基輔反撲 2年來最大規模烏軍無人機轟炸莫斯科 多處爆炸淪煉獄 - 香港高登
[登入]
小范
引用
20/06/2026 18:13
無人機如果數量夠多,應該破到以色列套鐵穹,伊朗可能儲緊。如果俄羅斯發射核彈被無人機干擾,轉炸返自己就滑稽lu。

呢套咪蘇式邏輯
對大部份嘅人黎講都唔係好事[sosad]
誠公需赴幹
引用
20/06/2026 18:26
無人機如果數量夠多,應該破到以色列套鐵穹,伊朗可能儲緊。如果俄羅斯發射核彈被無人機干擾,轉炸返自己就滑稽lu。

呢套咪蘇式邏輯
對大部份嘅人黎講都唔係好事[sosad]

物量戰術固然係有用
但持久作戰下,假如個衝擊過咗,而且戰術都係千篇一律大家心理上開始平復甚至有曬對策(例如完備嘅防空程序,人口遷移同出現更飽和更廉價嘅防空對策),咁效果一定折扣
小范
引用
20/06/2026 18:31
無人機如果數量夠多,應該破到以色列套鐵穹,伊朗可能儲緊。如果俄羅斯發射核彈被無人機干擾,轉炸返自己就滑稽lu。

呢套咪蘇式邏輯
對大部份嘅人黎講都唔係好事[sosad]

物量戰術固然係有用
但持久作戰下,假如個衝擊過咗,而且戰術都係千篇一律大家心理上開始平復甚至有曬對策(例如完備嘅防空程序,人口遷移同出現更飽和更廉價嘅防空對策),咁效果一定折扣

我講平民
大量生產消耗資源太多
對本國人不利
鳩炸傷及民居必多
對敵國人不利
烏克蘭以提高精準度代替數量
除左軍工企業之外對大家都好[sosad]
誠公需赴幹
引用
20/06/2026 18:36
伊朗問題在於對家防慣咗,而阿拉伯週邊國家亦用錢同搵一堆更針對性嘅技術對付無人機,無論點打都冇乜衝擊可言
之前一批無人機襲擊射曬去以色列,結果大部分唔係射去無人區就係打低,可能蝕但都睇得出有曬對策,戰略性失敗嘅野無謂做多次咁浪費
仲有真主黨呢個對以色列代理人成個系統除咗打遊擊基本冇衝擊力可言,胡塞呢個對沙特嘅代理人亦塞返入老母西入面唔敢講嘢
更何況伊朗成個工業,成品油製備同入口貨都麻痹緊,俾佢整到批火藥,集成電路同礦鐵做無人機做多一波又如何,結果呢種非對稱戰術都係槓桿唔到個形勢
一係緬甸/赤柬/敘利亞咁軍頭領導人民變屎坑再俾對家變到成個地獄,一係文官強行overwrite包頭佬指令,簽和約認做契弟算數
詭異的簡雍
引用
20/06/2026 18:38
唔好諗到無人機真係咁勁......有個美軍將領講過,而家無人機佔優,係因為呢種戰術太新,各國未有足夠經驗應對,但過多幾年,各國都會建立正式嘅反無人機體系,到時無人機戰術就會同其他常規戰術一樣,進入攻守嘅無限拉鋸。
誠公需赴幹
引用
20/06/2026 18:47
無人機如果數量夠多,應該破到以色列套鐵穹,伊朗可能儲緊。如果俄羅斯發射核彈被無人機干擾,轉炸返自己就滑稽lu。

呢套咪蘇式邏輯
對大部份嘅人黎講都唔係好事[sosad]

物量戰術固然係有用
但持久作戰下,假如個衝擊過咗,而且戰術都係千篇一律大家心理上開始平復甚至有曬對策(例如完備嘅防空程序,人口遷移同出現更飽和更廉價嘅防空對策),咁效果一定折扣

我講平民
大量生產消耗資源太多
對本國人不利
鳩炸傷及民居必多
對敵國人不利
烏克蘭以提高精準度代替數量
除左軍工企業之外對大家都好[sosad]

