沒事 只是小問題
國民應忍一下
忍的美日滅亡
珍
只要國家安全
尊王死全家都唔緊要

[img]https://upload.hkgolden.media/comment/d3xwhldd.dnc45pobkmn.wxirh0dcbqq.zz0.jpg[/img
你直頭出埋車頭相出緊殯啦

齋主都認同中國人就算欠薪死全家都唔應該搞事

我睇你真係應該去驗下個腦,你冚家包括你死哂仲邊會再搞事?法事就有得搞,等我同你
搞場三時繫念送你歸西

無聊齋主 你屋企死左人呀?手震打錯咁多字嘅?
三時繫念,係一種佛教淨土宗的葬禮儀式。
《三時繫念》是漢傳佛教淨土宗極為重要的殊勝行持,由元朝中峰明本禪師所創立。這是一場冥陽兩利的佛事,旨在勸導行者依教念佛,並憑彌陀願力超薦亡靈往生極樂世界,同享解脫。
核心意涵三時:法會儀軌分為三個時段(第一時、第二時、第三時),後世多於半日內一氣呵成,象徵晝夜不懈。
三時繫念,即係一日之內幫你送殯三次,我算唔話得啦,送你上西天三次。
所以並唔係我打錯字,只係你無知啫
