(大煉鋼)英國開始有人偷銅線賺錢 - 香港高登
[登入]
索克天王
引用
19/06/2026 23:24
香港一鳩樣多人偷銅帶
破麻
引用
19/06/2026 23:32
香港一鳩樣多人偷銅帶

去深水埗唔係大把買?#oh#
我是塑膠
引用
19/06/2026 23:39
英國人信奉共產主義選出個工黨
成績係有目共睹#yup#
躺著也中槍!
引用
19/06/2026 23:56
我記得十幾年前已經係咁偷銅
果時偷鐵路

跟住話雕像都要換哂 FRP塑膠再上銅色[sosad]
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]