烏克蘭個approach唔單只係精準度,係快速回饋
戰爭前幾年錫住用北約制式同前蘇聯制式兵器嘅年代(嗰陣的確唔夠貨),連土炮無人機都要針對貴重目標而唔係直接當遙控手榴彈咁炸人
宜家更平地對付俄佬陸地資源鏈嘅遠程無人機由舊貨土炮到新造規格式都係戰爭後1-2年嘅事
因爲出曬指令總動員生產,唔係工兵生產亦有民間自發喺屋企裝嵌fpv骨架呢啲唔係軍事祕密嘅野,咁小型到大型兵器數量自然提升返可以用多啲嘅程度
前線更加係軍人直接回饋後改野逸代,自然精準度提升
仲有就係士兵生還率提升=平均戰力提升,精度亦可以提升

反而係俄羅斯由任攞倉面貨到用曬倉底貨,重要攞圖紙搞無人機同用lada同電雞都補充唔到軍備資源咁陰功,大把主力部隊損傷嚴重,自然係慢性戰略失敗,無論出動頂尖兵器都搞唔掂個精準度。
防守型前鋒
引用
20/06/2026 18:49
無人機如果數量夠多,應該破到以色列套鐵穹,伊朗可能儲緊。如果俄羅斯發射核彈被無人機干擾,轉炸返自己就滑稽lu。

呢套咪蘇式邏輯
對大部份嘅人黎講都唔係好事[sosad]

物量戰術固然係有用
但持久作戰下,假如個衝擊過咗,而且戰術都係千篇一律大家心理上開始平復甚至有曬對策(例如完備嘅防空程序,人口遷移同出現更飽和更廉價嘅防空對策),咁效果一定折扣


烏克蘭而家用無人機撞無人機
因為撞無人機果架無人機可以乜都冇, 所以飛得夠快
防守型前鋒
引用
20/06/2026 18:51
唔好諗到無人機真係咁勁......有個美軍將領講過,而家無人機佔優,係因為呢種戰術太新,各國未有足夠經驗應對,但過多幾年,各國都會建立正式嘅反無人機體系,到時無人機戰術就會同其他常規戰術一樣,進入攻守嘅無限拉鋸。


我估係訓練到步兵可以用槍射爆無人機[sosad]
誠公需赴幹
引用
20/06/2026 18:52
唔好諗到無人機真係咁勁......有個美軍將領講過,而家無人機佔優,係因為呢種戰術太新,各國未有足夠經驗應對,但過多幾年,各國都會建立正式嘅反無人機體系,到時無人機戰術就會同其他常規戰術一樣,進入攻守嘅無限拉鋸。

俄烏戰爭入無人機戰係進入咗有線操控呢個返祖現象
因爲互相jam爆,除非個地帶唔係激戰否則嗰個機都好似風箏咁有野牽住個操控端
冇得有線嘅遠程無人機對策就係行AI偵察目標同算式修正導航,而對策嘅對策就係用無人機對付返無人機,或者返祖地用高射炮
銀彈方案亦有,嗰個叫激光兵器(銀碼低,敏捷過純彈頭,回氣速度亦快)
防守型前鋒
引用
20/06/2026 19:54
唔好諗到無人機真係咁勁......有個美軍將領講過,而家無人機佔優,係因為呢種戰術太新,各國未有足夠經驗應對,但過多幾年,各國都會建立正式嘅反無人機體系,到時無人機戰術就會同其他常規戰術一樣,進入攻守嘅無限拉鋸。

俄烏戰爭入無人機戰係進入咗有線操控呢個返祖現象
因爲互相jam爆,除非個地帶唔係激戰否則嗰個機都好似風箏咁有野牽住個操控端
冇得有線嘅遠程無人機對策就係行AI偵察目標同算式修正導航,而對策嘅對策就係用無人機對付返無人機,或者返祖地用高射炮
銀彈方案亦有,嗰個叫激光兵器(銀碼低,敏捷過純彈頭,回氣速度亦快)


但激光可以一次過瞄準幾多部?[sosad]
地底奇兵
引用
20/06/2026 20:34
唔好諗到無人機真係咁勁......有個美軍將領講過,而家無人機佔優,係因為呢種戰術太新,各國未有足夠經驗應對,但過多幾年,各國都會建立正式嘅反無人機體系,到時無人機戰術就會同其他常規戰術一樣,進入攻守嘅無限拉鋸。

