基輔反撲 2年來最大規模烏軍無人機轟炸莫斯科 多處爆炸淪煉獄 - 香港高登
[登入]
巫思異
引用
19/06/2026 23:07
有興趣可以睇下烏克蘭無人機部隊官網
https://mod.gov.ua/en/about-us/unmanned-systems-forces

有英文版
佢地係世界第一枝有別於海陸空三軍的無人機專門兵種
近期突然攻勢咁猛相信都有關係
無人機軍唔再只係輔助,而係軍事行動主力之一

其實比起今次空襲
之前啟可以全無人部隊攻佔陣地仲令人驚艷
不過少人講

美國佬都要參考佢地
無人機獨立成軍明顯真係有用
佢地唔再係附屬地面部隊輔助單位
而係本身就係攻擊主力
有d 似二戰後空軍獨立成軍
本來係由英國開始戰機獨立成軍
英倫三島對德軍證明非常有用
戰後美國戰機單位都由陸軍拆出來自已成軍
硬件以外,制度改革都好重要

講到尾就係要實戰數據支持
解放軍炮二部隊可以獨立成軍都係呢個道理
變左火箭軍之後就得紙面數據
等於可以腐敗嘅溫床


戰機由陸軍拆出來變成空軍都係出自戰爭需要
戰爭係發明之母呢句冇錯
戰爭可以使本來十年八年的發展兩三年內完成
歷史上好多例子,螺旋槳飛一下子跳入噴射來年代都係十年間事
原子彈都係由完全無idea一下子跳到實戰
無人機演進都係差不多
依家有網絡有資訊快速傳播,兩三年間由冇人諗到變成獨立軍種
都係差不多演變方式
徒手剝榴槤
引用
19/06/2026 23:08
你睇下電火佬講既野,根本同獨裁者冇分別,輸就要人死,根本暴君黎[369]


大有分別喎
獨裁者例如中国果D, 係佢輸咗然後隊冚你

而你係自願同人賭, 不過你唔敢之嘛

你叫admin搵一班客觀既人出黎投,我咪玩囉[369]

Admin搵?唔使啦,你指定都得㗎,超過30個就得,制唔制?

咁咪唔公平[sosad]

之前咬住電光巴賭嗰陣又唔見講公平
中國人就係咁[369]

佢都冇賭:)


老苑咪話同你賭我係香港囉,柒頭

佢唔同我賭埋我係美國藉,咁唔賭lu[369]

不如賭埋伊朗有冇核彈丫笨#good#

我賭冇,你係咪賭有?[369]

我都話無,阿魯白卡先話有:)

咁邊個做莊:)
小范
引用
19/06/2026 23:08
有人分析過
俄羅斯Pantsir打無人機既準繩度好低
烏克蘭可以瘋狂轟炸了:)

https://x.com/TheDeadDistrict/status/2067878955500060941



黄俄孝子 徒手剝榴槤 好唔得閒,日日戴孝:~(


其實之前烏克蘭放過好多片係無人機點打爆Pantsir
而家解開謎底
唔係烏克蘭無人機太強, 而係Pantsir太廢[sosad]

其實係咪因為佢設計本來係防以音速甚至超音速導彈飛彈
自己都要飛得快
無人慢慢飛反而令防空導彈未黎得切調教攻擊角度就已經飛過龍
然後冇左目標就變盲頭烏蠅[sosad]
巫思異
引用
19/06/2026 23:11
有興趣可以睇下烏克蘭無人機部隊官網
https://mod.gov.ua/en/about-us/unmanned-systems-forces

有英文版
佢地係世界第一枝有別於海陸空三軍的無人機專門兵種
近期突然攻勢咁猛相信都有關係
無人機軍唔再只係輔助,而係軍事行動主力之一

其實比起今次空襲
之前啟可以全無人部隊攻佔陣地仲令人驚艷
不過少人講

美國佬都要參考佢地
無人機獨立成軍明顯真係有用
佢地唔再係附屬地面部隊輔助單位
而係本身就係攻擊主力
有d 似二戰後空軍獨立成軍
本來係由英國開始戰機獨立成軍
英倫三島對德軍證明非常有用
戰後美國戰機單位都由陸軍拆出來自已成軍
硬件以外,制度改革都好重要

