工作上炒左車 - 香港高登
[登入]
王家晴老豆
引用
19/06/2026 05:26
炒車個人驚嚇完精神壓力會好大
唔好諗太多 執野早啲抖 訓一覺先

有心
巴打
大豆。
引用
19/06/2026 05:34
會唔會去學o下飄移?樓主..
王家晴老豆
引用
19/06/2026 05:40
會唔會去學o下飄移?樓主..

學過兩堂
420穿梭機
引用
19/06/2026 05:42
雨天一定要用半熱溶呔
王家晴老豆
引用
19/06/2026 05:46
雨天一定要用半熱溶呔

用歐洲製造嗰隻鯊魚胎


我已經預約咗㗎啦,不過上天都係想早一日升級
王家晴老豆
引用
19/06/2026 05:47
雨天一定要用半熱溶呔

你識啲嘢喎,師兄
機利臣
引用
19/06/2026 07:47
好在人無事#hoho#
還政於民
引用
19/06/2026 08:12
唔好晒時間晒錢去讀,因為就算俾你學識,你都無咁多架生做,好多時唔係一枝電批一set 套筒就做得到,簡單換下軚,揭油隔,揭油,火咀,迫力皮,filter 呢d 就夠,到大野要換波箱油,彈弓,迫力油,油箱隔,皮帶嗰d, 你無專用架生你好難攪甚至無得攪,通常攪得到嘅yt 都有教學,唔駛讀dip

跌錢

當讀書

自我安慰

當識人,轉去做維修
王家晴老豆
引用
19/06/2026 09:41
唔好晒時間晒錢去讀,因為就算俾你學識,你都無咁多架生做,好多時唔係一枝電批一set 套筒就做得到,簡單換下軚,揭油隔,揭油,火咀,迫力皮,filter 呢d 就夠,到大野要換波箱油,彈弓,迫力油,油箱隔,皮帶嗰d, 你無專用架生你好難攪甚至無得攪,通常攪得到嘅yt 都有教學,唔駛讀dip

跌錢

當讀書

自我安慰

當識人,轉去做維修

Yes yes 心態決定境界
臨時鼻鼾中心
引用
19/06/2026 09:48
樓主開特更? 我有6仔牌想PT做下替更過下手癮 有冇車行好介紹[sosad]
王家晴老豆
引用
19/06/2026 10:45
樓主開特更? 我有6仔牌想PT做下替更過下手癮 有冇車行好介紹[sosad]

你住邊區
Siri !
引用
19/06/2026 11:29
….
其實..埋數每月/每年計..

揸的士做 ,自顧人士..定係楂巴士好..

揸巴士…有長期服務金..有巴士廠…唔使自己硬食..

搵的士..收入七除八扣..自已租車揸的士好D?_?


我懶..唔想計……
徒手剝榴槤
引用
19/06/2026 11:58
….
其實..埋數每月/每年計..

揸的士做 ,自顧人士..定係楂巴士好..

揸巴士…有長期服務金..有巴士廠…唔使自己硬食..

搵的士..收入七除八扣..自已租車揸的士好D?_?


我懶..唔想計……

買架電車做uber啦[sosad]
宅度宅
引用
19/06/2026 12:32
沙田
3期 希爾頓果邊
咖哩卷
引用
19/06/2026 13:05
抄個吓個腦係咪真係會一片空白?
男色經濟圈
引用
19/06/2026 14:23
樓主係牙伯?
我批你含碌蕉
引用
19/06/2026 16:54
租金豐咪算維修好L平撞爛野通常幾舊水搞掂#yup#
腦霧二世
引用
19/06/2026 17:42
個閪客有幾閪
你在明
引用
19/06/2026 19:19
15km/h 跣一跣

咁慢都跣?
ActionScript
引用
19/06/2026 19:39
15km/h 跣一跣

咁慢都跣?

扭胎太急會好跣
ActionScript
引用
19/06/2026 19:43
….
其實..埋數每月/每年計..

揸的士做 ,自顧人士..定係楂巴士好..

揸巴士…有長期服務金..有巴士廠…唔使自己硬食..

搵的士..收入七除八扣..自已租車揸的士好D?_?


我懶..唔想計……

買架電車做uber啦[sosad]

巴士話就有福利好似可以做到老 現實係有咩交通意外就無左份工
柑桔檸檬
引用
19/06/2026 20:09
慘 有時就係咁 人無事就好
最近替綠超速都罰左6百幾[sosad] 白做
好嘢嚟架
引用
19/06/2026 20:16
雨天一定要用半熱溶呔

好L貴
吳中立
引用
19/06/2026 21:03
樓主用緊咩胎:)2fn :)2fn :)2fn
一條蟲
引用
19/06/2026 21:05
劏口太要賠
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]