[
登入
]
上一頁
時事台
第 1 頁
第 2 頁
第 3 頁
第 4 頁
時事台
沙田龍華酒店苦呻生意冷清 老闆娘變賣物業補貼+收入僅夠「養員工
kilogram
19/06/2026 18:15
40年前老豆大陣丈一家由荃灣入去食, 唔平, 但好好食, 乳鴿一流.
20年前家姐帶隊去食, 唔貴, 但已經食唔返, 衰撚過一般酒樓
不知怎解呢幾年好多鵝店
我有3CM
20/06/2026 01:07
唔好賣乳鴿, 請班大波妹返嚟賣"乳夾", D客由沙田排到去屯門
半夜食番薯
20/06/2026 01:32
好難搞
ActionScript
20/06/2026 08:32
好難搞
老闆諗住食過世 青黃不接 水準平平
好似d老派牛扒餐廳咁食一次就唔會再食
竹松
20/06/2026 08:48
40年前老豆大陣丈一家由荃灣入去食, 唔平, 但好好食, 乳鴿一流.
20年前家姐帶隊去食, 唔貴, 但已經食唔返, 衰撚過一般酒樓
以前D乳鴿真係Q正 唔只龍華好多間都好食
過身無耐嘅游飈原本就係做呢行
"大寶農場當年為全球第三大養鴿農業,差不多會供應貨源予全香港售賣乳鴿的食肆。其中一個大客戶為沙田龍華酒店。游飈家庭生意的養殖規模曾經達十萬隻鴿,他因此被人稱為「白鴿小王子」。"
我唔知你哋“以前”係幾時, 但係我7尾-8頭年代去已經好撚唔掂, 隻乳鴿又乾又柴, 連合格都講唔上。你要明白, 細路仔食嘢無乜要求, 連細路都覺得難食就真係好撚難食。
後尾大個咗, 2000年後再去試下, 係confirm 無記錯, 真係好撚唔掂。
shape
20/06/2026 08:50
每當變夕陽 便知時光去
沙田茵餐廳
呢間係咪之前話執?
執左未
煲顛茶
20/06/2026 08:55
做返酒店
納西族長
20/06/2026 09:33
40年前老豆大陣丈一家由荃灣入去食, 唔平, 但好好食, 乳鴿一流.
20年前家姐帶隊去食, 唔貴, 但已經食唔返, 衰撚過一般酒樓
以前D乳鴿真係Q正 唔只龍華好多間都好食
過身無耐嘅游飈原本就係做呢行
"大寶農場當年為全球第三大養鴿農業,差不多會供應貨源予全香港售賣乳鴿的食肆。其中一個大客戶為沙田龍華酒店。游飈家庭生意的養殖規模曾經達十萬隻鴿,他因此被人稱為「白鴿小王子」。"
係,以前特登入去為咗食乳鴿。
或者話大圍 龍華都係主打乳鴿,無咗就唔掂
貧僧
20/06/2026 09:38
當年雙鎗雄就係喺呢度比洪興標哥殺死
浦你阿嬤
兩個鐘任做
一樣見血
諾貝爾和平侵
20/06/2026 09:39
藍屍值得擁有
唔好怨
納西族長
20/06/2026 09:57
40年前老豆大陣丈一家由荃灣入去食, 唔平, 但好好食, 乳鴿一流.
20年前家姐帶隊去食, 唔貴, 但已經食唔返, 衰撚過一般酒樓
以前D乳鴿真係Q正 唔只龍華好多間都好食
過身無耐嘅游飈原本就係做呢行
"大寶農場當年為全球第三大養鴿農業,差不多會供應貨源予全香港售賣乳鴿的食肆。其中一個大客戶為沙田龍華酒店。游飈家庭生意的養殖規模曾經達十萬隻鴿,他因此被人稱為「白鴿小王子」。"
我唔知你哋“以前”係幾時, 但係我7尾-8頭年代去已經好撚唔掂, 隻乳鴿又乾又柴, 連合格都講唔上。你要明白, 細路仔食嘢無乜要求, 連細路都覺得難食就真係好撚難食。
後尾大個咗, 2000年後再去試下, 係confirm 無記錯, 真係好撚唔掂。
7尾-8頭年代去食真係好好食喎, 我屋企就係個時去最多.
多意思係一年一兩次....
上一頁
時事台
第 1 頁
第 2 頁
第 3 頁
第 4 頁
時事台
回覆
留名
時事台
前往
電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions
[email protected]