講到尾就係要實戰數據支持
解放軍炮二部隊可以獨立成軍都係呢個道理
變左火箭軍之後就得紙面數據
等於可以腐敗嘅溫床

已經講到兩隻機炸一隻單兵
屌那星,如果美國咁樣玩,真係下下都十萬大軍,由空母起飛

再恐佈啲,俾以色列用錢用科技去做
目標一億隻機,殺兩、三億敵人,回豬差不多可以滅種了O:-)rip O:-)rip O:-)rip

依家無人機好用之處係當識飛的手榴彈
依家烏克蘭軍發展出戰術係攝入細小空間好似車輛或者地堡一次過 陷家產幾個人
比起手擲榴彈往往準得多
https://www.geopoliticalmonitor.com/forged-in-war-the-evolution-of-ukraines-air-defenses/
徒手剝榴槤
引用
19/06/2026 23:12
有人分析過
俄羅斯Pantsir打無人機既準繩度好低
烏克蘭可以瘋狂轟炸了:)

https://x.com/TheDeadDistrict/status/2067878955500060941



黄俄孝子 徒手剝榴槤 好唔得閒,日日戴孝:~(

黃係咪指黃絲,咁唔關我事[sosad]
小范
引用
19/06/2026 23:16
有興趣可以睇下烏克蘭無人機部隊官網
https://mod.gov.ua/en/about-us/unmanned-systems-forces

有英文版
佢地係世界第一枝有別於海陸空三軍的無人機專門兵種
近期突然攻勢咁猛相信都有關係
無人機軍唔再只係輔助,而係軍事行動主力之一

其實比起今次空襲
之前啟可以全無人部隊攻佔陣地仲令人驚艷
不過少人講

美國佬都要參考佢地
無人機獨立成軍明顯真係有用
佢地唔再係附屬地面部隊輔助單位
而係本身就係攻擊主力
有d 似二戰後空軍獨立成軍
本來係由英國開始戰機獨立成軍
英倫三島對德軍證明非常有用
戰後美國戰機單位都由陸軍拆出來自已成軍
硬件以外,制度改革都好重要

講到尾就係要實戰數據支持
解放軍炮二部隊可以獨立成軍都係呢個道理
變左火箭軍之後就得紙面數據
等於可以腐敗嘅溫床

已經講到兩隻機炸一隻單兵
屌那星,如果美國咁樣玩,真係下下都十萬大軍,由空母起飛

再恐佈啲,俾以色列用錢用科技去做
目標一億隻機,殺兩、三億敵人,回豬差不多可以滅種了O:-)rip O:-)rip O:-)rip

依家無人機好用之處係當識飛的手榴彈
依家烏克蘭軍發展出戰術係攝入細小空間好似車輛或者地堡一次過 陷家產幾個人
比起手擲榴彈往往準得多
https://www.geopoliticalmonitor.com/forged-in-war-the-evolution-of-ukraines-air-defenses/

緊重要係地面戰烈度好易令士氣崩潰
有無人車探路攻堅係可以提升攻擊烈度
不過聽聞呢種車好貴
適用場景又有限
好難量產
Mr.Slow
引用
19/06/2026 23:16
有興趣可以睇下烏克蘭無人機部隊官網
https://mod.gov.ua/en/about-us/unmanned-systems-forces

有英文版
佢地係世界第一枝有別於海陸空三軍的無人機專門兵種
近期突然攻勢咁猛相信都有關係
無人機軍唔再只係輔助,而係軍事行動主力之一

其實比起今次空襲
之前啟可以全無人部隊攻佔陣地仲令人驚艷
不過少人講

美國佬都要參考佢地
無人機獨立成軍明顯真係有用
佢地唔再係附屬地面部隊輔助單位
而係本身就係攻擊主力
有d 似二戰後空軍獨立成軍
本來係由英國開始戰機獨立成軍
英倫三島對德軍證明非常有用
戰後美國戰機單位都由陸軍拆出來自已成軍
硬件以外,制度改革都好重要

