爭論緊 伊朗贏 美國贏 嘅時候,恆指係跌嘅 - 香港高登
[登入]
煲顛茶
引用
19/06/2026 07:47
原來輸家在遠東
likyhohk
引用
19/06/2026 07:49
中國背後攪鬼
鄺志立
引用
19/06/2026 07:54
香港股票邊個日日放貨 唔使問阿貴啦!
RacingDriver
引用
19/06/2026 08:03
全世界股市都升係得看港恆指連跌幾日, 一定美國佬攪鬼
斷氣流大師兄
引用
19/06/2026 08:12
&美股係日日破新高嘅:)
真.不該
引用
19/06/2026 08:31
吹美佬加息嘛。。。[sosad] [sosad]
馬踏江戶紐約
引用
19/06/2026 10:00
西式民主看上去很美丽,其实就是个打了玻尿酸又微整的拜金婊,很挑剔很娇贵,穷鬼根本不配
几乎所有发达国家都是先发达后民主的,当年包养了拜金婊,现在终于见了中年垮脸状态,很懊恼又甩不掉
其它还没发达就采用民主制度的,都是东施效颦沐猴而冠,为了养婊耗干精血,大多一地鸡毛

万幸中国没上当🙃
likyhohk
引用
19/06/2026 10:20
https://upload.hkgolden.media/comment/yqsmwjeu.yz40fjxffnu.ihi40de2cee.2zs.jpg
唔好搞咁多野
引用
19/06/2026 10:21
一定係美國佬搞事!
點解香港唔可以制裁美國?
加勒比海
引用
19/06/2026 10:25
肯放水實升,但唔放水係常態呢,玩巢班老散
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]