2026美加墨世界盃分組賽集中討論區 (7) - 香港高登
[登入]
膠幾錢
引用
21/06/2026 01:32
踢完波一返黎就2:0[sosad]


就2:0到尾:-] [sosad] #bye#
腦霧二世
引用
21/06/2026 01:33
影瑞妹#yup#

ok老

北歐妹對比其他歐妹唔太靚#cn#
示意圖🫣
引用
21/06/2026 01:33
馬撚隱形,換走佢啦
若要生活好
引用
21/06/2026 01:33
阿記神鋒廢撚到:o)
阿魯卡(半退)
引用
21/06/2026 01:34
#hohonld#wc
羊宮妃那
引用
21/06/2026 01:34
瑞典d組織唔差wor
係個人技術真係差dxx(
穿到比佢但又控唔到又射唔到
腦霧二世
引用
21/06/2026 01:34
馬撚隱形,換走佢啦

球王迪比[slick]
人生迷路者
引用
21/06/2026 01:35
瑞典有機會連續浪費。:o)3lm
壽司龍
引用
21/06/2026 01:35
影瑞妹#yup#

ok老

北歐妹對比其他歐妹唔太靚#cn#

對金髮北歐妹無抵抗力
不過好易殘
再打會死
引用
21/06/2026 01:36
踢完波一返黎就2:0[sosad]


就2:0到尾:-] [sosad] #bye#

好多場都係咁鳩[sosad] [sosad] [sosad]
示意圖🫣
引用
21/06/2026 01:36
[sosad] 斬咁遠,隊友又係回傳
小休一時
引用
21/06/2026 01:37
瑞典d組織唔差wor
係個人技術真係差dxx(
穿到比佢但又控唔到又射唔到

荷蘭成隊都係上游球隊
瑞典除左兩個FW 都係中下游[sosad]
壽司龍
引用
21/06/2026 01:37
荷蘭又想被人追平
若要生活好
引用
21/06/2026 01:37
瑞典有機會連續浪費。:o)3lm

阿記神鋒rubbish:o)
腦霧二世
引用
21/06/2026 01:37
基老師[banghead]wc
再打會死
引用
21/06/2026 01:38
瑞典d組織唔差wor
係個人技術真係差dxx(
穿到比佢但又控唔到又射唔到

荷蘭成隊都係上游球隊
瑞典除左兩個FW 都係中下游[sosad]

維拉算咩游?
示意圖🫣
引用
21/06/2026 01:38
On9紮馬食身位畀荷蘭偷波
再打會死
引用
21/06/2026 01:38
雞寶你射乜
小休一時
引用
21/06/2026 01:40
瑞典d組織唔差wor
係個人技術真係差dxx(
穿到比佢但又控唔到又射唔到

荷蘭成隊都係上游球隊
瑞典除左兩個FW 都係中下游[sosad]

維拉算咩游?

普遍啦
咁荷蘭都兩隻熱刺[sosad]
示意圖🫣
引用
21/06/2026 01:40
馬撚咁都唔入
全昭旻
引用
21/06/2026 01:40
㩒屌
今年係荷蘭 法國 小花隊之爭

點會有荷蘭份[sosad]


荷蘭好穩定咁8 4強出局O:-)
若要生活好
引用
21/06/2026 01:40
終於影後生瑞典妹
腦霧二世
引用
21/06/2026 01:40
咁都冇[sosad]
若要生活好
引用
21/06/2026 01:40
以前睇親荷蘭都有大波妹:-( :-(
壽司龍
引用
21/06/2026 01:41
IKEA上呀
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]