基輔反撲 2年來最大規模烏軍無人機轟炸莫斯科 多處爆炸淪煉獄 - 香港高登
[登入]
徒手剝榴槤
引用
19/06/2026 21:05
你睇下電火佬講既野,根本同獨裁者冇分別,輸就要人死,根本暴君黎[369]


大有分別喎
獨裁者例如中国果D, 係佢輸咗然後隊冚你

而你係自願同人賭, 不過你唔敢之嘛

你叫admin搵一班客觀既人出黎投,我咪玩囉[369]


賭唔賭係你既自由
我只係糾正你錯誤既比喻啫

所以唔賭,我就可以一直撚班黃絲#yup#


係睇撚死你隻畜牲投完票唔認數咋,白痴仔,仲好意思嬉皮笑嘅口吻起度鳩噏 #ng#
你話你幾戇鳩 #ng#

你個投票有合法性咩?[sosad]
電光火石間
引用
19/06/2026 21:06
你睇下電火佬講既野,根本同獨裁者冇分別,輸就要人死,根本暴君黎[369]


大有分別喎
獨裁者例如中国果D, 係佢輸咗然後隊冚你

而你係自願同人賭, 不過你唔敢之嘛

你叫admin搵一班客觀既人出黎投,我咪玩囉[369]

Admin搵?唔使啦,你指定都得㗎,超過30個就得,制唔制?

咁咪唔公平[sosad]

之前咬住電光巴賭嗰陣又唔見講公平
中國人就係咁[369]


起高登咁耐,榴槤狗嘅無恥程度真係佢認二,無人可以認第一。
徒手剝榴槤
引用
19/06/2026 21:07
你睇下電火佬講既野,根本同獨裁者冇分別,輸就要人死,根本暴君黎[369]


大有分別喎
獨裁者例如中国果D, 係佢輸咗然後隊冚你

而你係自願同人賭, 不過你唔敢之嘛

你叫admin搵一班客觀既人出黎投,我咪玩囉[369]

Admin搵?唔使啦,你指定都得㗎,超過30個就得,制唔制?

咁咪唔公平[sosad]

之前咬住電光巴賭嗰陣又唔見講公平
中國人就係咁[369]


起高登咁耐,榴槤狗嘅無恥程度真係佢認二,無人可以認第一。

大家咁話[369]
電光火石間
引用
19/06/2026 21:07
你睇下電火佬講既野,根本同獨裁者冇分別,輸就要人死,根本暴君黎[369]


大有分別喎
獨裁者例如中国果D, 係佢輸咗然後隊冚你

而你係自願同人賭, 不過你唔敢之嘛

你叫admin搵一班客觀既人出黎投,我咪玩囉[369]

Admin搵?唔使啦,你指定都得㗎,超過30個就得,制唔制?

咁咪唔公平[sosad]

之前咬住電光巴賭嗰陣又唔見講公平
中國人就係咁[369]

佢都冇賭:)


老苑咪話同你賭我係香港囉,柒頭
徒手剝榴槤
引用
19/06/2026 21:09
你睇下電火佬講既野,根本同獨裁者冇分別,輸就要人死,根本暴君黎[369]


大有分別喎
獨裁者例如中国果D, 係佢輸咗然後隊冚你

而你係自願同人賭, 不過你唔敢之嘛

你叫admin搵一班客觀既人出黎投,我咪玩囉[369]

Admin搵?唔使啦,你指定都得㗎,超過30個就得,制唔制?

咁咪唔公平[sosad]

之前咬住電光巴賭嗰陣又唔見講公平
中國人就係咁[369]

佢都冇賭:)


老苑咪話同你賭我係香港囉,柒頭

佢唔同我賭埋我係美國藉,咁唔賭lu[369]
電光火石間
引用
19/06/2026 21:10
你睇下電火佬講既野,根本同獨裁者冇分別,輸就要人死,根本暴君黎[369]


大有分別喎
獨裁者例如中国果D, 係佢輸咗然後隊冚你

而你係自願同人賭, 不過你唔敢之嘛

你叫admin搵一班客觀既人出黎投,我咪玩囉[369]

Admin搵?唔使啦,你指定都得㗎,超過30個就得,制唔制?

咁咪唔公平[sosad]

之前咬住電光巴賭嗰陣又唔見講公平
中國人就係咁[369]

佢都冇賭:)


老范咪話同你賭10萬我係香港出世囉,柒頭。係你淆底唔敢賭,又搬龍門話係我唔賭....
徒手剝榴槤
引用
19/06/2026 21:11
你睇下電火佬講既野,根本同獨裁者冇分別,輸就要人死,根本暴君黎[369]


大有分別喎
獨裁者例如中国果D, 係佢輸咗然後隊冚你

而你係自願同人賭, 不過你唔敢之嘛

你叫admin搵一班客觀既人出黎投,我咪玩囉[369]

Admin搵?唔使啦,你指定都得㗎,超過30個就得,制唔制?

