[中華跪威]國家強大了,就唔好因為冇左家人同人工就搞事啦 - 香港高登
[登入]
無聊齋主
引用
20/06/2026 19:49
沒事 只是小問題
國民應忍一下
忍的美日滅亡


只要國家安全
尊王死全家都唔緊要#yup#


[img]https://upload.hkgolden.media/comment/d3xwhldd.dnc45pobkmn.wxirh0dcbqq.zz0.jpg[/img

你直頭出埋車頭相出緊殯啦O:-)

齋主都認同中國人就算欠薪死全家都唔應該搞事#hoho#


我睇你真係應該去驗下個腦,你冚家包括你死哂仲邊會再搞事?法事就有得搞,等我同你搞場三時繫念送你歸西O:-)


無聊齋主 你屋企死左人呀?手震打錯咁多字嘅?


三時繫念,係一種佛教淨土宗的葬禮儀式。

《三時繫念》是漢傳佛教淨土宗極為重要的殊勝行持,由元朝中峰明本禪師所創立。這是一場冥陽兩利的佛事,旨在勸導行者依教念佛,並憑彌陀願力超薦亡靈往生極樂世界,同享解脫。

核心意涵三時:法會儀軌分為三個時段(第一時、第二時、第三時),後世多於半日內一氣呵成,象徵晝夜不懈。

三時繫念,即係一日之內幫你送殯三次,我算唔話得啦,送你上西天三次。

所以並唔係我打錯字,只係你無知啫O:-)


咁幾時搞 ?


https://upload.hkgolden.media/comment/f2qli1lv.xk2uuu2rmz1.msxlcx0eole.rw4.jpg

上注香俾亡者啦,反中無希望,唔係踎監就係癲真係無好收場。
[god]cl [god]cl [god]cl
防守型前鋒
引用
20/06/2026 20:01
#yup# #yup# #yup#
小范
引用
21/06/2026 01:12
無聊齋主真係好難服侍
反中又話反中
無條件撐中國又反中
萬物皆可反中[sosad]
電光火石間
引用
21/06/2026 01:13
咁幾時搞 ?


https://upload.hkgolden.media/comment/f2qli1lv.xk2uuu2rmz1.msxlcx0eole.rw4.jpg

上注香俾亡者啦,反中無希望,唔係踎監就係癲真係無好收場。
[god]cl [god]cl [god]cl


廢柴神棍,貼多十張啦!我唔會少一條毛!只會比其他人恥笑你小學雞 #hehe#
神棍禍國!#no#
其實見到有你呢種人同阿魯卡講愛國,就知呢種國家永遠唔會強大 #bye#
拆雲
引用
21/06/2026 01:30
沒事 只是小問題
國民應忍一下
忍的美日滅亡

中華量子沒事:-[yup :-[yup :-[yup
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]