[
登入
]
財經台
第 1 頁
財經台
今天執屋,揾到當初抽到的領匯股票,我可以點做
得閒飲茶(II)
18/06/2026 23:35
黃白虎紋貓
18/06/2026 23:41
咁多年有無收到股息
防守型前鋒
19/06/2026 00:54
拎上ebay bid
而家改咗名喇, 可能舊版好值錢
我有3CM
19/06/2026 01:11
打電話去中央證券登記有限公司問, 提供股票號碼同持有人資料
再打會死
19/06/2026 01:13
鋪牆囉
打工仔
19/06/2026 14:56
咁多年有無收到股息
如果一直以股代息就有,要錢果張支票無入票半年作廢
男色經濟圈
19/06/2026 15:03
10蚊同你收咗佢
不停重覆
19/06/2026 15:05
打左名就入返券 行OR 銀行
BTW 銀行都要指定分行先入到
我批你含碌蕉
19/06/2026 16:50
你呢張係咪第一代,第一代無上市所以係癈紙黎,打完官司第二代個張先係真既
劍聖
22/06/2026 10:39
我都有張中芯股票,2000股IPO 分番來既實名票,一直懶拎去銀行入,擺埋一邊,一擺就成廿年,而家要去揾都唔知揾唔揾到,當年炒到升天又跌到仆街又十合一又盛,到而家都未知番唔番到家鄉,不過都費鳩事理喇
hkhse
22/06/2026 17:14
7折
財經台
第 1 頁
財經台
回覆
留名
財經台
前往
電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions
[email protected]