人哋美加墨世界盃波地有受薪清潔工人,日本人就唔好將自己執垃圾文化強加別國。
人哋自己執,無叫人學佢一齊執㗎。
而且,清潔工除咗執垃圾,仲有好撚多嘢做㗎。
受薪清潔工人有勞工法保障,你理得咁多,當年英國清潔工人罷工,港人自發執垃圾都係俾高登仔鬧係左膠行為。
你知人哋有勞工法保障就得啦,使乜擔心人哋。
唔請清潔工人,人地失業呀。
你唔係以為啲日本仔會將啲垃圾執返日本下話,執完都係包好丟番去附近垃圾桶,睇落乾淨啲咁解。
唔使走晒觀眾席淨係去垃圾桶去請少好多人架嘛,收得份人工做足嘢係應份,咁樣"免費"幫人執垃圾係頂爛市。
講到啲日本人成個場同你執撚哂咁,其實成件事,只不過係日本人將睇緊波時製造嘅垃圾,唔留喺坐位同地下,執去丟番落垃圾桶,我都唔撚知咁樣做有咩理由會得罪到人,會害到人失業...