hkg4-2.xx.fbcdn.net/v/t39.99422-6/726447865_1356540646386731_2332170785098453239_n.png?stp=dst-jpg_tt6&cstp=mx1280x1440&ctp=s1280x1440&_nc_cat=1&ccb=1-7&_nc_sid=127cfc&_nc_ohc=Qx-LWCjZT48Q7kNvwH_ZqxL&_nc_oc=AdqSGrgnMhpWodGDMi2lGB_QMB5IwjRfmTgoNAUDur4bXoTOWYPWe_ermv6Q8jd0TWo&_nc_zt=14&_nc_ht=scontent-hkg4-2.xx&_nc_gid=UlwhmRV6KDVZ8I1c9xmYPg&_nc_ss=7b2a8&oh=00_Af_2J6bLzsj9m4AKESAfeGwHk6otf95qMib6gegNj_dTAQ&oe=6A3AE611


日本愛媛縣農民耗費17年研發、一顆要價500日圓的頂級柑橘品種「紅公主」(紅プリンセス)去年才正式上市,沒想到才過幾個月,中國網路購物平台「淘寶」竟然就有大量商家開始販售在中國種植的「紅公主」樹苗。消息傳回日本,愛媛縣府和農民都極為痛心。縣長本週甚至召開記者會,表示農民花費十多年光陰才培育出的新品種樹苗,就這樣被中國盜取並隨意銷售,真的感到非常痛心和無奈。

專家分析,中國販售的紅公主樹苗有可能是從愛媛縣的農園剪枝竊取後,帶回中國嫁接到其他柑橘樹上,才有辦法在短時間內上架販賣。日本媒體的駐中國記者也實際前往位於寧波的紅公主柑橘果園調查,中國農家竟然大方承認,他們就是透過更早之前從愛媛縣取得的親本柑橘品種雜交培育出紅公主的。農家甚至在鏡頭前直言「在中國種這麼美味的東西絕對能賺大錢」、「你們也希望中國人能吃到好吃的水果吧?」日本政府則表示,將在今年8月成立專責機構,以加強控管農作物品種外流問題。

?_? ?_? ?_?
又話好憎日本既? 點解要偷人地既心水仲要無恥到鳩噏「日本也希望中國人能吃到好吃的水果吧?」
五行欠膠
引用
19/06/2026 16:49
我們一不……
中國是最強大
引用
19/06/2026 16:50
唔係偷 係幫日本仔發揚光大
打工仔
引用
19/06/2026 16:55
中國農家竟然大方承認,他們就是透過更早之前從愛媛縣取得的親本柑橘品種雜交培育出紅公主的。農家甚至在鏡頭前直言「在中國種這麼美味的東西絕對能賺大錢」、「你們也希望中國人能吃到好吃的水果吧?」

https://static04.hket.com/res/v3/image/content/4145000/4146204/130626_169_iet_fish_Anthropic_v1_1200.jpg

https://pbs.twimg.com/media/HK08QbKaQAA8ZVa.jpg
桑拿我好熟
引用
19/06/2026 16:55
放心喇,啲乜乜香印,巨峰,熊本士多啤梨,白雪等等嘅,蚑蚑咪一早偷晒,食過日本嘅,根本就知蚑那嘅係垃圾(有啲仲差過普通貨)
桑拿我好熟
引用
19/06/2026 16:57
放心喇,啲乜乜香印,巨峰,熊本士多啤梨,白雪等等嘅,蚑蚑咪一早偷晒,食過日本嘅,根本就知蚑那嘅係垃圾(有啲仲差過普通貨)

仲有大把例子,啲牛和,車厘茄,藍莓,你食過正宗嘅,就明大劣嘅幾垃圾
第三類爆炸糖
引用
19/06/2026 16:58
放心喇,啲乜乜香印,巨峰,熊本士多啤梨,白雪等等嘅,蚑蚑咪一早偷晒,食過日本嘅,根本就知蚑那嘅係垃圾(有啲仲差過普通貨)

種子一樣,但肥料土壤水質等等等等唔同有咩用[sosad]
索克天王
引用
19/06/2026 17:04
放心喇,啲乜乜香印,巨峰,熊本士多啤梨,白雪等等嘅,蚑蚑咪一早偷晒,食過日本嘅,根本就知蚑那嘅係垃圾(有啲仲差過普通貨)

