公務員點睇自己加得2%人工,袁松彪就繼續用公帑上訴? - 香港高登
[登入]
鄧紫棋藝會
引用
19/06/2026 13:19
https://scontent-hkg4-1.xx.fbcdn.net/v/t39.99422-6/726496387_1356350336385676_6580424657128832486_n.png?stp=dst-jpg_tt6&cstp=mx1080x1350&ctp=s1080x1350&_nc_cat=108&ccb=1-7&_nc_sid=127cfc&_nc_ohc=Kegc2EitlhEQ7kNvwG9BNJa&_nc_oc=AdpbJBIHwDYV4g3o5Y_b1zVO1Ynh6C1Mu7aD6KJ8muFNT5eRwgB2yW6F-NFiqWk4-d0&_nc_zt=14&_nc_ht=scontent-hkg4-1.xx&_nc_gid=SECj6P7hzTnOLEXsLE3yrw&_nc_ss=7b2a8&oh=00_Af_FYPuChgNq9IoqOLP8kao67zuLyz3vGnLL4I59KLwAMw&oe=6A3AB25E

夠唔夠士氣先#yup#
正氣師
引用
19/06/2026 13:37
中国香港市民仲要幫手交稅:D
你加速
引用
19/06/2026 13:40
有啲budget去咗彪哥到
膠質疏鬆
引用
19/06/2026 18:26
香港人去外國都可以為国服務,有政府撐#hoho#
占寶
引用
19/06/2026 18:30
應該申請香港嘅資深大律師去當地代表 Bill Gor, 最好係 DoJ 人馬,慳返請 QC 嘅錢 #yup#

改名好春煩
引用
19/06/2026 18:33
希望多d移英退休公務員可以拎到依個福利:D
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]