有冇人會睇toy story 5? - 香港高登
[登入]
昔年種柳
引用
22/06/2026 13:08
佢拍番集屌D人攞嚟炒賣,大人買完淨係擺唔開盒既仲好啦
蝦蝦蝦子麵
引用
22/06/2026 13:13
你當3係結局
咁第4集根本唔存在
第5集真係得啖笑

岩岩睇返4 幾好睇呀

我無睇岩3 同4今兩日睇完5 返屋企追返幾正

3係最好睇
結局已經係最完美
睇到大人都流馬尿
4有啲格硬出
5不過不失啦,woody娜變咗大配角
跑腿一號
引用
22/06/2026 14:59
佢拍番集屌D人攞嚟炒賣,大人買完淨係擺唔開盒既仲好啦

真,而家玩具都係主打大人巿場。
模型、figure、四驅車爆、旋陀螺、Pokemon咭。
肇平
引用
22/06/2026 15:01
佢拍番集屌D人攞嚟炒賣,大人買完淨係擺唔開盒既仲好啦

真,而家玩具都係主打大人巿場。
模型、figure、四驅車爆、旋陀螺、Pokemon咭。


講班玩具好開心以前嘅主人興返玩玩具
但發覺佢而家係儲復刻限量版
而唔係想要返佢哋:~(
神仙丙
引用
22/06/2026 15:16
禾想睇牙
跑腿一號
引用
22/06/2026 15:50
佢拍番集屌D人攞嚟炒賣,大人買完淨係擺唔開盒既仲好啦

真,而家玩具都係主打大人巿場。
模型、figure、四驅車爆、旋陀螺、Pokemon咭。


講班玩具好開心以前嘅主人興返玩玩具
但發覺佢而家係儲復刻限量版
而唔係想要返佢哋:~(

第二集已經係咁,捉咗胡迪上網炒做收藏品。
但我覺得咁都算係玩具嘅第二生命,好過變垃圾。
余家富
引用
23/06/2026 02:48
估唔到上集啲粵配cast都有返嚟
有阿Kay
少爺占同donald 兩個冇完整對白都返嚟配:O
余家富
引用
23/06/2026 02:50
佢拍番集屌D人攞嚟炒賣,大人買完淨係擺唔開盒既仲好啦


可能依然想個主題扣返落細路仔到
同埋想班大人觀眾反思吓俾唔俾電子奶嘴班𡃁仔
跑腿一號
引用
23/06/2026 09:29
估唔到上集啲粵配cast都有返嚟
有阿Kay
少爺占同donald 兩個冇完整對白都返嚟配:O

咁大budget請邊個都得啦。
艾粒係估唔到,但咁多巴斯又有索克天王都冇3眼仔出現好可惜。:-(
跑腿一號
引用
23/06/2026 09:31
佢拍番集屌D人攞嚟炒賣,大人買完淨係擺唔開盒既仲好啦


可能依然想個主題扣返落細路仔到
同埋想班大人觀眾反思吓俾唔俾電子奶嘴班𡃁仔

返學都用平板,大人都用電子產品點可能禁到唔畀細孥仔用,你細個拎起部機都停唔到手啦。
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]