[中華跪威]國家強大了,就唔好因為冇左家人同人工就搞事啦 - 香港高登
[登入]
Mr.Slow
引用
19/06/2026 03:13
下跪 [sosad] [sosad] [sosad]

咁就好心啲,幫佢地齊齊整整啦 O:-) O:-) O:-)
正氣師
引用
19/06/2026 13:21
搵公安城管搞掂佢哋
還政於民
引用
19/06/2026 13:27
下跪 [sosad] [sosad] [sosad]

咁就好心啲,幫佢地齊齊整整啦 O:-) O:-) O:-)

人數唔夠多啫,有10萬人,睇下跪唔跪
飲雞水
引用
19/06/2026 13:57
BeiDou project in ruins? ¥300M wasted, fake builds exposed—¥4B bridge collapses!

https://m.youtube.com/watch?v=d2sz_c2L1Z0
馬踏江戶紐約
引用
19/06/2026 14:17
沒事 只是小問題
國民應忍一下
忍的美日滅亡
小范
引用
19/06/2026 19:04
沒事 只是小問題
國民應忍一下
忍的美日滅亡


只要國家安全
死全家都唔緊要#yup#
likyhohk
引用
19/06/2026 19:06
沒事 只是小問題
國民應忍一下
忍的美日滅亡


只要國家安全
尊王死全家都唔緊要#yup#
無聊齋主
引用
20/06/2026 10:29
沒事 只是小問題
國民應忍一下
忍的美日滅亡


只要國家安全
尊王死全家都唔緊要#yup#


https://upload.hkgolden.media/comment/d3xwhldd.dnc45pobkmn.wxirh0dcbqq.zz0.jpg

你直頭出埋車頭相出緊殯啦O:-)
小范
引用
20/06/2026 10:40
沒事 只是小問題
國民應忍一下
忍的美日滅亡


只要國家安全
尊王死全家都唔緊要#yup#


[img]https://upload.hkgolden.media/comment/d3xwhldd.dnc45pobkmn.wxirh0dcbqq.zz0.jpg[/img

你直頭出埋車頭相出緊殯啦O:-)

齋主都認同中國人就算欠薪死全家都唔應該搞事#hoho#
馬踏江戶紐約
引用
20/06/2026 11:55
沒事 只是小問題
國民應忍一下
忍的美日滅亡


只要國家安全
尊王死全家都唔緊要#yup#


[img]https://upload.hkgolden.media/comment/d3xwhldd.dnc45pobkmn.wxirh0dcbqq.zz0.jpg[/img

你直頭出埋車頭相出緊殯啦O:-)

齋主都認同中國人就算欠薪死全家都唔應該搞事#hoho#

為國犧牲是光榮
無聊齋主
引用
20/06/2026 13:23
沒事 只是小問題
國民應忍一下
忍的美日滅亡


只要國家安全
尊王死全家都唔緊要#yup#


[img]https://upload.hkgolden.media/comment/d3xwhldd.dnc45pobkmn.wxirh0dcbqq.zz0.jpg[/img

你直頭出埋車頭相出緊殯啦O:-)

齋主都認同中國人就算欠薪死全家都唔應該搞事#hoho#


我睇你真係應該去驗下個腦,你冚家包括你死哂仲邊會再搞事?法事就有得搞,等我同你搞場三時繫念送你歸西O:-)
電光火石間
引用
20/06/2026 13:49


中國黃絲又搞事 ? 白咭卡唔入嚟講兩句。
電光火石間
引用
20/06/2026 13:50
搵公安城管搞掂佢哋


出坦克車
電光火石間
引用
20/06/2026 13:53
沒事 只是小問題
國民應忍一下
忍的美日滅亡


只要國家安全
死全家都唔緊要#yup#


所以應直接出坦克轆,中國人值得擁有 #hoho#
你們還有黨啊 #yup#
電光火石間
引用
20/06/2026 13:54
沒事 只是小問題
國民應忍一下
忍的美日滅亡


只要國家安全
尊王死全家都唔緊要#yup#




尊狗全家直頭出緊殯啦O:-)
電光火石間
引用
20/06/2026 16:16
沒事 只是小問題
國民應忍一下
忍的美日滅亡


只要國家安全
尊王死全家都唔緊要#yup#


[img]https://upload.hkgolden.media/comment/d3xwhldd.dnc45pobkmn.wxirh0dcbqq.zz0.jpg[/img

你直頭出埋車頭相出緊殯啦O:-)

齋主都認同中國人就算欠薪死全家都唔應該搞事#hoho#


我睇你真係應該去驗下個腦,你冚家包括你死哂仲邊會再搞事?法事就有得搞,等我同你搞場三時繫念送你歸西O:-)


係咪真係搞架?快啲啦!
江湖神棍,怪力亂神,為虎作倀,謀害忠良! 行雷都劈你先啦!
likyhohk
引用
20/06/2026 16:38
沒事 只是小問題
國民應忍一下
忍的美日滅亡


只要國家安全
尊王死全家都唔緊要#yup#


[img]https://upload.hkgolden.media/comment/d3xwhldd.dnc45pobkmn.wxirh0dcbqq.zz0.jpg[/img

你直頭出埋車頭相出緊殯啦O:-)

齋主都認同中國人就算欠薪死全家都唔應該搞事#hoho#


我睇你真係應該去驗下個腦,你冚家包括你死哂仲邊會再搞事?法事就有得搞,等我同你搞場三時繫念送你歸西O:-)


無聊齋主 你屋企死左人呀?手震打錯咁多字嘅?
小范
引用
20/06/2026 17:01
沒事 只是小問題
國民應忍一下
忍的美日滅亡


只要國家安全
尊王死全家都唔緊要#yup#


[img]https://upload.hkgolden.media/comment/d3xwhldd.dnc45pobkmn.wxirh0dcbqq.zz0.jpg[/img

