[
登入
]
上一頁
下一頁
吹水台
第 1 頁
第 2 頁
第 3 頁
吹水台
工作上炒左車
王家晴老豆
19/06/2026 05:26
炒車個人驚嚇完精神壓力會好大
唔好諗太多 執野早啲抖 訓一覺先
有心
巴打
大豆。
19/06/2026 05:34
會唔會去學o下飄移?樓主..
王家晴老豆
19/06/2026 05:40
會唔會去學o下飄移?樓主..
學過兩堂
420穿梭機
19/06/2026 05:42
雨天一定要用半熱溶呔
王家晴老豆
19/06/2026 05:46
雨天一定要用半熱溶呔
用歐洲製造嗰隻鯊魚胎
我已經預約咗㗎啦,不過上天都係想早一日升級
王家晴老豆
19/06/2026 05:47
雨天一定要用半熱溶呔
你識啲嘢喎,師兄
機利臣
19/06/2026 07:47
好在人無事
還政於民
19/06/2026 08:12
唔好晒時間晒錢去讀,因為就算俾你學識,你都無咁多架生做,好多時唔係一枝電批一set 套筒就做得到,簡單換下軚,揭油隔,揭油,火咀,迫力皮,filter 呢d 就夠,到大野要換波箱油,彈弓,迫力油,油箱隔,皮帶嗰d, 你無專用架生你好難攪甚至無得攪,通常攪得到嘅yt 都有教學,唔駛讀dip
跌錢
當讀書
自我安慰
當識人,轉去做維修
王家晴老豆
19/06/2026 09:41
唔好晒時間晒錢去讀,因為就算俾你學識,你都無咁多架生做,好多時唔係一枝電批一set 套筒就做得到,簡單換下軚,揭油隔,揭油,火咀,迫力皮,filter 呢d 就夠,到大野要換波箱油,彈弓,迫力油,油箱隔,皮帶嗰d, 你無專用架生你好難攪甚至無得攪,通常攪得到嘅yt 都有教學,唔駛讀dip
跌錢
當讀書
自我安慰
當識人,轉去做維修
Yes yes 心態決定境界
臨時鼻鼾中心
19/06/2026 09:48
樓主開特更? 我有6仔牌想PT做下替更過下手癮 有冇車行好介紹
王家晴老豆
19/06/2026 10:45
樓主開特更? 我有6仔牌想PT做下替更過下手癮 有冇車行好介紹
你住邊區
Siri !
19/06/2026 11:29
….
其實..埋數每月/每年計..
揸的士做 ,自顧人士..定係楂巴士好..
揸巴士…有長期服務金..有巴士廠…唔使自己硬食..
搵的士..收入七除八扣..自已租車揸的士好D
我懶..唔想計……
徒手剝榴槤
19/06/2026 11:58
….
其實..埋數每月/每年計..
揸的士做 ,自顧人士..定係楂巴士好..
揸巴士…有長期服務金..有巴士廠…唔使自己硬食..
搵的士..收入七除八扣..自已租車揸的士好D
我懶..唔想計……
買架電車做uber啦
宅度宅
19/06/2026 12:32
沙田
3期 希爾頓果邊
咖哩卷
19/06/2026 13:05
抄個吓個腦係咪真係會一片空白?
男色經濟圈
19/06/2026 14:23
樓主係牙伯?
我批你含碌蕉
19/06/2026 16:54
租金豐咪算維修好L平撞爛野通常幾舊水搞掂
腦霧二世
19/06/2026 17:42
個閪客有幾閪
你在明
19/06/2026 19:19
15km/h 跣一跣
咁慢都跣?
ActionScript
19/06/2026 19:39
15km/h 跣一跣
咁慢都跣?
扭胎太急會好跣
ActionScript
19/06/2026 19:43
….
其實..埋數每月/每年計..
揸的士做 ,自顧人士..定係楂巴士好..
揸巴士…有長期服務金..有巴士廠…唔使自己硬食..
搵的士..收入七除八扣..自已租車揸的士好D
我懶..唔想計……
買架電車做uber啦
巴士話就有福利好似可以做到老 現實係有咩交通意外就無左份工
柑桔檸檬
19/06/2026 20:09
慘 有時就係咁 人無事就好
最近替綠超速都罰左6百幾
白做
好嘢嚟架
19/06/2026 20:16
雨天一定要用半熱溶呔
好L貴
吳中立
19/06/2026 21:03
樓主用緊咩胎
一條蟲
19/06/2026 21:05
劏口太要賠
上一頁
下一頁
吹水台
第 1 頁
第 2 頁
第 3 頁
吹水台
回覆
留名
吹水台
前往
電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions
[email protected]