G7加埋工業成就都唔及中國 - 香港高登
[登入]
勒老闆
引用
19/06/2026 09:14
所有野都是中國做,但工業國會議無中國,世界笑話
Guideway_Bus
引用
19/06/2026 09:17
所有野都是TVX做,但工業國會議無TVX,世界笑話 :D [369]
にほんえいが
引用
19/06/2026 09:24
所有野都是中國做,但工業國會議無中國,世界笑話


歐美日韓企業已徹底從支那撤資

何來所有產品都來自支那??

至少美國Apple I-Phone就是印度組裝的產品。
吃得府中婦
引用
19/06/2026 09:32
又唔係無可代替
睇個勢遲d ai應該可以取代埋人工組裝
拆雲
引用
19/06/2026 09:37
所有野都是TVX做,但工業國會議無TVX,世界笑話 :D [369]

TVX[???]sq [???]sq [???]sq
亂世街人
引用
19/06/2026 09:45
所有野都是中國做,但工業國會議無中國,世界笑話



你就真係笑話, 中共只係一間工廠同工人
馬踏江戶紐約
引用
19/06/2026 09:57
中國就是人類文明
劍聖
引用
19/06/2026 10:21
所有野都是中國做,但工業國會議無中國,世界笑話

所有嘢都是你國做,但你國冇資格行入去工業國會議,你話唔係笑話?
馬踏江戶紐約
引用
19/06/2026 10:23
所有野都是中國做,但工業國會議無中國,世界笑話

所有嘢都是你國做,但你國冇資格行入去工業國會議,你話唔係笑話?

閪謊霸權#bye#
にほんえいが
引用
19/06/2026 10:28
所有野都是中國做,但工業國會議無中國,世界笑話

所有嘢都是你國做,但你國冇資格行入去工業國會議,你話唔係笑話?

閪謊霸權#bye#


毎晩、売春婦のような貴方はまだ支那産•国産のザーメンを呑んで込みていますか??
likyhohk
引用
19/06/2026 10:30
早午晚三餐幫襯酒樓,家頭細務揾鐘點。

唔通我開家庭會議要預埋呢d下人?
獨眼巴尼
引用
19/06/2026 10:33
所有野都是中國做,但工業國會議無中國,世界笑話


歐美日韓企業已徹底從支那撤資

何來所有產品都來自支那??

至少美國Apple I-Phone就是印度組裝的產品。

iphone就算中國組裝堆零件咪又係一大堆外國野#cn#
勒老闆
引用
19/06/2026 11:42
起碼踢加拿大出去啦,電動車都要靠比亞迪
胡燃塗
引用
19/06/2026 11:51
所有野都是中國做,但工業國會議無中國,世界笑話


歐美日韓企業已徹底從支那撤資

何來所有產品都來自支那??

至少美國Apple I-Phone就是印度組裝的產品。

印度效率低
馮盈盈死忠
引用
19/06/2026 12:04
早午晚三餐幫襯酒樓,家頭細務揾鐘點。

唔通我開家庭會議要預埋呢d下人?

好波,清!
我係長毛
引用
19/06/2026 12:13
所有食物都是廚房仔做,但大XX會議無廚房仔,世界笑話
打工仔
引用
19/06/2026 12:18
問題係將來偷科技難度會倍增
勒老闆
引用
19/06/2026 12:20
早午晚三餐幫襯酒樓,家頭細務揾鐘點。

唔通我開家庭會議要預埋呢d下人?

好波,清!


就問一句,冇咗中國製造,歐洲是否立即玩完
桑拿我好熟
引用
19/06/2026 12:21
早午晚三餐幫襯酒樓,家頭細務揾鐘點。

唔通我開家庭會議要預埋呢d下人?

好波,清!


就問一句,冇咗中國製造,歐洲是否立即玩完

我反問一句,冇咗歐美班買家,中國是否立即玩完?
阿魯卡戴綠帽
引用
19/06/2026 12:23
所有野都是中國做,但工業國會議無中國,世界笑話


歐美日韓企業已徹底從支那撤資

何來所有產品都來自支那??

至少美國Apple I-Phone就是印度組裝的產品。

印度效率低

經過訓練嘅印度人效率唔低,
係太過大貪,條供應鏈都未到手就想割人哋韭菜,貪起嚟仲狼胎過大陸啫。:o)
勒老闆
引用
19/06/2026 12:24
早午晚三餐幫襯酒樓,家頭細務揾鐘點。

唔通我開家庭會議要預埋呢d下人?

好波,清!


就問一句,冇咗中國製造,歐洲是否立即玩完

我反問一句,冇咗歐美班買家,中國是否立即玩完?


絕對唔會,我地有體制優勢,全民為黨,穩健
馬踏江戶紐約
引用
19/06/2026 14:24
早午晚三餐幫襯酒樓,家頭細務揾鐘點。

唔通我開家庭會議要預埋呢d下人?

好波,清!


就問一句,冇咗中國製造,歐洲是否立即玩完

我反問一句,冇咗歐美班買家,中國是否立即玩完?


絕對唔會,我地有體制優勢,全民為黨,穩健

現在美軍也要靠中國智造
閪人應求中華天道也
黎明
引用
19/06/2026 14:27
所有野都是中國做,但工業國會議無中國,世界笑話


笑咗,工廠高層開會會唔會叫埋班工人入會議室?[sosad]
阿魯卡(半退)
引用
19/06/2026 14:33
[shocking]
真.不該
引用
19/06/2026 14:42
所有野都是中國做,但工業國會議無中國,世界笑話

係囉,我做鄰國就反制唔接呢7國既單,開會唔叫我呀哪!!!
炎髮灼眼
引用
19/06/2026 15:44
其實係 駁唔到
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]