影瑞妹

ok老
北歐妹對比其他歐妹唔太靚

阿記神鋒廢撚到

瑞典d組織唔差wor
係個人技術真係差d
穿到比佢但又控唔到又射唔到
馬撚隱形,換走佢啦
球王迪比
![[slick]](/faces/slick.gif)
瑞典有機會連續浪費。

影瑞妹

ok老
北歐妹對比其他歐妹唔太靚

對金髮北歐妹無抵抗力
不過好易殘
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
斬咁遠,隊友又係回傳
瑞典d組織唔差wor
係個人技術真係差d
穿到比佢但又控唔到又射唔到
荷蘭成隊都係上游球隊
瑞典除左兩個FW 都係中下游
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
瑞典有機會連續浪費。

阿記神鋒rubbish

基老師
![[banghead]wc](/faces/worldcup/banghead.gif)
瑞典d組織唔差wor
係個人技術真係差d
穿到比佢但又控唔到又射唔到
荷蘭成隊都係上游球隊
瑞典除左兩個FW 都係中下游
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
維拉算咩游?
瑞典d組織唔差wor
係個人技術真係差d
穿到比佢但又控唔到又射唔到
荷蘭成隊都係上游球隊
瑞典除左兩個FW 都係中下游
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
維拉算咩游?
普遍啦
咁荷蘭都兩隻熱刺
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
㩒屌
今年係荷蘭 法國 小花隊之爭
點會有荷蘭份
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
有
荷蘭好穩定咁8 4強出局

咁都冇
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
以前睇親荷蘭都有大波妹
