世足日球迷撿垃圾被酸偽善!蒼井空不忍了開嗆小粉紅 - 香港高登
[登入]
熊頭icon
引用
19/06/2026 13:12
日本人執返啲垃圾真偽善 某國人就唔同最鍾意搞破壞製造垃圾目中無人夠晒真性情#good#
馬踏江戶紐約
引用
19/06/2026 14:26
蒼老師就唔岩喇
個世界係圍住中國轉架
你做既野同中國人唔同就梗係你錯啦O:-)

咩呀 小日子提頭讓中華人斬滅
不是錯 而是正道
這才是道歉的態度
馬踏江戶紐約
引用
19/06/2026 14:26
下屆中國拎世界盃冠軍,全國上街慶祝,唔好執返啲垃圾

仲有下屆咩
2030中華金烏系帝國
RX-78-3
引用
19/06/2026 14:27
日本街道寧舍乾淨? 女星「我一日無幫手執垃圾」就變成咁(有片)
https://www.am730.com.hk/article/1035775
司徒老賊
引用
19/06/2026 14:28
香港人就夠真呢
周地丟完垃圾
講句有人執嫁啦
跟住就走左佢
拖住隻狗痾屎都唔班嫁
師父救我呀
引用
19/06/2026 14:30
世上只有一個民族唔鍾意人做好事#ng#
阿魯卡(半退)
引用
19/06/2026 14:32
自由時報, 三立新聞

#bye#
桑拿我好熟
引用
19/06/2026 14:32
人哋美加墨世界盃波地有受薪清潔工人,日本人就唔好將自己執垃圾文化強加別國。

人哋自己執,無叫人學佢一齊執㗎。
而且,清潔工除咗執垃圾,仲有好撚多嘢做㗎。

受薪清潔工人有勞工法保障,你理得咁多,當年英國清潔工人罷工,港人自發執垃圾都係俾高登仔鬧係左膠行為。

你知人哋有勞工法保障就得啦,使乜擔心人哋。

唔請清潔工人,人地失業呀。

你唔係以為啲日本仔會將啲垃圾執返日本下話,執完都係包好丟番去附近垃圾桶,睇落乾淨啲咁解。

唔使走晒觀眾席淨係去垃圾桶去請少好多人架嘛,收得份人工做足嘢係應份,咁樣"免費"幫人執垃圾係頂爛市。

香港已不亂,由治及興,點解腳安支出越嚟越高?
黎明
引用
19/06/2026 14:40
點樣一開始就唔掉垃圾?

人哋入場有嘢食有嘢飲,有時要用吓紙巾抹汗,用完就執番。

有咩質疑地方?

大陸仔都仲未搞清楚個邏輯

人哋一開始唔係亂拋垃圾,係要用嘢咋,兩樣都分唔清楚?
黎明
引用
19/06/2026 14:41
真喎 一次半次都話 次次就覺得扮野


人哋本來就冇留低成堆嘢係場地嘅習慣

扮乜嘢?
斷氣流大師兄
引用
19/06/2026 14:51
人哋美加墨世界盃波地有受薪清潔工人,日本人就唔好將自己執垃圾文化強加別國。

人哋自己執,無叫人學佢一齊執㗎。
而且,清潔工除咗執垃圾,仲有好撚多嘢做㗎。

受薪清潔工人有勞工法保障,你理得咁多,當年英國清潔工人罷工,港人自發執垃圾都係俾高登仔鬧係左膠行為。

你知人哋有勞工法保障就得啦,使乜擔心人哋。

唔請清潔工人,人地失業呀。

你唔係以為啲日本仔會將啲垃圾執返日本下話,執完都係包好丟番去附近垃圾桶,睇落乾淨啲咁解。

唔使走晒觀眾席淨係去垃圾桶去請少好多人架嘛,收得份人工做足嘢係應份,咁樣"免費"幫人執垃圾係頂爛市。

講到啲日本人成個場同你執撚哂咁,其實成件事,只不過係日本人將睇緊波時製造嘅垃圾,唔留喺坐位同地下,執去丟番落垃圾桶,我都唔撚知咁樣做有咩理由會得罪到人,會害到人失業...
電光火石間
引用
19/06/2026 14:53
大陸人周地柯屎夠真性情#good#


#good# 毫不掩飾個人感覺,最直接咁表達
冷靜啲
引用
19/06/2026 14:54
個問題係點解咁多垃圾 冇咪唔執[sosad]
電光火石間
引用
19/06/2026 14:55
人哋美加墨世界盃波地有受薪清潔工人,日本人就唔好將自己執垃圾文化強加別國。

人哋自己執,無叫人學佢一齊執㗎。
而且,清潔工除咗執垃圾,仲有好撚多嘢做㗎。

受薪清潔工人有勞工法保障,你理得咁多,當年英國清潔工人罷工,港人自發執垃圾都係俾高登仔鬧係左膠行為。


咁日本人鍾意執,你又理得人地咁多做乜?
昔年種柳
引用
19/06/2026 15:35
球場垃圾早已執走,係D垃圾心中仲有垃圾放唔低姐
drop.
引用
19/06/2026 15:38
其他國家真係好自卑 [sosad]
防守型前鋒
引用
19/06/2026 15:40
自由時報, 三立新聞

#bye#


都係你睇既新潮民最有權威#good#
寶生永夢(Z)
引用
19/06/2026 16:49
原來蚛蟈人周街痾屎屙尿係度咗清道夫有得撈#adore#

#adore# #adore# 直頭係環保工業先軀
寶生永夢(Z)
引用
19/06/2026 16:50
點樣一開始就唔掉垃圾?

人哋入場有嘢食有嘢飲,有時要用吓紙巾抹汗,用完就執番。

有咩質疑地方?

大陸仔都仲未搞清楚個邏輯

人哋一開始唔係亂拋垃圾,係要用嘢咋,兩樣都分唔清楚?

上邊已經有兩件
網樂三代目
引用
19/06/2026 16:55
垃圾必須自己處理再掉!
這是超出中國教育的想像!
網樂三代目
引用
19/06/2026 16:57
垃圾必須自己處理再掉!
這是超出中國教育的想像!

This is why 日本街道沒有垃圾桶!
網樂三代目
引用
19/06/2026 16:59
垃圾必須自己處理再掉!
這是超出中國教育的想像!

This is why 日本街道沒有垃圾桶!


我揼吸塵機~先要分電同主機!主機揼不可燒垃圾站、電要揼回收垃 ! 日本 垃圾 都要學問常識!
斷氣流大師兄
引用
19/06/2026 17:06
垃圾必須自己處理再掉!
這是超出中國教育的想像!

This is why 日本街道沒有垃圾桶!


我揼吸塵機~先要分電同主機!主機揼不可燒垃圾站、電要揼回收垃 ! 日本 垃圾 都要學問常識!

有冇覺得自己令到大量清楚工人失業,內疚到瞓唔着
力食神
引用
19/06/2026 17:09
人地執左幾十年啦
屌你老母而家先訓醒呀大陸人
未出世田班根本就唔知當初嘅意義
人生迷路者
引用
19/06/2026 17:10
30年偽善。O:-)
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]