俄烏戰爭入無人機戰係進入咗有線操控呢個返祖現象
因爲互相jam爆,除非個地帶唔係激戰否則嗰個機都好似風箏咁有野牽住個操控端
冇得有線嘅遠程無人機對策就係行AI偵察目標同算式修正導航,而對策嘅對策就係用無人機對付返無人機,或者返祖地用高射炮
銀彈方案亦有,嗰個叫激光兵器(銀碼低,敏捷過純彈頭,回氣速度亦快)


但激光可以一次過瞄準幾多部?[sosad]

唔得
激光要聚焦幾秒 打單體
又容易受天氣影響 通常係最後執漏
電子干擾+無人機>微波+機炮>激光
誠公需赴幹
引用
20/06/2026 22:24
步兵對前線用嘅自爆fpv對策亦有,叫散彈槍/網彈,啲彈拆爛咗個摩打/老母板/機架已經失去操控
烏克蘭同俄佬都有整個外掛件落步槍做緊急保命用嘅防空裝置,但fpv無人機本身就係識飛嘅手榴彈,要俾佢炸死嘅點都係被炸死O:-)rip
亦因爲咁,個戰場形態由冷戰發展嘅機動部隊衝鋒到遙距陣地戰,邊一方無人機群失去足夠探知力就變咗近似一戰嘅現代戰壕戰,不過呢個都係有賴於烏克蘭平地多嘅特質先出現

唔好諗到無人機真係咁勁......有個美軍將領講過,而家無人機佔優,係因為呢種戰術太新,各國未有足夠經驗應對,但過多幾年,各國都會建立正式嘅反無人機體系,到時無人機戰術就會同其他常規戰術一樣,進入攻守嘅無限拉鋸。

俄烏戰爭入無人機戰係進入咗有線操控呢個返祖現象
因爲互相jam爆,除非個地帶唔係激戰否則嗰個機都好似風箏咁有野牽住個操控端
冇得有線嘅遠程無人機對策就係行AI偵察目標同算式修正導航,而對策嘅對策就係用無人機對付返無人機,或者返祖地用高射炮
銀彈方案亦有,嗰個叫激光兵器(銀碼低,敏捷過純彈頭,回氣速度亦快)


但激光可以一次過瞄準幾多部?[sosad]

唔得
激光要聚焦幾秒 打單體
又容易受天氣影響 通常係最後執漏
電子干擾+無人機>微波+機炮>激光

激光營運上嘅成本就係電費,電動炮塔同個發光源嘅消耗
單純營運而唔考慮耐用同前置成本下,真係可以平過幾十粒高射炮彈或者一部高速fpv無人機
咁有錢啲嘅國家,擺幾個喺政府大樓天台其實做到同防空炮一樣嘅物量作戰,咁已經令玩火箭炮/無人機飽和作戰嘅人牙煙(況且邊會咁多地方成日沙塵暴/濃霧呀)
烏克蘭冇做咁多呢味野,唔係因爲無錢冇技術(佢哋有做過亦應用過),就目前環境唔夠成本優勢(基建都唔夠電仲要俾佢用一忽?),同被攻擊目標個嘅唔係太散就係唔值得用佢死守。
電光火石間
引用
21/06/2026 00:11
你睇下電火佬講既野,根本同獨裁者冇分別,輸就要人死,根本暴君黎[369]


大有分別喎
獨裁者例如中国果D, 係佢輸咗然後隊冚你

而你係自願同人賭, 不過你唔敢之嘛

你叫admin搵一班客觀既人出黎投,我咪玩囉[369]

Admin搵?唔使啦,你指定都得㗎,超過30個就得,制唔制?

咁咪唔公平[sosad]

之前咬住電光巴賭嗰陣又唔見講公平
中國人就係咁[369]

佢都冇賭:)


老范咪話同你賭10萬我係香港出世囉,柒頭。係你淆底唔敢賭,又搬龍門話係我唔賭....

