2026美加墨世界盃分組賽集中討論區 (7) - 香港高登
[登入]
Peach
引用
20/06/2026 03:51
美國有齊睇波要有既嘢
有半大
有角

美中不足係水BREAK 有廣告

澳門體育水BREAK冇廣告

yes

香港人係狗#ass#
扭波王(已切)
引用
20/06/2026 03:52
依D 先係波
再打會死
引用
20/06/2026 03:52
美國有齊睇波要有既嘢
有半大
有角

美中不足係水BREAK 有廣告

澳門體育水BREAK冇廣告

yes

香港人係狗#ass#

fox都有[sosad]
再打會死
引用
20/06/2026 03:53
打交啦
踢不過可以踢人啊
示意圖🫣
引用
20/06/2026 03:53
佢唔敢郁手,有牌在身
jickjick
引用
20/06/2026 03:54
喂,着背心班後備可以入場既咩

應該唔得

美國主辦#hehe#

係,睇得好爽#yup#
jickjick
引用
20/06/2026 03:56
喂,着背心班後備可以入場既咩

應該唔得

美國主辦#hehe#

係,睇得好爽#yup#

quote 錯
扭波王(已切)
引用
20/06/2026 03:56
依場過西哥個場
起碼有波入
無悶場
有角


如果一陣澳洲有人2黃1紅就VERY GOOD
jickjick
引用
20/06/2026 03:56
美國有齊睇波要有既嘢
有半大
有角

美中不足係水BREAK 有廣告

澳門體育水BREAK冇廣告

係,睇得好爽#yup#
羊宮妃那
引用
20/06/2026 04:01
依場過西哥個場
起碼有波入
無悶場
有角


如果一陣澳洲有人2黃1紅就VERY GOOD


有紅可以瘋狂買下一球同波膽
扭波王(已切)
引用
20/06/2026 04:03
澳洲有2人有牌係身
希望佢地是但一個自爆啦
岡部倫太郎
引用
20/06/2026 04:08
美國隊出硬線:Dsg
岡部倫太郎
引用
20/06/2026 04:09
依場過西哥個場
起碼有波入
無悶場
有角


如果一陣澳洲有人2黃1紅就VERY GOOD


有紅可以瘋狂買下一球同波膽

[sosad]sg
葡提(阿婆)
引用
20/06/2026 04:09
Freeman釋廢文[sosad]
葡提(阿婆)
引用
20/06/2026 04:10
兩個力架出了
扭波王(已切)
引用
20/06/2026 04:11
圍爐派利 [???]
扭波王(已切)
引用
20/06/2026 04:12
澳洲開始GOGOGO
唔知係唔係虛火
扭波王(已切)
引用
20/06/2026 04:14
VUTV 搵2個垃圾講波
真係聽英文好過
扭波王(已切)
引用
20/06/2026 04:17
屌你老母巴洛根
再打會死
引用
20/06/2026 04:17
ON9 仔[sosad] [sosad] [sosad]
扭波王(已切)
引用
20/06/2026 04:17
:o) 講波佬叫人做好少少
你自己踢波咪成67咁
RacingDriver
引用
20/06/2026 04:18
https://upload.hkgolden.media/comment/hoafmgrf.4uwcm4bjiwi.a4vbvyyifpb.13r.jpg
扭波王(已切)
引用
20/06/2026 04:18
角+1
扭波王(已切)
引用
20/06/2026 04:19
美國D 角無澳洲D角咁有威脅
扭波王(已切)
引用
20/06/2026 04:21
PEPI 黃
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]