[
登入
]
下一頁
吹水台
第 1 頁
第 2 頁
第 3 頁
吹水台
工作上炒左車
王家晴老豆
19/06/2026 00:39
個閪客喺度嘈嘈嘈
我自己情緒失控
條呔狀態唔好
加黑雨
好彩最後所有人都冇事
預計維修費10,000至22,000
三天維修
明天去讀一個Diploma
關於汽車維修
王家晴老豆
19/06/2026 00:40
晚安
報告完畢
PraiseTheSun
19/06/2026 01:04
讀完之後係咪有咩事自己整?
索克天王
19/06/2026 01:21
唔好晒時間晒錢去讀,因為就算俾你學識,你都無咁多架生做,好多時唔係一枝電批一set 套筒就做得到,簡單換下軚,揭油隔,揭油,火咀,迫力皮,filter 呢d 就夠,到大野要換波箱油,彈弓,迫力油,油箱隔,皮帶嗰d, 你無專用架生你好難攪甚至無得攪,通常攪得到嘅yt 都有教學,唔駛讀dip
王家晴老豆
19/06/2026 01:35
唔好晒時間晒錢去讀,因為就算俾你學識,你都無咁多架生做,好多時唔係一枝電批一set 套筒就做得到,簡單換下軚,揭油隔,揭油,火咀,迫力皮,filter 呢d 就夠,到大野要換波箱油,彈弓,迫力油,油箱隔,皮帶嗰d, 你無專用架生你好難攪甚至無得攪,通常攪得到嘅yt 都有教學,唔駛讀dip
跌錢
當讀書
自我安慰
王家晴老豆
19/06/2026 03:22
在此強烈呼籲大家盡快檢查車呔
呔紋必須於3mm以上
大南街公子
19/06/2026 03:30
雀叔
19/06/2026 03:54
最緊要人無事
廢到爆橙
19/06/2026 04:19
炒左邊到?
吳中立
19/06/2026 04:37
小露寶入灣就唔好快
王家晴老豆
19/06/2026 04:46
小露寶入灣就唔好快
重心高
成架車又輕
得1.3噸
主要引擎同埋重量嘅零件喺晒車頭
推頭
好容易推頭
我明明約咗聽日換呔,人算不如天算
繼續上課,繼續努力!
王家晴老豆
19/06/2026 04:47
炒左邊到?
剷咗上壆
沙田市中心
好彩我打白鴿轉
比其他人隊尾,或者隊到其他車
仲要我三個乘客好乖帶咗安全帶
王家晴老豆
19/06/2026 04:47
最緊要人無事
人冇事就攞唔到車手獎
講笑啫!
大家搭的士一定要戴安全帶!唔好要哈哈師父我提你去帶
王家晴老豆
19/06/2026 04:48
讀完之後係咪有咩事自己整?
而家小事可以自己整囉,盡量
人工乜撚嘢都貴,我返豐田原廠換粒螺絲都收我$900咁我梗係自己換啦
王家晴老豆
19/06/2026 04:48
唔好晒時間晒錢去讀,因為就算俾你學識,你都無咁多架生做,好多時唔係一枝電批一set 套筒就做得到,簡單換下軚,揭油隔,揭油,火咀,迫力皮,filter 呢d 就夠,到大野要換波箱油,彈弓,迫力油,油箱隔,皮帶嗰d, 你無專用架生你好難攪甚至無得攪,通常攪得到嘅yt 都有教學,唔駛讀dip
我哋高登論壇,有冇巴打做車房?
吳中立
19/06/2026 04:51
小露寶入灣就唔好快
重心高
成架車又輕
得1.3噸
主要引擎同埋重量嘅零件喺晒車頭
推頭
好容易推頭
我明明約咗聽日換呔,人算不如天算
繼續上課,繼續努力!
的士啲胎正常四個月左右就要換,真係無撚得慳
虎峰
19/06/2026 04:51
虎峰
19/06/2026 04:52
好嘢嚟架
19/06/2026 05:01
樓主係的士大哥
好嘢嚟架
19/06/2026 05:03
啲客會唔會要你賠錢/同差人講告你點點點
王家晴老豆
19/06/2026 05:04
啲客會唔會要你賠錢/同差人講告你點點點
有試過
不愉快
王家晴老豆
19/06/2026 05:04
控制情緒
王家晴老豆
19/06/2026 05:05
前後軸
拗左
豐田,剛性不足,鋼水真係好弱
王家晴老豆
19/06/2026 05:06
15km/h 跣一跣
好嘢嚟架
19/06/2026 05:06
炒車個人驚嚇完精神壓力會好大
唔好諗太多 執野早啲抖 訓一覺先
真.恥笑俠
19/06/2026 05:10
下一頁
吹水台
第 1 頁
第 2 頁
第 3 頁
吹水台
回覆
留名
吹水台
前往
電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions
[email protected]