講到尾就係要實戰數據支持
解放軍炮二部隊可以獨立成軍都係呢個道理
變左火箭軍之後就得紙面數據
等於可以腐敗嘅溫床

已經講到兩隻機炸一隻單兵
屌那星,如果美國咁樣玩,真係下下都十萬大軍,由空母起飛

再恐佈啲,俾以色列用錢用科技去做
目標一億隻機,殺兩、三億敵人,回豬差不多可以滅種了O:-)rip O:-)rip O:-)rip

依家無人機好用之處係當識飛的手榴彈
依家烏克蘭軍發展出戰術係攝入細小空間好似車輛或者地堡一次過 陷家產幾個人
比起手擲榴彈往往準得多
https://www.geopoliticalmonitor.com/forged-in-war-the-evolution-of-ukraines-air-defenses/

skynet @_@lm @_@lm @_@lm

根本唔需要 terminator #ng#lm #ng#lm #ng#lm
巫思異
引用
19/06/2026 23:16
現代戰爭已經唔興大群轟炸機炸到對方城市變火海平民死幾十萬咁
其實成本高(包括人命),但其實未必擊中真正要害
網絡科技發展下,精確導引轟炸至係王道
無人機用響戰爭正正係咁
小范
引用
19/06/2026 23:18
有人分析過
俄羅斯Pantsir打無人機既準繩度好低
烏克蘭可以瘋狂轟炸了:)

https://x.com/TheDeadDistrict/status/2067878955500060941


唔止係準繩度嘅問題
我睇徐某人分析
而家俄烏喺軍工上行緊兩套截然不同嘅邏輯
俄羅斯底層邏輯依然係鋼鐵洪流嘅翻版
想靠生產體量壓到對手
所以佢要統一整套生產縺黎確保生產效率
好處當然係多快好省
但壞處係你要熄咗保生產機器都難
更加唔駛講要微調生產部件程序適應實戰情況


烏克蘭嗰邊
就算佢後面班冇咁豬嘅歐豬開埋廠幫烏生產
拼量都冇可能拼得過俄佬
但烏係幾十間公司幾百間廠仔
每間公司生產一兩個部件
然後砌機咁砌架無人機上前線
生產效率係比唔過俄
但好處係:
1. 你炸我一間廠對我生產力影響幾乎等於零
2. 我要試新打法只要砌試作機嗰陣改個砌法就得,試作機投入速度快成本低
3. 所有實戰數據回傳到軍隊後可以按實際需要
只改要改嘅部件就得
唔駛停左條生產線黎改
改得幾十次就換一次代
呢個就係點解同樣烈度嘅無人機戰鬥環境
烏升級速度可以快過俄

我大膽假設
烏克蘭唔知喺邊度偷到俄嘅防空設備數據
針對性引你啲防空導彈出黎
你防我唔到我就照炸你設施
俾你防到
你每3支有1支亂飛都實炸返自己
你自己防空導彈炸到你自己民居冇理由入我數掛;-)
至於防空導彈炸到油廠變ufo咁震撼嘅宣傳畫面
應該係純粹意外收穫


好似話係俄羅斯既防空飛彈射唔中無人機, 最後射中個油庫[sosad]

肯定係啦
架無人機好似都唔係飛去油廠嗰邊
速度又慢過飛彈
巫思異
引用
19/06/2026 23:20
同埋無人機晌高空,肉眼係好難一下子發現
香港人好喜歡手機影野,但從來冇聽過人影到警察無人機
就算交通要道,有次唔係閃緊紅燈都唔會見到有架無人機正停晌置地廣場面前十字路口上空
突然衝埋黎晌高噪音環境可能去到身邊至覺
小范
引用
19/06/2026 23:21
有興趣可以睇下烏克蘭無人機部隊官網
https://mod.gov.ua/en/about-us/unmanned-systems-forces

有英文版
佢地係世界第一枝有別於海陸空三軍的無人機專門兵種
近期突然攻勢咁猛相信都有關係
無人機軍唔再只係輔助,而係軍事行動主力之一

其實比起今次空襲
之前啟可以全無人部隊攻佔陣地仲令人驚艷
不過少人講

美國佬都要參考佢地
無人機獨立成軍明顯真係有用
佢地唔再係附屬地面部隊輔助單位
而係本身就係攻擊主力
有d 似二戰後空軍獨立成軍
本來係由英國開始戰機獨立成軍
英倫三島對德軍證明非常有用
戰後美國戰機單位都由陸軍拆出來自已成軍
硬件以外,制度改革都好重要

