特朗普感謝習近平對伊朗戰爭保持中立:他們本可讓美更艱難 - 香港高登
[登入]
徒手剝榴槤
引用
18/06/2026 21:48
佩服侵粉,仲可以幻想廢侵反中
智力低下真係無藥救

佢自己出果部t1手機都係大陸做[sosad]


原來有部機用咗就代表唔搞?

咁你老雜坐波音出入係咪代表佢係侵跟班?[sosad]

咁伊朗呢?搞掂未?[sosad]


伊朗都話簽嘢,搞咩掂未?

伊朗仲有得揀咩?

簽咗,即係會聽侵話聽美國話,咁佢會企邊一邊?[369]

點解要同恐怖分子簽?[sosad]
徒手剝榴槤
引用
18/06/2026 21:49
聽美國話?你地黃絲又係度ff了[sosad]
黎明
引用
18/06/2026 22:44
佩服侵粉,仲可以幻想廢侵反中
智力低下真係無藥救

佢自己出果部t1手機都係大陸做[sosad]


原來有部機用咗就代表唔搞?

咁你老雜坐波音出入係咪代表佢係侵跟班?[sosad]

咁伊朗呢?搞掂未?[sosad]


伊朗都話簽嘢,搞咩掂未?

伊朗仲有得揀咩?

簽咗,即係會聽侵話聽美國話,咁佢會企邊一邊?[369]

點解要同恐怖分子簽?[sosad]


因為伊朗簽咗就唔敢做恐怖分子囉

咁做乜仲要打?
徒手剝榴槤
引用
18/06/2026 22:47
佩服侵粉,仲可以幻想廢侵反中
智力低下真係無藥救

佢自己出果部t1手機都係大陸做[sosad]


原來有部機用咗就代表唔搞?

咁你老雜坐波音出入係咪代表佢係侵跟班?[sosad]

咁伊朗呢?搞掂未?[sosad]


伊朗都話簽嘢,搞咩掂未?

伊朗仲有得揀咩?

簽咗,即係會聽侵話聽美國話,咁佢會企邊一邊?[369]

點解要同恐怖分子簽?[sosad]


因為伊朗簽咗就唔敢做恐怖分子囉

咁做乜仲要打?

下,美國有話將革命衛隊係恐怖分子名單除名?[sosad]
黎明
引用
18/06/2026 22:54
佩服侵粉,仲可以幻想廢侵反中
智力低下真係無藥救

佢自己出果部t1手機都係大陸做[sosad]


原來有部機用咗就代表唔搞?

咁你老雜坐波音出入係咪代表佢係侵跟班?[sosad]

咁伊朗呢?搞掂未?[sosad]


伊朗都話簽嘢,搞咩掂未?

伊朗仲有得揀咩?

簽咗,即係會聽侵話聽美國話,咁佢會企邊一邊?[369]

點解要同恐怖分子簽?[sosad]


因為伊朗簽咗就唔敢做恐怖分子囉

咁做乜仲要打?

下,美國有話將革命衛隊係恐怖分子名單除名?[sosad]


依家邊個係伊朗正式話事人?
徒手剝榴槤
引用
18/06/2026 23:10
佩服侵粉,仲可以幻想廢侵反中
智力低下真係無藥救

佢自己出果部t1手機都係大陸做[sosad]


原來有部機用咗就代表唔搞?

咁你老雜坐波音出入係咪代表佢係侵跟班?[sosad]

咁伊朗呢?搞掂未?[sosad]


伊朗都話簽嘢,搞咩掂未?

伊朗仲有得揀咩?

簽咗,即係會聽侵話聽美國話,咁佢會企邊一邊?[369]

點解要同恐怖分子簽?[sosad]


因為伊朗簽咗就唔敢做恐怖分子囉

咁做乜仲要打?

下,美國有話將革命衛隊係恐怖分子名單除名?[sosad]


依家邊個係伊朗正式話事人?

鬼知呀,不過就仲係革命衛隊控制[369]
還政於民
引用
18/06/2026 23:22
點解聽落似曲, 串鳩小學雞明明話致力推動中東和平仲要推個x國方案結果完全冇影[sosad]

講野有骨[sosad]
黎明
引用
18/06/2026 23:51
佩服侵粉,仲可以幻想廢侵反中
智力低下真係無藥救

佢自己出果部t1手機都係大陸做[sosad]


原來有部機用咗就代表唔搞?

