[
登入
]
第 1 頁
管浩鳴額頭瘀紅 搞乜?
膠痕者
18/06/2026 23:26
「無喇喇多撻瘌」! 誰?今日(17日)在立法會見到議員管浩鳴,發現其額頭出現一塊瘀紅色,原來是
生蛇
。
管浩鳴指上周五發現額頭皮膚有異樣,起初以為是生暗瘡,拍照給醫生看後發現是「生蛇」。他表示,原先已計劃打「蛇針」,但後來忘記預約日期,怎料後來便「生蛇」;稍後他會補打「蛇針」,以減低復發風險。
他續稱,較嚴重時,需要服用3種止痛藥,但是現時情況已經稍為好轉。他指這次「生蛇」的位置是面部有邊三叉神經,幸好及早發現,沒有傷及眼部,但肩部亦感疼痛。
HKG@LDEN
18/06/2026 23:27
阿佳系米無遊戲玩搵佢出氣=.=?
再打會死
18/06/2026 23:28
佳仔反抗
新房客
18/06/2026 23:30
唔通氣, GTA6就出啦嘛
網樂三代目
18/06/2026 23:33
癌症x報應
改名好春煩
18/06/2026 23:38
應該買錯gta5
凱斯
18/06/2026 23:41
管管同佳仔邊個係一邊個係零
RacingDriver
18/06/2026 23:53
佳仔狗仔式屌佢屎眼
RacingDriver
18/06/2026 23:55
管管同佳仔邊個係一邊個係零
兩個都係一, 你係零
二律背反
18/06/2026 23:55
管管同佳仔邊個係一邊個係零
兩個都係一, 晚晚要 pre-sex wrestling, 輸咗就要屈服做零.
宅度宅
19/06/2026 00:07
魔鬼纏身
麥思先生
19/06/2026 00:59
The writing on the wall
王家晴老豆
19/06/2026 04:06
應該買錯gta5
真
狂燥豬腩肉
19/06/2026 07:48
頭上生一對角
森喜剛
19/06/2026 07:51
小心啦,佳仔始終係殺人犯
第 1 頁
回覆
留名
前往
電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions
[email protected]