講到尾就係要實戰數據支持
解放軍炮二部隊可以獨立成軍都係呢個道理
變左火箭軍之後就得紙面數據
等於可以腐敗嘅溫床

已經講到兩隻機炸一隻單兵
屌那星,如果美國咁樣玩,真係下下都十萬大軍,由空母起飛

再恐佈啲,俾以色列用錢用科技去做
目標一億隻機,殺兩、三億敵人,回豬差不多可以滅種了O:-)rip O:-)rip O:-)rip

依家無人機好用之處係當識飛的手榴彈
依家烏克蘭軍發展出戰術係攝入細小空間好似車輛或者地堡一次過 陷家產幾個人
比起手擲榴彈往往準得多
https://www.geopoliticalmonitor.com/forged-in-war-the-evolution-of-ukraines-air-defenses/

skynet @_@lm @_@lm @_@lm

根本唔需要 terminator #ng#lm #ng#lm #ng#lm

暫時都仲係無人機手操控搜敵
搵到敵人而無人機遭遇電子干擾斷線
先切換內置ai鏡頭分析邊啲係敵人再撞埋去啫[sosad]
小范
引用
19/06/2026 23:24
同埋無人機晌高空,肉眼係好難一下子發現
香港人好喜歡手機影野,但從來冇聽過人影到警察無人機
就算交通要道,有次唔係閃緊紅燈都唔會見到有架無人機正停晌置地廣場面前十字路口上空
突然衝埋黎晌高噪音環境可能去到身邊至覺

用肉眼就含撚啦
見到都死撚左
無人機精要係令舊式雷達失效
尤其係澳洲產嗰隻紙製飛機
飛得慢、低躁音
會令雷達誤判係雀仔所以唔用防空系統攔截
之前炸a50就係呢招
Mr.Slow
引用
20/06/2026 05:28

屌,原來真係柒俄自己射爆油庫
炸到個蓋飛上天
[sosad] [sosad] [sosad]

不過其他地方本來都出哂煙O:-)
俄狗寧為玉碎
不如自爆境內所有核彈算啦#good#

來源:泳衣巴打嘅貼
https://m.hkgolden.com/thread/8061639/page/1
詭異的簡雍
引用
20/06/2026 09:19
澤仔會唔會去莫斯科飲咖啡?[sosad]
誠公需赴幹
引用
20/06/2026 10:34
有興趣可以睇下烏克蘭無人機部隊官網
https://mod.gov.ua/en/about-us/unmanned-systems-forces

有英文版
佢地係世界第一枝有別於海陸空三軍的無人機專門兵種
近期突然攻勢咁猛相信都有關係
無人機軍唔再只係輔助,而係軍事行動主力之一

類似太空軍/火箭軍呢啲遙距作戰嘢,但專注喺無人機主導戰術嘅層面
更仲要係,軍隊構成唔少來自唔少主力旅團嘅無人機團,加上總動員生產,夾多一個正規旅做地面協同作戰,咁形成戰力嘅速度固然快過和平時期
越王Ouch
引用
20/06/2026 14:38
有興趣可以睇下烏克蘭無人機部隊官網
https://mod.gov.ua/en/about-us/unmanned-systems-forces

有英文版
佢地係世界第一枝有別於海陸空三軍的無人機專門兵種
近期突然攻勢咁猛相信都有關係
無人機軍唔再只係輔助,而係軍事行動主力之一

類似太空軍/火箭軍呢啲遙距作戰嘢,但專注喺無人機主導戰術嘅層面
更仲要係,軍隊構成唔少來自唔少主力旅團嘅無人機團,加上總動員生產,夾多一個正規旅做地面協同作戰,咁形成戰力嘅速度固然快過和平時期


睇過日本節目講解烏克蘭無人機系統,decoy,攻擊,拍攝。
Decoy個批偽裝攻擊,Data派比AI分析由攻擊個批實行。

莫斯科有防空,但無人機個量大到飽和過晒你防空都無可能防到,當然無人機始終可以載既火藥量有限,好似最大都係10kg左右?同老美空爆用既Mk84 1噸既係差好遠,要真正打殘俄佬都係要加埋導彈幫拖。
小休一時
引用
20/06/2026 15:07
有興趣可以睇下烏克蘭無人機部隊官網
https://mod.gov.ua/en/about-us/unmanned-systems-forces

有英文版
佢地係世界第一枝有別於海陸空三軍的無人機專門兵種
近期突然攻勢咁猛相信都有關係
無人機軍唔再只係輔助,而係軍事行動主力之一

類似太空軍/火箭軍呢啲遙距作戰嘢,但專注喺無人機主導戰術嘅層面
更仲要係,軍隊構成唔少來自唔少主力旅團嘅無人機團,加上總動員生產,夾多一個正規旅做地面協同作戰,咁形成戰力嘅速度固然快過和平時期


