特府:袁松彪仍是經貿辦僱員 英方以莫須有罪名提告 操弄司法程序 - 香港高登
[登入]
福佳 -.-
引用
19/06/2026 00:19
又要打仔發泄了
_妓不如人_
引用
19/06/2026 00:20
呢單係斷正喎 點莫須有[sosad] [sosad]

喺香港打橫行左咁耐 呃埋自己
最愛大隻肥妹
引用
19/06/2026 01:56
唔關你事, 即係佢個人行為
佢個人行為惹上官非又要用公帑幫佢打官司?_?

可能包律師費係員工福利#good#
北姑十二樂芳
引用
19/06/2026 02:00
句句講緊 XG 自己 .[sosad] [sosad]
畢氏cdrom
引用
19/06/2026 02:14
只有死人先守到秘密#yup#
二本松
引用
19/06/2026 02:18
屌拉星仲要交稅支援罪犯:~(
人賤天不欺
引用
19/06/2026 02:43
爛屎最鍾意講,犯法就係犯法,身無屎驚乜O:-)
聚丙烯
引用
19/06/2026 02:54
一邊個國安法特首說了算仲可以指定法官冇得保釋
一邊個國安法有陪審團,又可以保釋
英國人同呢個起經貿辦做嘢嘅英國公民同做差佬嘅英國居民無仇無怨點解要屈佢判佢有罪呢?
真係唔知邊個莫須有多啲
唔啹既咪交換人質囉,班五無成日都話肥佬黎係condom嚟㗎啦
呢兩個唔知最後會點呢?
我反而有興趣知道佢兩個坐完監之後想留起英國社會性死亡,定係返大灣區共享榮耀
Mr.Slow
引用
19/06/2026 03:28
袁sir會唔會係第一個坐緊監仲有人工俾既公務員?

正路呢,冇返工就已經要「請假」
請假,就要上司批凖嘅
咁呢,照計至少呢,就當佢「請假」囉

咁佢如果係「合約員工」嘅話,咁啲約都係一年半載咁續
咁樣座六年定十年,放清啲假就當「離職」囉
做僱主好似麥當勞對創富者咁,最多唔追一個月通知囉
O:-) O:-) O:-)
anwar
引用
19/06/2026 04:39
袁sir會唔會係第一個坐緊監仲有人工俾既公務員?

咩呀,之前嘅暗角七子事件,入咗冊坐緊花廳係糧照出架,蛋餅出晒名優待同袍架,唔係點會咁受三萬個同事愛戴吖⋯⋯
#cn# #cn# #cn#
寶生永夢(Z)
引用
19/06/2026 05:27
笑死人咩想[sosad]
蘭尼斯特
引用
19/06/2026 11:57
:o)
623 3.37
引用
19/06/2026 12:06
袁sir會唔會係第一個坐緊監仲有人工俾既公務員?

咩呀,之前嘅暗角七子事件,入咗冊坐緊花廳係糧照出架,蛋餅出晒名優待同袍架,唔係點會咁受三萬個同事愛戴吖⋯⋯
#cn# #cn# #cn#

:o) :o) 唔撚係掛
cosco
引用
19/06/2026 12:19
https://upload.hkgolden.media/comment/n51jzk45.4rvzwbhq5ql.i3ldrg4glks.wxg.png
我係長毛
引用
19/06/2026 12:25
袁sir如果私下做自己嘢,點解特府要出錢打官司,繼續出糧?
袁sir如果做特府指示要做嘅job,打官司嘅重點應該係袁sir嘅行為係合法,唔違反英國國安法
北極狐
引用
19/06/2026 14:44
有駐港總領事
點解唔傳召佢嚟照下肺 立下威
星降月貓
引用
19/06/2026 20:12
主權國家係咁㗎啦, 唔中意去跳海囉
小魔子
引用
19/06/2026 20:34
英方確實係操弄司法程序呀,

點解會由非指定法官去審兼有陪審員?一定是有古惑了,對不對?#fire# [bomb]
加德里奥
引用
19/06/2026 21:16
只有死人先守到秘密#yup#

O:-)
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]