咁咪唔公平[sosad]

之前咬住電光巴賭嗰陣又唔見講公平
中國人就係咁[369]

佢都冇賭:)


老范咪話同你賭10萬我係香港出世囉,柒頭。係你淆底唔敢賭,又搬龍門話係我唔賭....

大家咁話啦,你都唔敢賭我係美國出世[369]
斷氣流大師兄
引用
19/06/2026 21:12
你睇下電火佬講既野,根本同獨裁者冇分別,輸就要人死,根本暴君黎[369]


大有分別喎
獨裁者例如中国果D, 係佢輸咗然後隊冚你

而你係自願同人賭, 不過你唔敢之嘛

你叫admin搵一班客觀既人出黎投,我咪玩囉[369]

Admin搵?唔使啦,你指定都得㗎,超過30個就得,制唔制?

咁咪唔公平[sosad]

之前咬住電光巴賭嗰陣又唔見講公平
中國人就係咁[369]

佢都冇賭:)


老苑咪話同你賭我係香港囉,柒頭

佢唔同我賭埋我係美國藉,咁唔賭lu[369]

不如賭埋伊朗有冇核彈丫笨#good#
徒手剝榴槤
引用
19/06/2026 21:18
你睇下電火佬講既野,根本同獨裁者冇分別,輸就要人死,根本暴君黎[369]


大有分別喎
獨裁者例如中国果D, 係佢輸咗然後隊冚你

而你係自願同人賭, 不過你唔敢之嘛

你叫admin搵一班客觀既人出黎投,我咪玩囉[369]

Admin搵?唔使啦,你指定都得㗎,超過30個就得,制唔制?

咁咪唔公平[sosad]

之前咬住電光巴賭嗰陣又唔見講公平
中國人就係咁[369]

佢都冇賭:)


老苑咪話同你賭我係香港囉,柒頭

佢唔同我賭埋我係美國藉,咁唔賭lu[369]

不如賭埋伊朗有冇核彈丫笨#good#

我賭冇,你係咪賭有?[369]
小范
引用
19/06/2026 21:19
你睇下電火佬講既野,根本同獨裁者冇分別,輸就要人死,根本暴君黎[369]


大有分別喎
獨裁者例如中国果D, 係佢輸咗然後隊冚你

而你係自願同人賭, 不過你唔敢之嘛

你叫admin搵一班客觀既人出黎投,我咪玩囉[369]


賭唔賭係你既自由
我只係糾正你錯誤既比喻啫

所以唔賭,我就可以一直撚班黃絲#yup#


係睇撚死你隻畜牲投完票唔認數咋,白痴仔,仲好意思嬉皮笑嘅口吻起度鳩噏 #ng#
你話你幾戇鳩 #ng#

你個投票有合法性咩?[sosad]

又突然搬龍門去合法性
幾時搬去月球[369]
巫思異
引用
19/06/2026 21:20
有興趣可以睇下烏克蘭無人機部隊官網
https://mod.gov.ua/en/about-us/unmanned-systems-forces

有英文版
佢地係世界第一枝有別於海陸空三軍的無人機專門兵種
近期突然攻勢咁猛相信都有關係
無人機軍唔再只係輔助,而係軍事行動主力之一
巫思異
引用
19/06/2026 21:22
https://usforces.army/en

呢度有晒無人機軍的部隊結構
小范
引用
19/06/2026 21:26
有興趣可以睇下烏克蘭無人機部隊官網
https://mod.gov.ua/en/about-us/unmanned-systems-forces

有英文版
佢地係世界第一枝有別於海陸空三軍的無人機專門兵種
近期突然攻勢咁猛相信都有關係
無人機軍唔再只係輔助,而係軍事行動主力之一

其實比起今次空襲
之前啟可以全無人部隊攻佔陣地仲令人驚艷
不過少人講
斷氣流大師兄
引用
19/06/2026 21:27
你睇下電火佬講既野,根本同獨裁者冇分別,輸就要人死,根本暴君黎[369]


大有分別喎
獨裁者例如中国果D, 係佢輸咗然後隊冚你

而你係自願同人賭, 不過你唔敢之嘛

你叫admin搵一班客觀既人出黎投,我咪玩囉[369]

Admin搵?唔使啦,你指定都得㗎,超過30個就得,制唔制?

