[
登入
]
上一頁
時事台
第 1 頁
第 2 頁
第 3 頁
第 4 頁
時事台
曹操出行進軍香港 與八達通成立合資公司
煲顛茶
20/06/2026 08:59
中華曹威
伙頭仔呂布
20/06/2026 09:10
點解係曹操
因為一講曹操,曹操就到
明明依個名改得幾好
我都覺
希望做埋水路,整個曹操出航
曹操做水好唔吉利
力量型bb
20/06/2026 09:11
有冇人妻出行
魔蟹
20/06/2026 09:17
點解係曹操
因為一講曹操,曹操就到
明明依個名改得幾好
我都覺
希望做埋水路,整個曹操出航
曹操做水好唔吉利
比諸葛亮條仆街陰過一鑊
個陣又未識無人機空襲
kilogram
20/06/2026 09:20
曹操出行CEO龔昕表示,此次與八達通攜手合作,是曹操出行全球化戰略的重要一步。雙方將共同打造覆蓋有人駕駛與自動駕駛、連接城市服務與跨境出行的智慧出行新生態,讓香港成為RoboX時代全球智慧出行發展的標杆城市,為全球智慧交通創新發展貢獻更多中國實踐。
希望可以搬行李
https://forumd.hkgolden.com/view.aspx?type=CA&message=8061541&highlight_id=112382
小馬蛇後援會
20/06/2026 09:25
如果引入大陸網約係為未來全面開放餔路又唔拘呀
連八達通都合資,根本就係一路引入緊
係班DC9仲ON99,又臭寸又年年要加價
不過應該未去到大陸二三線城市咁,的士幾乎完全消失
應該會好似深圳咁,繁忙城市的士仲有得撈,同網約車一半一半
深圳的士司機都有禮貌過以前好多,唔似香港班DC9,近又唔去遠又唔去
深圳仲有dc應該因為香港人仲有叫的士習慣
上海已經0的士咁滯
kilogram
20/06/2026 09:29
如果引入大陸網約係為未來全面開放餔路又唔拘呀
連八達通都合資,根本就係一路引入緊
係班DC9仲ON99,又臭寸又年年要加價
不過應該未去到大陸二三線城市咁,的士幾乎完全消失
應該會好似深圳咁,繁忙城市的士仲有得撈,同網約車一半一半
深圳的士司機都有禮貌過以前好多,唔似香港班DC9,近又唔去遠又唔去
深圳仲有dc應該因為香港人仲有叫的士習慣
上海已經0的士咁滯
hk 好多時係落雨塞車之類才叫,我便好少叫車
太麻煩太耐
好似之前咁,行行下去搭巴士見落雨便 taxi
十多倍價錢
李澤欣
20/06/2026 09:30
一講曹操,曹操就到
胡燃塗
20/06/2026 09:34
深圳呢幾十年不停關照香港
.老鬼.
20/06/2026 09:36
10000個位uber分到幾多個
10000個唔代表全部都係U爸架
.老鬼.
20/06/2026 09:38
曹操都要出嚟含
oceanface
20/06/2026 10:18
咪又係比司馬意收皮
不如你開間司馬懿出行收佢皮?
Ln3+
20/06/2026 10:21
dc9夠唔夠膽遊行慢駛反中?
反曹大聯盟?
上一頁
時事台
第 1 頁
第 2 頁
第 3 頁
第 4 頁
時事台
回覆
留名
時事台
前往
電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions
[email protected]