糖派?豉油派? - 香港高登
[登入]
凍飲+3
引用
19/06/2026 16:59
芥辣
南極香蕉
引用
19/06/2026 17:25
開眼界
水沝淼敪
引用
19/06/2026 17:30
有咸肉同肥肉一。定係甜屎油//
ActionScript
引用
19/06/2026 17:50
一定係糖
巧仁
引用
19/06/2026 18:05
豉油for fuck
成日9up
引用
19/06/2026 19:23
我老豆落糖
我就豉油[sosad]
社會基層垃圾
引用
19/06/2026 22:14
去吉野家叫雞汁/牛汁撈 再唔係加薑蓉

講起我試過送咸肉糉俾外國人
佢哋食法係切厚片panfry配gravy

:O 你有冇試
咖哩卷
引用
20/06/2026 08:31
去吉野家叫雞汁/牛汁撈 再唔係加薑蓉

講起我試過送咸肉糉俾外國人
佢哋食法係切厚片panfry配gravy

:O 你有冇試

有 都幾好食
勇者aaaa
引用
20/06/2026 08:32
一定係糖
^^蝙蝠騎士^^
引用
20/06/2026 08:39
上海派[slick]
爆房女神
引用
20/06/2026 10:03
食傻只會落糖,要食咸的我會食糯米雞^3^cn
井芹仁菜
引用
20/06/2026 10:38
豉油 糖都有
但更多時間就咁食
shape
引用
20/06/2026 11:01
好多時冇落
但落豉油都幾好食,不過隻粽要多油
黎明
引用
20/06/2026 11:15
完全唔明點解會設計到有d苦嘅綠豆蓉落去

完全唔夾隻傻嘅咸味
黎明
引用
20/06/2026 11:16
一定加勁多砂糖,雖然唔健康
MILET(已切)
引用
20/06/2026 11:49
好嘅傻一定咩都唔落
答桑下乞兒問
引用
20/06/2026 12:15
刺身豉油都唔錯
真島大哥
引用
20/06/2026 12:44
一定加勁多砂糖,雖然唔健康

食得種,就唔洗理了,一係唔食
牛頭角小儒俠
引用
20/06/2026 18:23
睇心情O:-)
NPCnexttoyou
引用
21/06/2026 10:12
蜜糖鹼水
納西族長
引用
21/06/2026 14:42
根本乜都唔使落, 本身食糯米浸味就得.
曲奇控
引用
22/06/2026 01:03
鹹肉糉我落開豉油,鹼水糉會落蜜糖。:P
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]