咁咪唔公平[sosad]

之前咬住電光巴賭嗰陣又唔見講公平
中國人就係咁[369]

佢都冇賭:)


老苑咪話同你賭我係香港囉,柒頭

佢唔同我賭埋我係美國藉,咁唔賭lu[369]

不如賭埋伊朗有冇核彈丫笨#good#

我賭冇,你係咪賭有?[369]

我都話無,阿魯白卡先話有:)
吊勼共匪
引用
19/06/2026 21:33
https://upload.hkgolden.media/comment/f5i15nkw.4wedb1qy03y.yfhr3dg4ohn.nhc.jpg
巫思異
引用
19/06/2026 21:33
有興趣可以睇下烏克蘭無人機部隊官網
https://mod.gov.ua/en/about-us/unmanned-systems-forces

有英文版
佢地係世界第一枝有別於海陸空三軍的無人機專門兵種
近期突然攻勢咁猛相信都有關係
無人機軍唔再只係輔助,而係軍事行動主力之一

其實比起今次空襲
之前啟可以全無人部隊攻佔陣地仲令人驚艷
不過少人講

美國佬都要參考佢地
無人機獨立成軍明顯真係有用
佢地唔再係附屬地面部隊輔助單位
而係本身就係攻擊主力
有d 似二戰後空軍獨立成軍
本來係由英國開始戰機獨立成軍
英倫三島對德軍證明非常有用
戰後美國戰機單位都由陸軍拆出來自已成軍
硬件以外,制度改革都好重要
巫思異
引用
19/06/2026 21:36
自已成軍係好重大一步
官僚系統中爭取資源同預算非常有用
同埋係協同海陸空三軍反擊攻勢
甚至獨立策劃攻勢
小范
引用
19/06/2026 22:07
有興趣可以睇下烏克蘭無人機部隊官網
https://mod.gov.ua/en/about-us/unmanned-systems-forces

有英文版
佢地係世界第一枝有別於海陸空三軍的無人機專門兵種
近期突然攻勢咁猛相信都有關係
無人機軍唔再只係輔助,而係軍事行動主力之一

其實比起今次空襲
之前啟可以全無人部隊攻佔陣地仲令人驚艷
不過少人講

美國佬都要參考佢地
無人機獨立成軍明顯真係有用
佢地唔再係附屬地面部隊輔助單位
而係本身就係攻擊主力
有d 似二戰後空軍獨立成軍
本來係由英國開始戰機獨立成軍
英倫三島對德軍證明非常有用
戰後美國戰機單位都由陸軍拆出來自已成軍
硬件以外,制度改革都好重要

講到尾就係要實戰數據支持
解放軍炮二部隊可以獨立成軍都係呢個道理
變左火箭軍之後就得紙面數據
等於可以腐敗嘅溫床
防守型前鋒
引用
19/06/2026 22:25
有人分析過
俄羅斯Pantsir打無人機既準繩度好低
烏克蘭可以瘋狂轟炸了:)

https://x.com/TheDeadDistrict/status/2067878955500060941
Mr.Slow
引用
19/06/2026 22:29
有興趣可以睇下烏克蘭無人機部隊官網
https://mod.gov.ua/en/about-us/unmanned-systems-forces

有英文版
佢地係世界第一枝有別於海陸空三軍的無人機專門兵種
近期突然攻勢咁猛相信都有關係
無人機軍唔再只係輔助,而係軍事行動主力之一

其實比起今次空襲
之前啟可以全無人部隊攻佔陣地仲令人驚艷
不過少人講

美國佬都要參考佢地
無人機獨立成軍明顯真係有用
佢地唔再係附屬地面部隊輔助單位
而係本身就係攻擊主力
有d 似二戰後空軍獨立成軍
本來係由英國開始戰機獨立成軍
英倫三島對德軍證明非常有用
戰後美國戰機單位都由陸軍拆出來自已成軍
硬件以外,制度改革都好重要