大家咁話啦,你都唔敢賭我係美國出世[369]


榴槤狗,我幾時有話過要同你賭你乜國藉?你有幻覺去睇醫生啦
電光火石間
引用
21/06/2026 00:13
你睇下電火佬講既野,根本同獨裁者冇分別,輸就要人死,根本暴君黎[369]


大有分別喎
獨裁者例如中国果D, 係佢輸咗然後隊冚你

而你係自願同人賭, 不過你唔敢之嘛

你叫admin搵一班客觀既人出黎投,我咪玩囉[369]


賭唔賭係你既自由
我只係糾正你錯誤既比喻啫

所以唔賭,我就可以一直撚班黃絲#yup#


懦夫淆底獸,死淨把口。豬狗不如 #ng#
over001
引用
21/06/2026 00:14
無人機如果數量夠多,應該破到以色列套鐵穹,伊朗可能儲緊。如果俄羅斯發射核彈被無人機干擾,轉炸返自己就滑稽lu。

呢套咪蘇式邏輯
對大部份嘅人黎講都唔係好事[sosad]


鐵穹update 咗啦有埋鐳射炮啦
小范
引用
21/06/2026 00:18
唔好諗到無人機真係咁勁......有個美軍將領講過,而家無人機佔優,係因為呢種戰術太新,各國未有足夠經驗應對,但過多幾年,各國都會建立正式嘅反無人機體系,到時無人機戰術就會同其他常規戰術一樣,進入攻守嘅無限拉鋸。

俄烏戰爭入無人機戰係進入咗有線操控呢個返祖現象
因爲互相jam爆,除非個地帶唔係激戰否則嗰個機都好似風箏咁有野牽住個操控端
冇得有線嘅遠程無人機對策就係行AI偵察目標同算式修正導航,而對策嘅對策就係用無人機對付返無人機,或者返祖地用高射炮
銀彈方案亦有,嗰個叫激光兵器(銀碼低,敏捷過純彈頭,回氣速度亦快)


但激光可以一次過瞄準幾多部?[sosad]

唔得
激光要聚焦幾秒 打單體
又容易受天氣影響 通常係最後執漏
電子干擾+無人機>微波+機炮>激光

電子干擾喺大平原或者海洋基本上好好用
但一旦去到人口密集區問題就出現
烏克蘭領波無人㭃應該多少都受到影響
所以唔難見到烏啲無人機會亂撞(例如撞埋天秤)
但叫得亂撞
唔撞HVT就係撞向平民
有幾多首都平民接受到自己因為電子干擾被鳩炸啊基輔人都仲可以講自己係捱打嗰邊冇辦法
莫斯科呢?
小范
引用
21/06/2026 00:21
無人機如果數量夠多,應該破到以色列套鐵穹,伊朗可能儲緊。如果俄羅斯發射核彈被無人機干擾,轉炸返自己就滑稽lu。

呢套咪蘇式邏輯
對大部份嘅人黎講都唔係好事[sosad]


鐵穹update 咗啦有埋鐳射炮啦

上面講左
唔係講有冇效嘅問題
係對攻防雙方平民受損可能問題
對平民黎講最好就元首自己單挑[sosad]
over001
引用
21/06/2026 00:22
唔好諗到無人機真係咁勁......有個美軍將領講過,而家無人機佔優,係因為呢種戰術太新,各國未有足夠經驗應對,但過多幾年,各國都會建立正式嘅反無人機體系,到時無人機戰術就會同其他常規戰術一樣,進入攻守嘅無限拉鋸。

俄烏戰爭入無人機戰係進入咗有線操控呢個返祖現象
因爲互相jam爆,除非個地帶唔係激戰否則嗰個機都好似風箏咁有野牽住個操控端
冇得有線嘅遠程無人機對策就係行AI偵察目標同算式修正導航,而對策嘅對策就係用無人機對付返無人機,或者返祖地用高射炮
銀彈方案亦有,嗰個叫激光兵器(銀碼低,敏捷過純彈頭,回氣速度亦快)


但激光可以一次過瞄準幾多部?[sosad]

唔得
激光要聚焦幾秒 打單體
又容易受天氣影響 通常係最後執漏
電子干擾+無人機>微波+機炮>激光

電子干擾喺大平原或者海洋基本上好好用
但一旦去到人口密集區問題就出現
烏克蘭領波無人㭃應該多少都受到影響
所以唔難見到烏啲無人機會亂撞(例如撞埋天秤)
但叫得亂撞
唔撞HVT就係撞向平民
有幾多首都平民接受到自己因為電子干擾被鳩炸啊基輔人都仲可以講自己係捱打嗰邊冇辦法
莫斯科呢?


