機管局主席指11 SKIES 2028年才開放,空置率高企的說法並不準確 - 香港高登
[登入]
不嬲丟人現眼
引用
18/06/2026 19:17
《未開唔計》

機管局主席林天福於本月7日接受傳媒訪問時,反駁外界對航天城「11 SKIES」空置率高企的質疑,指有關說法「並不準確」。

林天福於出席電台節目《政好星期天》後會見傳媒,被問及如何應對11 SKIES空置率高企的問題時,解釋指項目原定預計於2028年才正式全面開放,因此在現階段批評空置率高並不正確 。他指出,目前11 SKIES已開放的部分主要為辦公室,商場部分尚未正式啟用,呼籲外界應從整個「機場城市SKYTOPIA」的全局視角衡量項目的長遠發展潛力 。

事實上,11 SKIES自開幕以來商戶進駐率偏低、人流稀疏,更一度被網民戲稱為「死場」。今年1月亦有報道指,新世界發展旗下該項目面臨大批租戶退租的情況,並傳出新世界有意以低於成本價出售項目 。

在項目管理架構方面,機管局早前已接管11 SKIES約266萬平方呎的零售及餐飲樓面,佔整個項目總面積約七成,新世界發展在項目中的角色因而大幅削減 。林天福透露,機管局正與新世界發展緊密商討後續推進情況,並將於短期內公布最新進展,強調機管局對11 SKIES及整個SKYTOPIA項目前景抱有強大信心 。

運輸及物流局局長陳美寶其後亦於立法會確認,隨着SKYTOPIA大部分項目,包括遊艇港灣、亞洲國際博覽館二期及「機場東涌專道」等,預計由2028年起陸續落成,11 SKIES商場部分亦計劃於同年起配合整體發展投入營運 。

https://www.facebook.com/share/p/1FmDt8JZAD/
Guideway_Bus
引用
18/06/2026 19:24
一般人唔可以徒步由東涌,行去航天城 xx(bug
林襄
引用
18/06/2026 19:25
全香港d吉舖都可以寫待開放
鄺志立
引用
18/06/2026 19:34
全香港女人都可以叫含包待放到60歲
向白粉說不
引用
18/06/2026 20:00
哦知道明白:) :)
北姑十二樂芳
引用
18/06/2026 20:02
孔乙己 [sosad] [sosad]
黑仙仙
引用
18/06/2026 20:10
28年一開一定旺撚過新加玻果個,你話係咪呀閪佬太郎[bouncer]al
KUMA KUMA
引用
18/06/2026 20:12
好多人有記憶呢度已經開幕甚至記得自己曾經去過
原來係孟加拉效應@_@
改名好春煩
引用
18/06/2026 20:13
你不如話3028年,咁依家點樣都無問題#yup#
網樂三代目
引用
18/06/2026 20:14
不如話 2030 年才開業啦~起碼個個高層走人先~
雞翼魚蛋湯
引用
18/06/2026 20:18
靈活出租
一時衝動
引用
18/06/2026 20:46
入面唯二個兩間餐廳唔知有咩感受[sosad]
kilogram
引用
19/06/2026 07:41
仲水人入去

拆好過 la

https://forumd.hkgolden.com/view.aspx?type=CA&message=8061363
241242
引用
19/06/2026 07:46
一般人唔可以徒步由東涌,行去航天城 xx(bug

其實就算有路行都唔會有幾多人會咁行啦下話
旺角行到尖沙咀咁遠喎
likyhohk
引用
19/06/2026 07:47
同港共政府不再定義貧窮一樣#yup# #good#
改名好春煩
引用
19/06/2026 07:56
一般人唔可以徒步由東涌,行去航天城 xx(bug

其實就算有路行都唔會有幾多人會咁行啦下話
旺角行到尖沙咀咁遠喎

入到航天城仲要行到更入先到個K11 SKIES[sosad] 仲要就算真係行因為唔係直線咁行差唔多全部唔係馬路就係要上橋所以個距離一定遠過mk去尖咀xx(
還政於民
引用
19/06/2026 07:58
一般人唔可以徒步由東涌,行去航天城 xx(bug

其實就算有路行都唔會有幾多人會咁行啦下話
旺角行到尖沙咀咁遠喎

入到航天城仲要行到更入先到個K11 SKIES[sosad] 仲要就算真係行因為唔係直線咁行差唔多全部唔係馬路就係要上橋所以個距離一定遠過mk去尖咀xx(

係咪起緊條橋
kilogram
引用
19/06/2026 07:59
一般人唔可以徒步由東涌,行去航天城 xx(bug

其實就算有路行都唔會有幾多人會咁行啦下話
旺角行到尖沙咀咁遠喎

入到航天城仲要行到更入先到個K11 SKIES[sosad] 仲要就算真係行因為唔係直線咁行差唔多全部唔係馬路就係要上橋所以個距離一定遠過mk去尖咀xx(

肩德綠色鐵路
鄺志立
引用
19/06/2026 08:03
11Skyies有的鋪 油尖旺都一定有 邊撚個會浪費時間入去呀!
kilogram
引用
19/06/2026 08:40
好多人有記憶呢度已經開幕甚至記得自己曾經去過
原來係孟加拉效應@_@

九展開時有批電腦店搬入去

我入去時問佢地入搬入去做乜?
劍聖
引用
19/06/2026 08:59
同港共政府不再定義貧窮一樣#yup# #good#

尋日聽條契弟講話講共正苦年年使成千億去幫基層但大部份人都感覺唔到脱貧,屌你老母咁D錢去撚左邊度?唔會去左某D人羣既投資戶口買哂美股掛下?
還政於民
引用
19/06/2026 09:03
同港共政府不再定義貧窮一樣#yup# #good#

尋日聽條契弟講話講共正苦年年使成千億去幫基層但大部份人都感覺唔到脱貧,屌你老母咁D錢去撚左邊度?唔會去左某D人羣既投資戶口買哂美股掛下?

去晒新移民度
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]