睇過日本節目講解烏克蘭無人機系統,decoy,攻擊,拍攝。
Decoy個批偽裝攻擊,Data派比AI分析由攻擊個批實行。

莫斯科有防空,但無人機個量大到飽和過晒你防空都無可能防到,當然無人機始終可以載既火藥量有限,好似最大都係10kg左右?同老美空爆用既Mk84 1噸既係差好遠,要真正打殘俄佬都係要加埋導彈幫拖。

要防其實唔難
https://upload.hkgolden.media/comment/xkfiwaf3.x14b15cme2f.u2pr3gekhsq.q5k.gif
整斷你碌野
引用
20/06/2026 15:24

屌,原來真係柒俄自己射爆油庫
炸到個蓋飛上天
[sosad] [sosad] [sosad]

不過其他地方本來都出哂煙O:-)
俄狗寧為玉碎
不如自爆境內所有核彈算啦#good#

來源:泳衣巴打嘅貼
https://m.hkgolden.com/thread/8061639/page/1

打仗最忌就係戰場係蔓延到本土
就算最後打贏 自己都一身傷[369]
病貓扮老虎[photo]
地底奇兵
引用
20/06/2026 15:31
同埋無人機晌高空,肉眼係好難一下子發現
香港人好喜歡手機影野,但從來冇聽過人影到警察無人機
就算交通要道,有次唔係閃緊紅燈都唔會見到有架無人機正停晌置地廣場面前十字路口上空
突然衝埋黎晌高噪音環境可能去到身邊至覺

用肉眼就含撚啦
見到都死撚左
無人機精要係令舊式雷達失效
尤其係澳洲產嗰隻紙製飛機
飛得慢、低躁音
會令雷達誤判係雀仔所以唔用防空系統攔截
之前炸a50就係呢招

雷達失效
飽和攻擊
超高性價比
現代無人機攻防仲係起步冇耐
攻都易搞 但防個難度高好多
低空太多干擾 易誤判
成本又要夠平 範圍又要夠大
今晚冇機打
引用
20/06/2026 15:34
有興趣可以睇下烏克蘭無人機部隊官網
https://mod.gov.ua/en/about-us/unmanned-systems-forces

有英文版
佢地係世界第一枝有別於海陸空三軍的無人機專門兵種
近期突然攻勢咁猛相信都有關係
無人機軍唔再只係輔助,而係軍事行動主力之一

其實比起今次空襲
之前啟可以全無人部隊攻佔陣地仲令人驚艷
不過少人講

美國佬都要參考佢地
無人機獨立成軍明顯真係有用
佢地唔再係附屬地面部隊輔助單位
而係本身就係攻擊主力
有d 似二戰後空軍獨立成軍
本來係由英國開始戰機獨立成軍
英倫三島對德軍證明非常有用
戰後美國戰機單位都由陸軍拆出來自已成軍
硬件以外,制度改革都好重要

講到尾就係要實戰數據支持
解放軍炮二部隊可以獨立成軍都係呢個道理
變左火箭軍之後就得紙面數據
等於可以腐敗嘅溫床


戰機由陸軍拆出來變成空軍都係出自戰爭需要
戰爭係發明之母呢句冇錯
戰爭可以使本來十年八年的發展兩三年內完成
歷史上好多例子,螺旋槳飛一下子跳入噴射來年代都係十年間事
原子彈都係由完全無idea一下子跳到實戰
無人機演進都係差不多
依家有網絡有資訊快速傳播,兩三年間由冇人諗到變成獨立軍種
都係差不多演變方式


你地越講越興奮咁,令我諗起衛斯理小説曾經問過,點解人類對的殺人兵器會咁喜愛???
電光火石間
引用
20/06/2026 15:47

屌,原來真係柒俄自己射爆油庫
炸到個蓋飛上天
[sosad] [sosad] [sosad]

不過其他地方本來都出哂煙O:-)
俄狗寧為玉碎
不如自爆境內所有核彈算啦#good#

來源:泳衣巴打嘅貼
https://m.hkgolden.com/thread/8061639/page/1


多謝慢sir 分享。好正!! #bye#
防守型前鋒
引用
20/06/2026 17:25
有興趣可以睇下烏克蘭無人機部隊官網
https://mod.gov.ua/en/about-us/unmanned-systems-forces

