港股失守兩萬四收跌387點 見近一年低位 - 香港高登
[登入]
西紅柿方便面
引用
18/06/2026 19:17
https://www.i-cable.com/post/475948/?utm_source=facebook_cable_news&utm_medium=facebook_link_organic&fbclid=IwY2xjawSgst9leHRuA2FlbQIxMQBzcnRjBmFwcF9pZA80MDk5NjI2MjMwODU2MDkAAR6lB5FiWu9hhKvRVE_fi8EzC1ahNTyIlx2F3b48kfN6KI5YF3YA7c6-1nOuzw_aem_USSK6j1BUgkS7NyC74l3sg

港股三連跌,失守24000點,創近一年低位,三日累計跌逾900點。

美國聯儲局釋放鷹派信號,市場對加息預期升溫,港股繼續受壓。恒指低開166點後,跌幅持續擴大,之後更失守24000點,最多跌562點,創接近一年低位。恒指收市報23924點,跌387點,成交3,587億元。

有分析預期,本港利率將跟隨美國逐步向上,對零售及地產股構成壓力;同時其他因素亦持續拖累港股表現。Blue Water Capital投資總監李澤銘:「內地經濟數據以及內地資金流向都至關重要。港股本身的質地,港股指數成分股的選擇,沒有辦法切合最近投資興趣,多多少少也有關係,加息問題未來會困擾股市。」

內房股普遍向下,中海外跌近9%,龍湖及潤地跌6%至7%。內險股受壓,中國太平跌8%,國壽及太保跌6%。醫藥股逆市造好,百濟神州和藥明康德升4%至5%,是表現最好的兩隻藍籌。亞太股市受惠於晶片股造好,日股再創新高,突破71000點,收市升1.6%。南韓股市亦創新高,收市升逾2%,台灣股市升1%。

https://upload.hkgolden.media/comment/z4buk0jv.xmynisikszp.zwte0s3cofr.tr2.jpg
還政於民
引用
18/06/2026 19:20
信政府,唔怕
桑拿我好熟
引用
18/06/2026 19:20
咁點解日韓台都升嘅[369]
大南街公子
引用
18/06/2026 19:21
標題寫錯咗 應該係一年高位
likyhohk
引用
18/06/2026 19:28
仲有冇得賴美國???
炎髮灼眼
引用
18/06/2026 19:29
全世界都升緊
likyhohk
引用
18/06/2026 19:30
全世界都升緊


成日話中國香港背靠祖國,即係祖國靠害
平安大膠
引用
18/06/2026 19:31
屌,我諗起之前去中亞叫人投資。。。。。。不如叫返杜拜王子返嚟啦[sosad] [banghead] [369]
跑腿一號
引用
18/06/2026 19:32
早2日入咗,一入就跌。:-(
假如
引用
18/06/2026 19:32
有ipo
唔驚
不嬲丟人現眼
引用
18/06/2026 19:35
阿魯白卡:美股Trump會做市O:-)
葡萄鳥
引用
18/06/2026 19:36
香港經濟差股市跌都好合理,日韓台經濟唔覺有幾好,人地就破頂[sosad]
熊頭icon
引用
18/06/2026 19:36
全世界都升緊


成日話中國香港背靠祖國,即係祖國靠害

係背靠 比人挾持緊:)
勒老闆
引用
18/06/2026 19:37
韓國勁多人孖展入,一爆就大獲
防守型前鋒
引用
18/06/2026 19:38
阿魯白卡: 我27000出PO, 笑鳩你班黃絲日日講支爆O:-)
斷氣流大師兄
引用
18/06/2026 20:03
阿魯白卡: 我27000出PO, 笑鳩你班黃絲日日講支爆O:-)

正一死燈閪大陸仔,出完Post之後,都唔使諗會見唔番27000嘞#good#
六十後
引用
18/06/2026 20:06
全世界都升緊

跟個大佬唔同[sosad]
防守型前鋒
引用
18/06/2026 20:18
阿魯白卡: 我27000出PO, 笑鳩你班黃絲日日講支爆O:-)

正一死燈閪大陸仔,出完Post之後,都唔使諗會見唔番27000嘞#good#


我好想請教佢:
24000升上27000就冇支爆
咁27000去番24000係唔係有番支爆[sosad]
Mr.Slow
引用
18/06/2026 20:19
早2日入咗,一入就跌。:-(

咁睇唔開:-(
Mr.Slow
引用
18/06/2026 20:21
阿魯白卡: 我27000出PO, 笑鳩你班黃絲日日講支爆O:-)

正一死燈閪大陸仔,出完Post之後,都唔使諗會見唔番27000嘞#good#


我好想請教佢:
24000升上27000就冇支爆
咁27000去番24000係唔係有番支爆[sosad]

就算依家計糧食消耗
其實得返 4億狗奴,都係未爆架
再死一半都未爆#good#
B頭佬III
引用
18/06/2026 20:21
14000 先講
terry123
引用
18/06/2026 20:22
同我年頭期一樣 下半年反加息

[banghead] [banghead]
啱買樓果班自己睇路
北姑十二樂芳
引用
18/06/2026 20:28
未完呀

7月大把ipo 禁售期解封 [sosad] [sosad]
你加速
引用
18/06/2026 20:29
跌穿咗242走呀
魔蟹
引用
18/06/2026 20:45
依家係由治及興既第幾期?到末期未? [sosadsk] [sosadsk]
shape
引用
18/06/2026 20:55
早2日入咗,一入就跌。:-(


我同你一樣:-(
入完隻互太過兩日發盈警
仆街
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]