[
登入
]
上一頁
飲食台
第 1 頁
第 2 頁
飲食台
糖派?豉油派?
凍飲+3
19/06/2026 16:59
芥辣
南極香蕉
19/06/2026 17:25
開眼界
水沝淼敪
19/06/2026 17:30
有咸肉同肥肉一。定係甜屎油//
ActionScript
19/06/2026 17:50
一定係糖
巧仁
19/06/2026 18:05
豉油for
成日9up
19/06/2026 19:23
我老豆落糖
我就豉油
社會基層垃圾
19/06/2026 22:14
去吉野家叫雞汁/牛汁撈 再唔係加薑蓉
講起我試過送咸肉糉俾外國人
佢哋食法係切厚片panfry配gravy
你有冇試
咖哩卷
20/06/2026 08:31
去吉野家叫雞汁/牛汁撈 再唔係加薑蓉
講起我試過送咸肉糉俾外國人
佢哋食法係切厚片panfry配gravy
你有冇試
有 都幾好食
勇者aaaa
20/06/2026 08:32
一定係糖
^^蝙蝠騎士^^
20/06/2026 08:39
上海派
爆房女神
20/06/2026 10:03
食傻只會落糖,要食咸的我會食糯米雞
井芹仁菜
20/06/2026 10:38
豉油 糖都有
但更多時間就咁食
shape
20/06/2026 11:01
好多時冇落
但落豉油都幾好食,不過隻粽要多油
黎明
20/06/2026 11:15
完全唔明點解會設計到有d苦嘅綠豆蓉落去
完全唔夾隻傻嘅咸味
黎明
20/06/2026 11:16
一定加勁多砂糖,雖然唔健康
MILET(已切)
20/06/2026 11:49
好嘅傻一定咩都唔落
答桑下乞兒問
20/06/2026 12:15
刺身豉油都唔錯
真島大哥
20/06/2026 12:44
一定加勁多砂糖,雖然唔健康
食得種,就唔洗理了,一係唔食
牛頭角小儒俠
20/06/2026 18:23
睇心情
NPCnexttoyou
21/06/2026 10:12
蜜糖鹼水
納西族長
21/06/2026 14:42
根本乜都唔使落, 本身食糯米浸味就得.
曲奇控
22/06/2026 01:03
鹹肉糉我落開豉油,鹼水糉會落蜜糖。
上一頁
飲食台
第 1 頁
第 2 頁
飲食台
回覆
留名
飲食台
前往
電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions
[email protected]