今天執屋,揾到當初抽到的領匯股票,我可以點做 - 香港高登
[登入]
得閒飲茶(II)
引用
18/06/2026 23:35
https://upload.hkgolden.media/comment/tv5olhjr.tbsqidkz01o.iun14fzay4x.1vd.jpg
https://upload.hkgolden.media/comment/zvey1iva.lsi31qviday.b4w2c3tgn4p.tfg.jpg
黃白虎紋貓
引用
18/06/2026 23:41
咁多年有無收到股息
防守型前鋒
引用
19/06/2026 00:54
拎上ebay bid#yup#
而家改咗名喇, 可能舊版好值錢
我有3CM
引用
19/06/2026 01:11
打電話去中央證券登記有限公司問, 提供股票號碼同持有人資料
再打會死
引用
19/06/2026 01:13
鋪牆囉
打工仔
引用
19/06/2026 14:56
咁多年有無收到股息

如果一直以股代息就有,要錢果張支票無入票半年作廢
男色經濟圈
引用
19/06/2026 15:03
10蚊同你收咗佢
不停重覆
引用
19/06/2026 15:05
打左名就入返券 行OR 銀行

BTW 銀行都要指定分行先入到
我批你含碌蕉
引用
19/06/2026 16:50
你呢張係咪第一代,第一代無上市所以係癈紙黎,打完官司第二代個張先係真既#cn#
劍聖
引用
22/06/2026 10:39
我都有張中芯股票,2000股IPO 分番來既實名票,一直懶拎去銀行入,擺埋一邊,一擺就成廿年,而家要去揾都唔知揾唔揾到,當年炒到升天又跌到仆街又十合一又盛,到而家都未知番唔番到家鄉,不過都費鳩事理喇;-)
hkhse
引用
22/06/2026 17:14
7折
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]