講到尾就係要實戰數據支持
解放軍炮二部隊可以獨立成軍都係呢個道理
變左火箭軍之後就得紙面數據
等於可以腐敗嘅溫床

已經講到兩隻機炸一隻單兵
屌那星,如果美國咁樣玩,真係下下都十萬大軍,由空母起飛

再恐佈啲,俾以色列用錢用科技去做
目標一億隻機,殺兩、三億敵人,回豬差不多可以滅種了O:-)rip O:-)rip O:-)rip
小休一時
引用
19/06/2026 22:50
https://www.youtube.com/watch?v=emr_sOvBXZQ
打HOI咁包餃子#bye#
likyhohk
引用
19/06/2026 22:57
有人分析過
俄羅斯Pantsir打無人機既準繩度好低
烏克蘭可以瘋狂轟炸了:)

https://x.com/TheDeadDistrict/status/2067878955500060941



黄俄孝子 徒手剝榴槤 好唔得閒,日日戴孝:~(
小范
引用
19/06/2026 23:00
有人分析過
俄羅斯Pantsir打無人機既準繩度好低
烏克蘭可以瘋狂轟炸了:)

https://x.com/TheDeadDistrict/status/2067878955500060941


唔止係準繩度嘅問題
我睇徐某人分析
而家俄烏喺軍工上行緊兩套截然不同嘅邏輯
俄羅斯底層邏輯依然係鋼鐵洪流嘅翻版
想靠生產體量壓到對手
所以佢要統一整套生產縺黎確保生產效率
好處當然係多快好省
但壞處係你要熄咗保生產機器都難
更加唔駛講要微調生產部件程序適應實戰情況


烏克蘭嗰邊
就算佢後面班冇咁豬嘅歐豬開埋廠幫烏生產
拼量都冇可能拼得過俄佬
但烏係幾十間公司幾百間廠仔
每間公司生產一兩個部件
然後砌機咁砌架無人機上前線
生產效率係比唔過俄
但好處係:
1. 你炸我一間廠對我生產力影響幾乎等於零
2. 我要試新打法只要砌試作機嗰陣改個砌法就得,試作機投入速度快成本低
3. 所有實戰數據回傳到軍隊後可以按實際需要
只改要改嘅部件就得
唔駛停左條生產線黎改
改得幾十次就換一次代
呢個就係點解同樣烈度嘅無人機戰鬥環境
烏升級速度可以快過俄

我大膽假設
烏克蘭唔知喺邊度偷到俄嘅防空設備數據
針對性引你啲防空導彈出黎
你防我唔到我就照炸你設施
俾你防到
你每3支有1支亂飛都實炸返自己
你自己防空導彈炸到你自己民居冇理由入我數掛;-)
至於防空導彈炸到油廠變ufo咁震撼嘅宣傳畫面
應該係純粹意外收穫
防守型前鋒
引用
19/06/2026 23:03
有人分析過
俄羅斯Pantsir打無人機既準繩度好低
烏克蘭可以瘋狂轟炸了:)

https://x.com/TheDeadDistrict/status/2067878955500060941



黄俄孝子 徒手剝榴槤 好唔得閒,日日戴孝:~(


其實之前烏克蘭放過好多片係無人機點打爆Pantsir
而家解開謎底
唔係烏克蘭無人機太強, 而係Pantsir太廢[sosad]
防守型前鋒
引用
19/06/2026 23:05
有人分析過
俄羅斯Pantsir打無人機既準繩度好低
烏克蘭可以瘋狂轟炸了:)

https://x.com/TheDeadDistrict/status/2067878955500060941


唔止係準繩度嘅問題
我睇徐某人分析
而家俄烏喺軍工上行緊兩套截然不同嘅邏輯
俄羅斯底層邏輯依然係鋼鐵洪流嘅翻版
想靠生產體量壓到對手
所以佢要統一整套生產縺黎確保生產效率
好處當然係多快好省
但壞處係你要熄咗保生產機器都難
更加唔駛講要微調生產部件程序適應實戰情況


烏克蘭嗰邊
就算佢後面班冇咁豬嘅歐豬開埋廠幫烏生產
拼量都冇可能拼得過俄佬
但烏係幾十間公司幾百間廠仔
每間公司生產一兩個部件
然後砌機咁砌架無人機上前線
生產效率係比唔過俄
但好處係:
1. 你炸我一間廠對我生產力影響幾乎等於零
2. 我要試新打法只要砌試作機嗰陣改個砌法就得,試作機投入速度快成本低
3. 所有實戰數據回傳到軍隊後可以按實際需要
只改要改嘅部件就得
唔駛停左條生產線黎改
改得幾十次就換一次代
呢個就係點解同樣烈度嘅無人機戰鬥環境
烏升級速度可以快過俄

我大膽假設
烏克蘭唔知喺邊度偷到俄嘅防空設備數據
針對性引你啲防空導彈出黎
你防我唔到我就照炸你設施
俾你防到
你每3支有1支亂飛都實炸返自己
你自己防空導彈炸到你自己民居冇理由入我數掛;-)
至於防空導彈炸到油廠變ufo咁震撼嘅宣傳畫面
應該係純粹意外收穫


好似話係俄羅斯既防空飛彈射唔中無人機, 最後射中個油庫[sosad]
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]