2026美加墨世界盃分組賽集中討論區 (7) - 香港高登
[登入]
森巴狂迷
引用
20/06/2026 10:23
巴西佬好似下半場收撚晒腳xx( :o)

xg得1.3
入到三球已經算好彩


3球單刀都得1.3?
機利臣
引用
20/06/2026 10:24
成日企定背身攞波#cn#
夜欄人靜
引用
20/06/2026 10:24
補水好煩,疾住曬:o)

NBA四節


美國野真係好撚煩

越來越戰術向 就會越來越似美式足球。 越來越多暫停 越來越多教練指點戰術時間。 遲下就黎教練有權 challenge 睇var。
而家新職開波都似美式足球。 一腳踢去對方角落頭

對臨場調整勁既教練黎講係好事#yup#
機利臣
引用
20/06/2026 10:25
Allison 分分鐘仲好波過前場[banghead]
青澀大根
引用
20/06/2026 10:27
曼聯新援.... ;-)wc ;-)wc ;-)wc
覺得有啲飄
引用
20/06/2026 10:29
巴西佬好似下半場收撚晒腳xx( :o)

6x分鐘換走埋根下爆機達
之後換埋雲尼素斯
原來啲後備真係更加冇攻擊力[sosad]cl
凸衰正虎
引用
20/06/2026 10:30
下半場唔撚攻,我個6:0波膽#kill#
森巴狂迷
引用
20/06/2026 10:31
下半場咁行行企企法
巴西會後悔
Ln3+
引用
20/06/2026 10:31
巴西佬好似下半場收撚晒腳xx( :o)

6x分鐘換走埋根下爆機達
之後換埋雲尼素斯
原來啲後備真係更加冇攻擊力[sosad]cl

VJ 真係唯一有威脅嗰個
Peach
引用
20/06/2026 10:31
Z_Z
機利臣
引用
20/06/2026 10:32
下半場唔撚攻,我個6:0波膽#kill#

輸死:~(
機利臣
引用
20/06/2026 10:33
踢得唔好睇xx(
蘇雅琳
引用
20/06/2026 10:35
睇咗3場都訓著
我都費事再睇8點土耳其西波
力量型bb
引用
20/06/2026 10:36
下半場咁行行企企法
巴西會後悔

巴西好少大炒人
入中國4球算少有
青澀大根
引用
20/06/2026 10:37
今日3場都半場波;-)wc ;-)wc ;-)wc
森巴狂迷
引用
20/06/2026 10:42
下半場咁行行企企法
巴西會後悔

巴西好少大炒人
入中國4球算少有


巴西大炒都唔少
今場要谷實有
下半場出黎拖拖拉拉,尾段又俾海地迫返去患得患失狀態
.老鬼.
引用
20/06/2026 10:58
下半場唔撚攻,我個6:0波膽#kill#

我無咁貪心
美帝主X巴西3.5大
高燈仔
引用
20/06/2026 10:59
土狗今場失分就準備88
高燈仔
引用
20/06/2026 11:01
GOALLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL
阿 狗 𓃡
引用
20/06/2026 11:02
土狗垃圾到
青澀大根
引用
20/06/2026 11:02
毒蛇躝草咁快就入;-)wc ;-)wc
.老鬼.
引用
20/06/2026 11:02
巴拉雞2分鐘入[sosad]
人生迷路者
引用
20/06/2026 11:03
快到咁就入。[sosad]
LoveVictoria
引用
20/06/2026 11:03
又來2分鐘就入波。。:)
shape
引用
20/06/2026 11:03
咁快入[sosad]
早知買呢場
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]