特朗普感謝習近平對伊朗戰爭保持中立:他們本可讓美更艱難 - 香港高登
[登入]
姓名之用
引用
18/06/2026 14:33
特朗普表示,「我要感謝中國,感謝習近平主席。他保持了中立,完全的中立。我還要感謝普京總統,他非常中立。他們本可以讓我們處境更加艱難。」

原文網址: 特朗普感謝習近平對伊朗戰爭保持中立:他們本可讓美更艱難|有片 | 香港01 https://www.hk01.com/article/60361475?utm_source=01articlecopy&utm_medium=referral

主人都識感恩,下面班狗無理由再反中,侵粉好跟實啦[369]
感謝中國[sosad]
亂世街人
引用
18/06/2026 14:53
識錯之那呢個盟友,搞到內衣冚家好慘
.老鬼.
引用
18/06/2026 14:54
條友係咪玩野呀[sosad] [sosad] [sosad]
成撚日讚對家[sosad]
黎明
引用
18/06/2026 14:56
佢咁講其實係警告中俄咪多事呀

明顯搞中俄伊分化
黎明
引用
18/06/2026 14:56
識錯之那呢個盟友,搞到內衣冚家好慘


未就係直接講大家境況[sosad]
虎峰
引用
18/06/2026 14:59
https://upload.hkgolden.media/comment/wmmweswz.543tqvnek0b.efqppusu3rc.xlv.jpg

對盟友就不停口出惡言、毫不留情、對中俄就死死狗狗
黎明
引用
18/06/2026 15:04
https://upload.hkgolden.media/comment/wmmweswz.543tqvnek0b.efqppusu3rc.xlv.jpg

對盟友就不停口出惡言、毫不留情、對中俄就死死狗狗


佢日日講嘢都唔同㗎啦,你第一日睇佢新聞?
likyhohk
引用
18/06/2026 15:11
仲以為佢多謝支那賣d三流防空系統俾伊朗
平陽虎
引用
18/06/2026 15:24
:) :多謝你啲盟友咁中立喎, 你地都睇下, 呢兩個盟友真係 good 架
:O
勒老闆
引用
18/06/2026 15:26
伊朗 : 兄弟唔幫我....
加勒比海
引用
18/06/2026 15:44
梗係玩兩頭蛇啦 , 一來E朗都靠唔住 , 隨時反口 , 又會得罪阿拉伯聯合 ; 二來如果E嬴 ,實打埋隔離做大 , 世界多隻香爐多隻鬼 . EC蘭仲難搞過勾尾
over001
引用
18/06/2026 15:46
智障樓主用錯po 擦鞋, 369
快丫架華
引用
18/06/2026 16:47
支持習主席不發兵
維持和平#yup#
民主歌星獻忠
引用
18/06/2026 16:50
割席
徒手剝榴槤
引用
18/06/2026 17:28
黃絲真係慘,死淨把口9up,之前又話政權更替,搶埋伊朗石油[sosad]
홍콩이광복다
引用
18/06/2026 17:36
契哥, 我做得好吧, 叻唔叻???
低等遊民
引用
18/06/2026 17:41
點解聽落似曲, 串鳩小學雞明明話致力推動中東和平仲要推個x國方案結果完全冇影[sosad]
金多寶
引用
18/06/2026 17:45
川建國擺明串緊9蕃茄炒蛋
唔幫teammate
只係25仔得把口無撚用
姓名之用
引用
18/06/2026 18:00
佩服侵粉,仲可以幻想廢侵反中
智力低下真係無藥救
福佳 -.-
引用
18/06/2026 18:01
佩服侵粉,仲可以幻想廢侵反中
智力低下真係無藥救


大把[sosad]
徒手剝榴槤
引用
18/06/2026 18:13
佩服侵粉,仲可以幻想廢侵反中
智力低下真係無藥救

佢自己出果部t1手機都係大陸做[sosad]
黎明
引用
18/06/2026 18:22
佩服侵粉,仲可以幻想廢侵反中
智力低下真係無藥救


你急乜7?侵搞大陸幾多次?[sosad]

定係之前嗰d你覺得唔係搞?[sosad]
黎明
引用
18/06/2026 18:24
佩服侵粉,仲可以幻想廢侵反中
智力低下真係無藥救

佢自己出果部t1手機都係大陸做[sosad]


原來有部機用咗就代表唔搞?

咁你老雜坐波音出入係咪代表佢係侵跟班?[sosad]
蘋果酒
引用
18/06/2026 18:31
特朗普表示,「我要感謝中國,感謝習近平主席。他保持了中立,完全的中立。我還要感謝普京總統,他非常中立。他們本可以讓我們處境更加艱難。」

原文網址: 特朗普感謝習近平對伊朗戰爭保持中立:他們本可讓美更艱難|有片 | 香港01 https://www.hk01.com/article/60361475?utm_source=01articlecopy&utm_medium=referral

主人都識感恩,下面班狗無理由再反中,侵粉好跟實啦[369]
感謝中國[sosad]

講咗幾多次,唔好理佢講乜,要睇佢做乜....
上個星期先至制裁完中國同香港...
https://forum.hkgolden.com/thread/8059047

美國政府公布,將對11名個人和實體實施制裁,其中包括若干位於中國和香港的實體,指稱它們支持伊朗伊斯蘭革命衞隊和伊朗軍方的武器採購。

美國財政部外國資產控制辦公室稱,被列入制裁名單的對象中,有9個是位於中國和香港的個人和公司,這些協助伊朗軍方採購武器,其中包括一家位於香港、在伊朗秘密金融網絡中運作的公司。

財政部還表示,美國國務院同時將另外兩家位於伊朗和白俄羅斯的公司及個人列入制裁名單,原因與伊朗的常規武器相關活動有關。


https://upload.hkgolden.media/comment/a5bj4bdh.chfabxp2igz.vfj4gmyz05m.k2b.jpg
徒手剝榴槤
引用
18/06/2026 18:37
佩服侵粉,仲可以幻想廢侵反中
智力低下真係無藥救

佢自己出果部t1手機都係大陸做[sosad]


原來有部機用咗就代表唔搞?

咁你老雜坐波音出入係咪代表佢係侵跟班?[sosad]

咁伊朗呢?搞掂未?[sosad]
黎明
引用
18/06/2026 19:34
佩服侵粉,仲可以幻想廢侵反中
智力低下真係無藥救

佢自己出果部t1手機都係大陸做[sosad]


原來有部機用咗就代表唔搞?

咁你老雜坐波音出入係咪代表佢係侵跟班?[sosad]

咁伊朗呢?搞掂未?[sosad]


伊朗都話簽嘢,搞咩掂未?

伊朗仲有得揀咩?

簽咗,即係會聽侵話聽美國話,咁佢會企邊一邊?[369]
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]