上面有人問"但激光可以一次過瞄準幾多部?" 仲要後面加埋sosad 冷係野咁添
但你係咪以為鐳射炮只可以得一部? [banghead]
小范
引用
21/06/2026 00:27
唔好諗到無人機真係咁勁......有個美軍將領講過,而家無人機佔優,係因為呢種戰術太新,各國未有足夠經驗應對,但過多幾年,各國都會建立正式嘅反無人機體系,到時無人機戰術就會同其他常規戰術一樣,進入攻守嘅無限拉鋸。

俄烏戰爭入無人機戰係進入咗有線操控呢個返祖現象
因爲互相jam爆,除非個地帶唔係激戰否則嗰個機都好似風箏咁有野牽住個操控端
冇得有線嘅遠程無人機對策就係行AI偵察目標同算式修正導航,而對策嘅對策就係用無人機對付返無人機,或者返祖地用高射炮
銀彈方案亦有,嗰個叫激光兵器(銀碼低,敏捷過純彈頭,回氣速度亦快)


但激光可以一次過瞄準幾多部?[sosad]

唔得
激光要聚焦幾秒 打單體
又容易受天氣影響 通常係最後執漏
電子干擾+無人機>微波+機炮>激光

電子干擾喺大平原或者海洋基本上好好用
但一旦去到人口密集區問題就出現
烏克蘭領波無人㭃應該多少都受到影響
所以唔難見到烏啲無人機會亂撞(例如撞埋天秤)
但叫得亂撞
唔撞HVT就係撞向平民
有幾多首都平民接受到自己因為電子干擾被鳩炸啊基輔人都仲可以講自己係捱打嗰邊冇辦法
莫斯科呢?


上面有人問"但激光可以一次過瞄準幾多部?" 仲要後面加埋sosad 冷係野咁添
但你係咪以為鐳射炮只可以得一部? [banghead]

講真單論現技術真係好易破
我一百架有炸彈嘅無人機帶住九百架冇炸彈嘅無人機車埋
你激光炮始終有飽和度
尤其而家無人機用紙造都係咁車埋去
同埋莫斯科今單嘢都證明
我無人機唔一定要炸到你
我引到你的防空飛彈射失
食屎嘅都係防守方
over001
引用
21/06/2026 00:33
唔好諗到無人機真係咁勁......有個美軍將領講過,而家無人機佔優,係因為呢種戰術太新,各國未有足夠經驗應對,但過多幾年,各國都會建立正式嘅反無人機體系,到時無人機戰術就會同其他常規戰術一樣,進入攻守嘅無限拉鋸。

俄烏戰爭入無人機戰係進入咗有線操控呢個返祖現象
因爲互相jam爆,除非個地帶唔係激戰否則嗰個機都好似風箏咁有野牽住個操控端
冇得有線嘅遠程無人機對策就係行AI偵察目標同算式修正導航,而對策嘅對策就係用無人機對付返無人機,或者返祖地用高射炮
銀彈方案亦有,嗰個叫激光兵器(銀碼低,敏捷過純彈頭,回氣速度亦快)


但激光可以一次過瞄準幾多部?[sosad]

唔得
激光要聚焦幾秒 打單體
又容易受天氣影響 通常係最後執漏
電子干擾+無人機>微波+機炮>激光

電子干擾喺大平原或者海洋基本上好好用
但一旦去到人口密集區問題就出現
烏克蘭領波無人㭃應該多少都受到影響
所以唔難見到烏啲無人機會亂撞(例如撞埋天秤)
但叫得亂撞
唔撞HVT就係撞向平民
有幾多首都平民接受到自己因為電子干擾被鳩炸啊基輔人都仲可以講自己係捱打嗰邊冇辦法
莫斯科呢?


上面有人問"但激光可以一次過瞄準幾多部?" 仲要後面加埋sosad 冷係野咁添
但你係咪以為鐳射炮只可以得一部? [banghead]

講真單論現技術真係好易破
我一百架有炸彈嘅無人機帶住九百架冇炸彈嘅無人機車埋
你激光炮始終有飽和度
尤其而家無人機用紙造都係咁車埋去
同埋莫斯科今單嘢都證明
我無人機唔一定要炸到你
我引到你的防空飛彈射失
食屎嘅都係防守方