你直頭出埋車頭相出緊殯啦O:-)

齋主都認同中國人就算欠薪死全家都唔應該搞事#hoho#


我睇你真係應該去驗下個腦,你冚家包括你死哂仲邊會再搞事?法事就有得搞,等我同你搞場三時繫念送你歸西O:-)

反對搞事又唔得
真係難服侍:-(
無聊齋主
引用
20/06/2026 17:04
沒事 只是小問題
國民應忍一下
忍的美日滅亡


只要國家安全
尊王死全家都唔緊要#yup#


[img]https://upload.hkgolden.media/comment/d3xwhldd.dnc45pobkmn.wxirh0dcbqq.zz0.jpg[/img

你直頭出埋車頭相出緊殯啦O:-)

齋主都認同中國人就算欠薪死全家都唔應該搞事#hoho#


我睇你真係應該去驗下個腦,你冚家包括你死哂仲邊會再搞事?法事就有得搞,等我同你搞場三時繫念送你歸西O:-)


無聊齋主 你屋企死左人呀?手震打錯咁多字嘅?


三時繫念,係一種佛教淨土宗的葬禮儀式。

《三時繫念》是漢傳佛教淨土宗極為重要的殊勝行持,由元朝中峰明本禪師所創立。這是一場冥陽兩利的佛事,旨在勸導行者依教念佛,並憑彌陀願力超薦亡靈往生極樂世界,同享解脫。

核心意涵三時:法會儀軌分為三個時段(第一時、第二時、第三時),後世多於半日內一氣呵成,象徵晝夜不懈。

三時繫念,即係一日之內幫你送殯三次,我算唔話得啦,送你上西天三次。

所以並唔係我打錯字,只係你無知啫O:-)
馬踏江戶紐約
引用
20/06/2026 17:06
沒事 只是小問題
國民應忍一下
忍的美日滅亡


只要國家安全
尊王死全家都唔緊要#yup#




尊狗全家直頭出緊殯啦O:-)

犯我中國天良者 天殺
無聊齋主
引用
20/06/2026 17:09
沒事 只是小問題
國民應忍一下
忍的美日滅亡


只要國家安全
尊王死全家都唔緊要#yup#




尊狗全家直頭出緊殯啦O:-)

犯我中國天良者 天殺


應該處以生天葬,綁住反中撚放在天葬台任由禿鷹啄食淨盡夠晒環保#hehe#
無聊齋主
引用
20/06/2026 17:16
沒事 只是小問題
國民應忍一下
忍的美日滅亡


只要國家安全
尊王死全家都唔緊要#yup#


[img]https://upload.hkgolden.media/comment/d3xwhldd.dnc45pobkmn.wxirh0dcbqq.zz0.jpg[/img

你直頭出埋車頭相出緊殯啦O:-)

齋主都認同中國人就算欠薪死全家都唔應該搞事#hoho#


我睇你真係應該去驗下個腦,你冚家包括你死哂仲邊會再搞事?法事就有得搞,等我同你搞場三時繫念送你歸西O:-)


係咪真係搞架?快啲啦!
江湖神棍,怪力亂神,為虎作倀,謀害忠良! 行雷都劈你先啦!


你自己知自己事,不如善用有限時間少啲上高登。
痾尿屎窟㾗
引用
20/06/2026 17:23
沒事 只是小問題
國民應忍一下
忍的美日滅亡


只要國家安全
尊王死全家都唔緊要#yup#


[img]https://upload.hkgolden.media/comment/d3xwhldd.dnc45pobkmn.wxirh0dcbqq.zz0.jpg[/img

你直頭出埋車頭相出緊殯啦O:-)

齋主都認同中國人就算欠薪死全家都唔應該搞事#hoho#

為國犧牲是光榮


人民安居樂業唔係光榮;人民家破人亡、為國犧牲先叫光榮。你呢碌愛國神兵幾時為國犧牲光榮吓?
馬踏江戶紐約
引用
20/06/2026 17:34
信誓旦旦要推翻共产党的反贼大殖们,总认为人民在受压迫,只是敢怒不敢言而已,实际上都是反共的。
虽然他们反共的奇葩理由我是一句也没听进去,虽然他们反共的实质行为我是一件也没看到,但说不定其他人听进去、看到了呢。不如搞个小投票,看看大家意见,只能二选一:
電光火石間
引用
20/06/2026 19:21
沒事 只是小問題
國民應忍一下
忍的美日滅亡


只要國家安全
尊王死全家都唔緊要#yup#


[img]https://upload.hkgolden.media/comment/d3xwhldd.dnc45pobkmn.wxirh0dcbqq.zz0.jpg[/img

你直頭出埋車頭相出緊殯啦O:-)

齋主都認同中國人就算欠薪死全家都唔應該搞事#hoho#


我睇你真係應該去驗下個腦,你冚家包括你死哂仲邊會再搞事?法事就有得搞,等我同你搞場三時繫念送你歸西O:-)


無聊齋主 你屋企死左人呀?手震打錯咁多字嘅?


三時繫念,係一種佛教淨土宗的葬禮儀式。

《三時繫念》是漢傳佛教淨土宗極為重要的殊勝行持,由元朝中峰明本禪師所創立。這是一場冥陽兩利的佛事,旨在勸導行者依教念佛,並憑彌陀願力超薦亡靈往生極樂世界,同享解脫。

核心意涵三時:法會儀軌分為三個時段(第一時、第二時、第三時),後世多於半日內一氣呵成,象徵晝夜不懈。

三時繫念,即係一日之內幫你送殯三次,我算唔話得啦,送你上西天三次。

所以並唔係我打錯字,只係你無知啫O:-)


咁幾時搞 ?
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]