仲有大把例子,啲牛和,車厘茄,藍莓,你食過正宗嘅,就明大劣嘅幾垃圾

大陸呢飲慣假酒點會知真酒咩味,同埋就算俾你知係假,佢地都會話其實都差唔多(就算佢未試過)
有關部門
引用
19/06/2026 17:08
中華偷威
防守型前鋒
引用
19/06/2026 17:09
放心喇,啲乜乜香印,巨峰,熊本士多啤梨,白雪等等嘅,蚑蚑咪一早偷晒,食過日本嘅,根本就知蚑那嘅係垃圾(有啲仲差過普通貨)

種子一樣,但肥料土壤水質等等等等唔同有咩用[sosad]


要個名~
日本水果就係好野O:-)
就算中国種出黎係酸既, 中国人都會話好食好食:)
網樂三代目
引用
19/06/2026 17:10
https://resources.zhayieye.com/news/data/article/2020_02_19/9dec72dec39867bb4ca0b44449932aee.gif?x-oss-process=image/resize,w_650,m_lfit
再打會死
引用
19/06/2026 17:11
https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTS560m44w1iTD-Sjbj3AB9oAJKJIjAiPx4WLDvcLF5a_RbN_E5q13GnIM&s=10
𓃹耀漢𓃠
引用
19/06/2026 17:14
放心喇,啲乜乜香印,巨峰,熊本士多啤梨,白雪等等嘅,蚑蚑咪一早偷晒,食過日本嘅,根本就知蚑那嘅係垃圾(有啲仲差過普通貨)

偷種返去賣已經叫有良心
而家嗰啲大陸香印、巨峰隨時係化學嘢嚟xx(fn
likyhohk
引用
19/06/2026 17:16
賊性難改
likyhohk
引用
19/06/2026 17:17
唔係偷 係幫日本仔發揚光大


咁呀,日本都冇侵華,係想幫支那管理國家。
無糖依然
引用
19/06/2026 17:18
個商家唔識玩,你將自己隻生果標榜成同禁忌詞有關,淘寶隻山寨貨自然會俾人殺曬

例如你話你隻橙係請左台獨份子研發,研發資本係西太后金主之類
魔蟹
引用
19/06/2026 17:23
唔好話大陸假貨,就算澳洲攞正牌和牛,都同日本和牛差好遠,但價錢都唔差得幾遠:o)
和牛係食入口即溶,又有陣陣牛肉味散返出,但好膩,食唔到幾多
去日本食燒肉放題,就算叫最TOP個和牛任燒餐
有時我都會叫返D國產牛算,國產牛個味夠新鮮,都已經好多香港超市D急凍和牛
新殺曰鱻🩱
引用
19/06/2026 17:23
又係咁樣玩死自己人,前人劈書後人暴晒。

日後日本對中國人嘅限制只會越來越大。
南極香蕉
引用
19/06/2026 17:24
個商家唔識玩,你將自己隻生果標榜成同禁忌詞有關,淘寶隻山寨貨自然會俾人殺曬

例如你話你隻橙係請左台獨份子研發,研發資本係西太后金主之類

#adore# #adore# #good#
強姦實業
引用
19/06/2026 17:28
好野應該同大家分享,如果唔係中國,好多野都會賣貴十倍以上
likyhohk
引用
19/06/2026 17:42
好野應該同大家分享,如果唔係中國,好多野都會賣貴十倍以上


典型中國人既無恥歪理
drop.
引用
19/06/2026 17:46
好野應該同大家分享,如果唔係中國,好多野都會賣貴十倍以上


典型中國人既無恥歪理

偷撚完種出堆垃圾質素
然後話日本野不外如是
中國人就係咁低賤
勒老闆
引用
19/06/2026 17:46
日本狗欠我地既
膠質疏鬆
引用
19/06/2026 18:12
華大媽聲明圖...
Relativity
引用
19/06/2026 18:12
on9
印張日文紙就信?
Macbeth
引用
19/06/2026 18:15
偷返到黎咪又係落農藥打糖水[sosad]
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]