【片】衰過大陸:日出康城新落成期數,外牆做乜搞成咁……? - 香港高登
[登入]
Interstellar
引用
19/06/2026 16:12
手工問題...泥水佬求其做就收千幾二千蚊一日:P
加勒比海
引用
19/06/2026 16:14
吊船樓住落真係唔work

「環保」發水樓搞唔電轉新招,擺明水魚設計

新樓入伙包幾部冷氣機 牌子無謂講 ; 三年壞 , 換機安排租用吊船 先落斬出血 ; 換完一部 , 下年又壞第二部 , 無窮中伏 [sosad]cn

有$買樓冇六皮換機.......:o) :o)

好煩㗎 , 要約管理處租吊船 ; 又要C傅岩時間 , 自己又要有時間睇住 , 仲要撞正好天
天氣唔好 , 取消吊船 , 又要排過...
打工仔
引用
19/06/2026 16:14
吊船樓住落真係唔work

「環保」發水樓搞唔電轉新招,擺明水魚設計

吊船樓即係點?#adore#

https://image.hkhl.hk/f/1024p0/0x0/100/none/1bc5e95450e0ed4941aaedd8be4bf126/2026-06/178091298564988.jpg

https://image.hkhl.hk/f/1200p0/0x0/100/none/31bcf28b366d1b50ba298b606eb32788/2025-05/20250528_FIN___0.png

https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQxLK-LUAAjAjSzYCngAmKzaLRvcxr0lz99u5lNnypVNQ&s=10
打工仔
引用
19/06/2026 16:16
吊船樓住落真係唔work

「環保」發水樓搞唔電轉新招,擺明水魚設計

新樓入伙包幾部冷氣機 牌子無謂講 ; 三年壞 , 換機安排租用吊船 先落斬出血 ; 換完一部 , 下年又壞第二部 , 無窮中伏 [sosad]cn

有$買樓冇六皮換機.......:o) :o)

好煩㗎 , 要約管理處租吊船 ; 又要C傅岩時間 , 自己又要有時間睇住 , 仲要撞正好天
天氣唔好 , 取消吊船 , 又要排過...

5000 排 1 次,d 環保貴仲顛過「發水樓」
加勒比海
引用
19/06/2026 16:17
依家新樓有D分體機擺露台
炎髮灼眼
引用
19/06/2026 16:27
溢出髒城
Macbeth
引用
19/06/2026 16:31
吊船樓住落真係唔work

「環保」發水樓搞唔電轉新招,擺明水魚設計

吊船樓即係點?#adore#

https://image.hkhl.hk/f/1024p0/0x0/100/none/1bc5e95450e0ed4941aaedd8be4bf126/2026-06/178091298564988.jpg

https://image.hkhl.hk/f/1200p0/0x0/100/none/31bcf28b366d1b50ba298b606eb32788/2025-05/20250528_FIN___0.png

https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQxLK-LUAAjAjSzYCngAmKzaLRvcxr0lz99u5lNnypVNQ&s=10

咁弱智[sosad]
anwar
引用
19/06/2026 16:36
我做嘢嗰度係被通知要請外勞,已經請到第四批,每次要請成 七十至八十人,我接觸過嘅大部份做嘢求倫其,見到粗重嘢就側側膊當睇唔到,我成日同啲本地同事吹水,話如果佢哋(指外勞)唔係咁X樣做嘢,我哋班本土阿伯一早已經 Motorola 啦,公司重邊會再請我哋吖⋯⋯
#hoho# #hoho# #hoho#
hkhse
引用
19/06/2026 16:37
樓爆
kilogram
引用
19/06/2026 16:45
吊船樓住落真係唔work

「環保」發水樓搞唔電轉新招,擺明水魚設計

吊船樓即係點?#adore#

https://image.hkhl.hk/f/1024p0/0x0/100/none/1bc5e95450e0ed4941aaedd8be4bf126/2026-06/178091298564988.jpg

https://image.hkhl.hk/f/1200p0/0x0/100/none/31bcf28b366d1b50ba298b606eb32788/2025-05/20250528_FIN___0.png

https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQxLK-LUAAjAjSzYCngAmKzaLRvcxr0lz99u5lNnypVNQ&s=10

咁弱智[sosad]


東港城冲個涼都 $3x
kilogram
引用
19/06/2026 16:46
所有新樓都預左被人劏
強姦實業
引用
19/06/2026 17:20
吊船樓住落真係唔work

「環保」發水樓搞唔電轉新招,擺明水魚設計

吊船樓即係點?#adore#

https://image.hkhl.hk/f/1024p0/0x0/100/none/1bc5e95450e0ed4941aaedd8be4bf126/2026-06/178091298564988.jpg

https://image.hkhl.hk/f/1200p0/0x0/100/none/31bcf28b366d1b50ba298b606eb32788/2025-05/20250528_FIN___0.png

https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQxLK-LUAAjAjSzYCngAmKzaLRvcxr0lz99u5lNnypVNQ&s=10

咁弱智[sosad]

唔怪得有人會買座地機
詞膠跣
引用
19/06/2026 23:03
公屋不嬲係咁
shape
引用
19/06/2026 23:14
而家係咪全部私樓都係咁?
如果係真係買居屋算
旺角西米糕
引用
19/06/2026 23:17
我做嘢嗰度係被通知要請外勞,已經請到第四批,每次要請成 七十至八十人,我接觸過嘅大部份做嘢求倫其,見到粗重嘢就側側膊當睇唔到,我成日同啲本地同事吹水,話如果佢哋(指外勞)唔係咁X樣做嘢,我哋班本土阿伯一早已經 Motorola 啦,公司重邊會再請我哋吖⋯⋯
#hoho# #hoho# #hoho#

一般外勞係大陸工作量都唔會比香港多
水沝淼敪
引用
19/06/2026 23:21
近。幾年亖合一,吾使再hi船;//
返執都唔駛比錢
不過住吊船樓換冷氣就和味#yup# 換2次分分鍾貴過大維修

https://www.wuchatprop.com.hk/wp-content/uploads/2026/06/WEB-1.jpg
水沝淼敪
引用
19/06/2026 23:22
居屋有資格買?///
而家係咪全部私樓都係咁?
如果係真係買居屋算
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]