有英文版
佢地係世界第一枝有別於海陸空三軍的無人機專門兵種
近期突然攻勢咁猛相信都有關係
無人機軍唔再只係輔助,而係軍事行動主力之一

類似太空軍/火箭軍呢啲遙距作戰嘢,但專注喺無人機主導戰術嘅層面
更仲要係,軍隊構成唔少來自唔少主力旅團嘅無人機團,加上總動員生產,夾多一個正規旅做地面協同作戰,咁形成戰力嘅速度固然快過和平時期


睇過日本節目講解烏克蘭無人機系統,decoy,攻擊,拍攝。
Decoy個批偽裝攻擊,Data派比AI分析由攻擊個批實行。

莫斯科有防空,但無人機個量大到飽和過晒你防空都無可能防到,當然無人機始終可以載既火藥量有限,好似最大都係10kg左右?同老美空爆用既Mk84 1噸既係差好遠,要真正打殘俄佬都係要加埋導彈幫拖。


係~
無人機有戰術
呢d全憑實戰一點一滴累積

所以某個東亞大国成日吹噓「我用無人機就可以攪掂美國航母啦」
哈~
牛頭角小儒俠
引用
20/06/2026 17:34
有興趣可以睇下烏克蘭無人機部隊官網
https://mod.gov.ua/en/about-us/unmanned-systems-forces

有英文版
佢地係世界第一枝有別於海陸空三軍的無人機專門兵種
近期突然攻勢咁猛相信都有關係
無人機軍唔再只係輔助,而係軍事行動主力之一

類似太空軍/火箭軍呢啲遙距作戰嘢,但專注喺無人機主導戰術嘅層面
更仲要係,軍隊構成唔少來自唔少主力旅團嘅無人機團,加上總動員生產,夾多一個正規旅做地面協同作戰,咁形成戰力嘅速度固然快過和平時期


睇過日本節目講解烏克蘭無人機系統,decoy,攻擊,拍攝。
Decoy個批偽裝攻擊,Data派比AI分析由攻擊個批實行。

莫斯科有防空,但無人機個量大到飽和過晒你防空都無可能防到,當然無人機始終可以載既火藥量有限,好似最大都係10kg左右?同老美空爆用既Mk84 1噸既係差好遠,要真正打殘俄佬都係要加埋導彈幫拖。


係~
無人機有戰術
呢d全憑實戰一點一滴累積

所以某個東亞大国成日吹噓「我用無人機就可以攪掂美國航母啦」
哈~


打油庫、反空裝備夠晒。
Nomadic
引用
20/06/2026 17:53
無人機如果數量夠多,應該破到以色列套鐵穹,伊朗可能儲緊。如果俄羅斯發射核彈被無人機干擾,轉炸返自己就滑稽lu。
地底奇兵
引用
20/06/2026 18:08
有興趣可以睇下烏克蘭無人機部隊官網
https://mod.gov.ua/en/about-us/unmanned-systems-forces

有英文版
佢地係世界第一枝有別於海陸空三軍的無人機專門兵種
近期突然攻勢咁猛相信都有關係
無人機軍唔再只係輔助,而係軍事行動主力之一

其實比起今次空襲
之前啟可以全無人部隊攻佔陣地仲令人驚艷
不過少人講

美國佬都要參考佢地
無人機獨立成軍明顯真係有用
佢地唔再係附屬地面部隊輔助單位
而係本身就係攻擊主力
有d 似二戰後空軍獨立成軍
本來係由英國開始戰機獨立成軍
英倫三島對德軍證明非常有用
戰後美國戰機單位都由陸軍拆出來自已成軍
硬件以外,制度改革都好重要

講到尾就係要實戰數據支持
解放軍炮二部隊可以獨立成軍都係呢個道理
變左火箭軍之後就得紙面數據
等於可以腐敗嘅溫床


戰機由陸軍拆出來變成空軍都係出自戰爭需要
戰爭係發明之母呢句冇錯
戰爭可以使本來十年八年的發展兩三年內完成
歷史上好多例子,螺旋槳飛一下子跳入噴射來年代都係十年間事
原子彈都係由完全無idea一下子跳到實戰
無人機演進都係差不多
依家有網絡有資訊快速傳播,兩三年間由冇人諗到變成獨立軍種
都係差不多演變方式


你地越講越興奮咁,令我諗起衛斯理小説曾經問過,點解人類對的殺人兵器會咁喜愛???

兵器講到尾 都係工具一種
你拎把菜刀斬人 都係殺人兵器
可以選擇唔殺人 但唔可以阻人了解 研發
人類 講到尾都係動物 生物
弱肉強食係冇得變
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]