Guideway_Bus
19/06/2026 09:17
所有野都是TVX做,但工業國會議無TVX,世界笑話
![[369]](/faces/369.gif)
所有野都是中國做,但工業國會議無中國,世界笑話
歐美日韓企業已徹底從支那撤資
何來所有產品都來自支那??
至少美國Apple I-Phone就是印度組裝的產品。
又唔係無可代替
睇個勢遲d ai應該可以取代埋人工組裝
所有野都是中國做,但工業國會議無中國,世界笑話
你就真係笑話, 中共只係一間工廠同工人
所有野都是中國做,但工業國會議無中國,世界笑話
所有嘢都是你國做,但你國冇資格行入去工業國會議,你話唔係笑話?
所有野都是中國做,但工業國會議無中國,世界笑話
所有嘢都是你國做,但你國冇資格行入去工業國會議,你話唔係笑話?
閪謊霸權

所有野都是中國做,但工業國會議無中國,世界笑話
所有嘢都是你國做,但你國冇資格行入去工業國會議,你話唔係笑話?
閪謊霸權

毎晩、売春婦のような貴方はまだ支那産•国産のザーメンを呑んで込みていますか??
likyhohk
19/06/2026 10:30
早午晚三餐幫襯酒樓,家頭細務揾鐘點。
唔通我開家庭會議要預埋呢d下人?
所有野都是中國做,但工業國會議無中國,世界笑話
歐美日韓企業已徹底從支那撤資
何來所有產品都來自支那??
至少美國Apple I-Phone就是印度組裝的產品。
iphone就算中國組裝堆零件咪又係一大堆外國野

所有野都是中國做,但工業國會議無中國,世界笑話
歐美日韓企業已徹底從支那撤資
何來所有產品都來自支那??
至少美國Apple I-Phone就是印度組裝的產品。
印度效率低
早午晚三餐幫襯酒樓,家頭細務揾鐘點。
唔通我開家庭會議要預埋呢d下人?
好波,清!
所有食物都是廚房仔做,但大XX會議無廚房仔,世界笑話
早午晚三餐幫襯酒樓,家頭細務揾鐘點。
唔通我開家庭會議要預埋呢d下人?
好波,清!
就問一句,冇咗中國製造,歐洲是否立即玩完
早午晚三餐幫襯酒樓,家頭細務揾鐘點。
唔通我開家庭會議要預埋呢d下人?
好波,清!
就問一句,冇咗中國製造,歐洲是否立即玩完
我反問一句,冇咗歐美班買家,中國是否立即玩完?
所有野都是中國做,但工業國會議無中國,世界笑話
歐美日韓企業已徹底從支那撤資
何來所有產品都來自支那??
至少美國Apple I-Phone就是印度組裝的產品。
印度效率低
經過訓練嘅印度人效率唔低,
係太過大貪,條供應鏈都未到手就想割人哋韭菜,貪起嚟仲狼胎過大陸啫。

早午晚三餐幫襯酒樓,家頭細務揾鐘點。
唔通我開家庭會議要預埋呢d下人?
好波,清!
就問一句,冇咗中國製造,歐洲是否立即玩完
我反問一句,冇咗歐美班買家,中國是否立即玩完?
絕對唔會,我地有體制優勢,全民為黨,穩健
早午晚三餐幫襯酒樓,家頭細務揾鐘點。
唔通我開家庭會議要預埋呢d下人?
好波,清!
就問一句,冇咗中國製造,歐洲是否立即玩完
我反問一句,冇咗歐美班買家,中國是否立即玩完?
絕對唔會,我地有體制優勢,全民為黨,穩健
現在美軍也要靠中國智造
閪人應求中華天道也
所有野都是中國做,但工業國會議無中國,世界笑話
笑咗,工廠高層開會會唔會叫埋班工人入會議室?
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
所有野都是中國做,但工業國會議無中國,世界笑話
係囉,我做鄰國就反制唔接呢7國既單,開會唔叫我呀哪!!!