深圳中女廢水當水飲 日飲4杯奶茶血脂超標118倍 血液變乳白色險死 - 香港高登
[登入]
爆房女神
引用
19/06/2026 15:42
資深奶茶者, 睇黎飲咖啡果堆 D血可以提鍊出咖啡

唔是講笑,飲野食野的成份真係會入血的,
大家有無試過食日本拉麵飲哂d湯?然後疴d尿有湯底既味的[banghead]bg
凍飲+3
引用
19/06/2026 17:22
資深奶茶者, 睇黎飲咖啡果堆 D血可以提鍊出咖啡

唔是講笑,飲野食野的成份真係會入血的,
大家有無試過食日本拉麵飲哂d湯?然後疴d尿有湯底既味的[banghead]bg

你點知有湯底味#oh#dw
巧仁
引用
19/06/2026 18:07
milktea blood #adore#
戴笠
引用
19/06/2026 18:13
資深奶茶者, 睇黎飲咖啡果堆 D血可以提鍊出咖啡

唔是講笑,飲野食野的成份真係會入血的,
大家有無試過食日本拉麵飲哂d湯?然後疴d尿有湯底既味的[banghead]bg

你點知有湯底味#oh#dw

聞到吧
Macbeth
引用
19/06/2026 18:30
資深奶茶者, 睇黎飲咖啡果堆 D血可以提鍊出咖啡

唔是講笑,飲野食野的成份真係會入血的,
大家有無試過食日本拉麵飲哂d湯?然後疴d尿有湯底既味的[banghead]bg

入血唔係基本生物學常識咩?唔係d糖同養份點運送去唔同器官?
圓宰
引用
19/06/2026 18:38
深圳中女先至有事?後生女點解無事?[sosad]
‌‌東京熱
引用
19/06/2026 18:45
[369] [369] [369] [369]
真島大哥
引用
19/06/2026 18:48
深圳中女先至有事?後生女點解無事?[sosad]

香港都大把放縱到中年先三高奶哂野
小野人
引用
19/06/2026 18:50
深圳中女先至有事?後生女點解無事?[sosad]

香港都大把放縱到中年先三高奶哂野

咁飲法幾多歲都會出事
sigmug
引用
19/06/2026 18:52
資深奶茶者, 睇黎飲咖啡果堆 D血可以提鍊出咖啡

google下甘油三酯先

AI

想在享受茶飲的同時保持健康,關鍵在於降低糖分、減少飽和脂肪以及避開人工添加物。

1. 基底茶的健康升級選擇無糖的純茶作為基底,熱量近乎零,還含有豐富的抗氧化物:
綠茶 / 青茶:含豐富茶多酚,有助促進新陳代謝。
普洱 / 黑茶:研究指出有助消滯及降血脂。
大麥茶 / 蕎麥茶:天然無咖啡因,帶有烘焙香氣,適合晚上飲用。

2. 奶類的聰明替換傳統奶茶多使用含有反式脂肪的「奶精」(植脂末)。想喝奶茶,請改選:
鮮奶(拿鐵/鮮奶茶):補充蛋白質與鈣質,建議選低脂或脫脂。
燕麥奶:含有水溶性膳食纖維(β-聚葡萄糖),有助維持心血管健康。
無糖豆漿 / 豆奶:提供優質植物蛋白,熱量比牛奶更低。


https://upload.hkgolden.media/comment/mdtoovpo.5p4biwvtqfi.tfjl4s1atdv.cvi.jpg
https://upload.hkgolden.media/comment/oyrrrzw2.1hsp4hdce0j.w3ypaggv15o.1xo.jpg

高登肥仔嘅話可能一杯收工O:-)3fn

奶精係好唔健康 淡奶好D[sosad]
星降月貓
引用
19/06/2026 19:34
資深奶茶者, 睇黎飲咖啡果堆 D血可以提鍊出咖啡

唔是講笑,飲野食野的成份真係會入血的,
大家有無試過食日本拉麵飲哂d湯?然後疴d尿有湯底既味的[banghead]bg

入血唔係基本生物學常識咩?唔係d糖同養份點運送去唔同器官?

啤酒, 咖啡 , etc.?_?
爆房女神
引用
19/06/2026 20:51
資深奶茶者, 睇黎飲咖啡果堆 D血可以提鍊出咖啡

唔是講笑,飲野食野的成份真係會入血的,
大家有無試過食日本拉麵飲哂d湯?然後疴d尿有湯底既味的[banghead]bg

你點知有湯底味#oh#dw

我講緊聞到既味呀,我唔是陳啓泰羅^3^cry
拆雲
引用
19/06/2026 21:05
https://upload.hkgolden.media/comment/raveceiz.4kz3wxlpiqx.utfykmwbnpn.rir.jpg

刀片係乜[???]sq [???]sq [???]sq
一公升眼淚
引用
19/06/2026 21:08
以前我真係隔一兩日一杯珍奶 不過係少糖
而家幾個月先一杯[sosad]
Macbeth
引用
19/06/2026 21:10
資深奶茶者, 睇黎飲咖啡果堆 D血可以提鍊出咖啡

唔是講笑,飲野食野的成份真係會入血的,
大家有無試過食日本拉麵飲哂d湯?然後疴d尿有湯底既味的[banghead]bg

入血唔係基本生物學常識咩?唔係d糖同養份點運送去唔同器官?

啤酒, 咖啡 , etc.?_?

都係入血架

btw唔先入血點先去到腎,膀胱,再靠尿排出?_?
星降月貓
引用
19/06/2026 21:14
以前我真係隔一兩日一杯珍奶 不過係少糖
而家幾個月先一杯[sosad]

聽聞好多台人唔覺唔覺飲到要洗腎@_@
一公升眼淚
引用
19/06/2026 21:42
以前我真係隔一兩日一杯珍奶 不過係少糖
而家幾個月先一杯[sosad]

聽聞好多台人唔覺唔覺飲到要洗腎@_@

https://upload.hkgolden.media/comment/uttnrrj3.obilfppfxvw.uezmsc5ge1r.ela.gif
寶生永夢(Z)
引用
19/06/2026 21:46
以前我真係隔一兩日一杯珍奶 不過係少糖
而家幾個月先一杯[sosad]

聽聞好多台人唔覺唔覺飲到要洗腎@_@

懷疑佢地飲得多令個腦都有問題
加勒比海
引用
19/06/2026 21:48
珍珠奶茶得個甜字溝奶精,飲過一次無第二次。
冷靜啲
引用
19/06/2026 21:50
奶茶色血#adore#
上連登坐終生
引用
19/06/2026 21:50
https://upload.hkgolden.media/comment/raveceiz.4kz3wxlpiqx.utfykmwbnpn.rir.jpg

刀片係乜[???]sq [???]sq [???]sq



自殘
大夾爽
引用
19/06/2026 22:17
仲要化學奶茶
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]