你紙造咪唔駛幾秒鐘咁耐就著咗囉,
人地陸基大把地方大把資源起炮啦, 守方梗係有優勢
仲有一樣野無人機係慢呀, 你戰機超音速飛過用鐳射炮燒唔切佢, 但無人機慢吞吞呢, 上面唔知邊個話咩幾秒先燒得著, 係呀, 但你架無人機慢到西咁呢, 好多個幾秒俾人地燒完一架燒第二架呢
over001
引用
21/06/2026 00:37
唔係話你無人機無用, 只係想講唔好當咗佢無敵, 唔係你多呀平呀就玩哂, 如果係咁, 林肯號已經沉咗啦, 你估伊朗無飛無人機過去咩 [banghead] 人地連101飛高超音速導彈齊射都擋到呀
巫思異
引用
21/06/2026 00:41
有興趣可以睇下烏克蘭無人機部隊官網
https://mod.gov.ua/en/about-us/unmanned-systems-forces

有英文版
佢地係世界第一枝有別於海陸空三軍的無人機專門兵種
近期突然攻勢咁猛相信都有關係
無人機軍唔再只係輔助,而係軍事行動主力之一

其實比起今次空襲
之前啟可以全無人部隊攻佔陣地仲令人驚艷
不過少人講

美國佬都要參考佢地
無人機獨立成軍明顯真係有用
佢地唔再係附屬地面部隊輔助單位
而係本身就係攻擊主力
有d 似二戰後空軍獨立成軍
本來係由英國開始戰機獨立成軍
英倫三島對德軍證明非常有用
戰後美國戰機單位都由陸軍拆出來自已成軍
硬件以外,制度改革都好重要

講到尾就係要實戰數據支持
解放軍炮二部隊可以獨立成軍都係呢個道理
變左火箭軍之後就得紙面數據
等於可以腐敗嘅溫床


戰機由陸軍拆出來變成空軍都係出自戰爭需要
戰爭係發明之母呢句冇錯
戰爭可以使本來十年八年的發展兩三年內完成
歷史上好多例子,螺旋槳飛一下子跳入噴射來年代都係十年間事
原子彈都係由完全無idea一下子跳到實戰
無人機演進都係差不多
依家有網絡有資訊快速傳播,兩三年間由冇人諗到變成獨立軍種
都係差不多演變方式


你地越講越興奮咁,令我諗起衛斯理小説曾經問過,點解人類對的殺人兵器會咁喜愛???

你我今日向互聯網傾計,來源都係美國預備核戰時中樞系統被毀之後多點通訊的網絡
戰爭係發明之母古今一樣
小范
引用
21/06/2026 00:42
唔係話你無人機無用, 只係想講唔好當咗佢無敵, 唔係你多呀平呀就玩哂, 如果係咁, 林肯號已經沉咗啦, 你估伊朗無飛無人機過去咩 [banghead] 人地連101飛高超音速導彈齊射都擋到呀

我上面都講左無人機打海戰平原戰效果麻麻地
但城市戰烏克蘭證明左效果顯著
我炸唔到你但引到你防空飛彈亂飛一樣有效果
over001
引用
21/06/2026 00:44
唔係話你無人機無用, 只係想講唔好當咗佢無敵, 唔係你多呀平呀就玩哂, 如果係咁, 林肯號已經沉咗啦, 你估伊朗無飛無人機過去咩 [banghead] 人地連101飛高超音速導彈齊射都擋到呀

我上面都講左無人機打海戰平原戰效果麻麻地
但城市戰烏克蘭證明左效果顯著
我炸唔到你但引到你防空飛彈亂飛一樣有效果


係對住俄羅斯效果顯著 [banghead]
over001
引用
21/06/2026 00:46
唔係話你無人機無用, 只係想講唔好當咗佢無敵, 唔係你多呀平呀就玩哂, 如果係咁, 林肯號已經沉咗啦, 你估伊朗無飛無人機過去咩 [banghead] 人地連101飛高超音速導彈齊射都擋到呀

我上面都講左無人機打海戰平原戰效果麻麻地
但城市戰烏克蘭證明左效果顯著
我炸唔到你但引到你防空飛彈亂飛一樣有效果


係對住俄羅斯效果顯著 [banghead]


p.s. 烏仔無人機喺平原打俄佬啲坦同步兵都有效果咖, 所以根本係對住俄佬效果顯著[sosad] [banghead]
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]