[
登入
]
上一頁
時事台
第 1 頁
第 2 頁
時事台
港股失守兩萬四收跌387點 見近一年低位
諾貝爾和平侵
18/06/2026 21:09
XG 人繼續笑台灣啦
601
18/06/2026 21:16
見近排咁多人跳樓就知咩料啦
budknight
18/06/2026 21:48
啲錢去咗邊?
笑破紅塵
18/06/2026 21:59
啲錢去咗邊?
問股市啲錢去咗邊根本就係問錯問題
股市跌係因為無人再願意用高價接貨
所以啲錢係之前高位賣左貨既人賺左
星降月貓
18/06/2026 22:24
依家係由治及興既第幾期?到末期未?
算吧啦, 黑暴治港
牛腩3號
18/06/2026 22:29
屌,又比外圍拖累啦,外圍正仆街
巧仁
18/06/2026 22:30
想試
防守型前鋒
18/06/2026 23:00
啲錢去咗邊?
愛國者治港
讓我們走得更遠
桑拿我好熟
19/06/2026 01:04
篇文可以下星期再出
有關部門
19/06/2026 01:47
日經7萬1 , 韓國9000
魔蟹
19/06/2026 02:17
依家係由治及興既第幾期?到末期未?
算吧啦, 黑暴治港
likyhohk
19/06/2026 07:29
依家係由治及興既第幾期?到末期未?
算吧啦, 黑暴治港
真
真.不該
19/06/2026 08:47
Xg真係奧妙之地。。。。gdp升5.9%, 波叔話經濟向好,但工墓園只加2%人工,集資額全球第二,但股巿低過24000, 不斷入外勞但巷人失業率就升左,又話國際化,但公開招聘官理層就請唔到鬼佬,只請到退休驚,旅客話多左但街鋪又吉多左。。。
hello1267
19/06/2026 08:50
日經7萬1 , 韓國9000
又創新高啦
還政於民
19/06/2026 08:52
啲錢去咗邊?
問股市啲錢去咗邊根本就係問錯問題
股市跌係因為無人再願意用高價接貨
所以啲錢係之前高位賣左貨既人賺左
以前D公司有實力,公司越做越大,股價自然升,
而家好多股都係雞棚呢,第一日已經係高位
還政於民
19/06/2026 08:53
Xg真係奧妙之地。。。。gdp升5.9%, 波叔話經濟向好,但工墓園只加2%人工,
集資額全球第二,但股巿低過24000,
不斷入外勞但巷人失業率就升左,又話國際化,但公開招聘官理層就請唔到鬼佬,只請到退休驚,旅客話多左但街鋪又吉多左。。。
好多都係雞棚呢,買果個都傻
likyhohk
19/06/2026 09:05
上一頁
時事台
第 1 頁
第 2 頁
時事台
回覆
留名
時事台
前往
電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions
[email protected]