港股失守兩萬四收跌387點 見近一年低位 - 香港高登
[登入]
諾貝爾和平侵
引用
18/06/2026 21:09
XG 人繼續笑台灣啦 [369] [369]
601
引用
18/06/2026 21:16
見近排咁多人跳樓就知咩料啦:-( :-(
budknight
引用
18/06/2026 21:48
啲錢去咗邊?#hehe#
笑破紅塵
引用
18/06/2026 21:59
啲錢去咗邊?#hehe#

問股市啲錢去咗邊根本就係問錯問題
股市跌係因為無人再願意用高價接貨
所以啲錢係之前高位賣左貨既人賺左
星降月貓
引用
18/06/2026 22:24
依家係由治及興既第幾期?到末期未? [sosadsk] [sosadsk]

算吧啦, 黑暴治港[sosad]
牛腩3號
引用
18/06/2026 22:29
屌,又比外圍拖累啦,外圍正仆街:o)
巧仁
引用
18/06/2026 22:30
想試
防守型前鋒
引用
18/06/2026 23:00
啲錢去咗邊?#hehe#


愛國者治港
讓我們走得更遠O:-)
桑拿我好熟
引用
19/06/2026 01:04
篇文可以下星期再出
有關部門
引用
19/06/2026 01:47
日經7萬1 , 韓國9000 [bomb]
魔蟹
引用
19/06/2026 02:17
依家係由治及興既第幾期?到末期未? [sosadsk] [sosadsk]

算吧啦, 黑暴治港[sosad]

https://media.tenor.com/OE40Ia6anewAAAAe/law-police.png
likyhohk
引用
19/06/2026 07:29
依家係由治及興既第幾期?到末期未? [sosadsk] [sosadsk]

算吧啦, 黑暴治港[sosad]


真.不該
引用
19/06/2026 08:47
Xg真係奧妙之地。。。。gdp升5.9%, 波叔話經濟向好,但工墓園只加2%人工,集資額全球第二,但股巿低過24000, 不斷入外勞但巷人失業率就升左,又話國際化,但公開招聘官理層就請唔到鬼佬,只請到退休驚,旅客話多左但街鋪又吉多左。。。
hello1267
引用
19/06/2026 08:50
日經7萬1 , 韓國9000 [bomb]

又創新高啦
還政於民
引用
19/06/2026 08:52
啲錢去咗邊?#hehe#

問股市啲錢去咗邊根本就係問錯問題
股市跌係因為無人再願意用高價接貨
所以啲錢係之前高位賣左貨既人賺左

以前D公司有實力,公司越做越大,股價自然升,
而家好多股都係雞棚呢,第一日已經係高位[sosad]
還政於民
引用
19/06/2026 08:53
Xg真係奧妙之地。。。。gdp升5.9%, 波叔話經濟向好,但工墓園只加2%人工,集資額全球第二,但股巿低過24000,不斷入外勞但巷人失業率就升左,又話國際化,但公開招聘官理層就請唔到鬼佬,只請到退休驚,旅客話多左但街鋪又吉多左。。。

好多都係雞棚呢,買果個都傻[sosad]
likyhohk
引用
19/06/2026 09:05
https://upload.hkgolden.media/comment/yqsmwjeu.yz40fjxffnu.ihi40de2cee.2zs.jpg
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]