咁你老雜坐波音出入係咪代表佢係侵跟班?[sosad]

咁伊朗呢?搞掂未?[sosad]


伊朗都話簽嘢,搞咩掂未?

伊朗仲有得揀咩?

簽咗,即係會聽侵話聽美國話,咁佢會企邊一邊?[369]

點解要同恐怖分子簽?[sosad]


因為伊朗簽咗就唔敢做恐怖分子囉

咁做乜仲要打?

下,美國有話將革命衛隊係恐怖分子名單除名?[sosad]


依家邊個係伊朗正式話事人?

鬼知呀,不過就仲係革命衛隊控制[369]


係革命衛隊控制就一早隊冧同阿侵簽約條友啦[369]
徒手剝榴槤
引用
18/06/2026 23:53
佩服侵粉,仲可以幻想廢侵反中
智力低下真係無藥救

佢自己出果部t1手機都係大陸做[sosad]


原來有部機用咗就代表唔搞?

咁你老雜坐波音出入係咪代表佢係侵跟班?[sosad]

咁伊朗呢?搞掂未?[sosad]


伊朗都話簽嘢,搞咩掂未?

伊朗仲有得揀咩?

簽咗,即係會聽侵話聽美國話,咁佢會企邊一邊?[369]

點解要同恐怖分子簽?[sosad]


因為伊朗簽咗就唔敢做恐怖分子囉

咁做乜仲要打?

下,美國有話將革命衛隊係恐怖分子名單除名?[sosad]


依家邊個係伊朗正式話事人?

鬼知呀,不過就仲係革命衛隊控制[369]


係革命衛隊控制就一早隊冧同阿侵簽約條友啦[369]

下,你覺得唔係革命軍衛隊控制?[sosad]
徒手剝榴槤
引用
18/06/2026 23:54
睇黎原來我同緊條弱智講野[sosad]
一時衝動
引用
18/06/2026 23:54
點解聽落似曲, 串鳩小學雞明明話致力推動中東和平仲要推個x國方案結果完全冇影[sosad]

講野有骨[sosad]


講風涼話等伊朗班死棍死心冇人幫[sosad]
黎明
引用
19/06/2026 00:26
佩服侵粉,仲可以幻想廢侵反中
智力低下真係無藥救

佢自己出果部t1手機都係大陸做[sosad]


原來有部機用咗就代表唔搞?

咁你老雜坐波音出入係咪代表佢係侵跟班?[sosad]

咁伊朗呢?搞掂未?[sosad]


伊朗都話簽嘢,搞咩掂未?

伊朗仲有得揀咩?

簽咗,即係會聽侵話聽美國話,咁佢會企邊一邊?[369]

點解要同恐怖分子簽?[sosad]


因為伊朗簽咗就唔敢做恐怖分子囉

咁做乜仲要打?

下,美國有話將革命衛隊係恐怖分子名單除名?[sosad]


依家邊個係伊朗正式話事人?

鬼知呀,不過就仲係革命衛隊控制[369]


係革命衛隊控制就一早隊冧同阿侵簽約條友啦[369]

下,你覺得唔係革命軍衛隊控制?[sosad]


控制乜7呀?

乜都革命衛隊控制?咁哈霉內衣全家係咪原先俾革命衞隊控制去死?[sosad]
煲顛茶
引用
19/06/2026 00:30
美國順歸中華
徒手剝榴槤
引用
19/06/2026 00:30
佩服侵粉,仲可以幻想廢侵反中
智力低下真係無藥救

佢自己出果部t1手機都係大陸做[sosad]


原來有部機用咗就代表唔搞?

咁你老雜坐波音出入係咪代表佢係侵跟班?[sosad]

咁伊朗呢?搞掂未?[sosad]


伊朗都話簽嘢,搞咩掂未?

伊朗仲有得揀咩?

簽咗,即係會聽侵話聽美國話,咁佢會企邊一邊?[369]

點解要同恐怖分子簽?[sosad]


因為伊朗簽咗就唔敢做恐怖分子囉

咁做乜仲要打?

下,美國有話將革命衛隊係恐怖分子名單除名?[sosad]


依家邊個係伊朗正式話事人?

鬼知呀,不過就仲係革命衛隊控制[369]


係革命衛隊控制就一早隊冧同阿侵簽約條友啦[369]

下,你覺得唔係革命軍衛隊控制?[sosad]


控制乜7呀?

乜都革命衛隊控制?咁哈霉內衣全家係咪原先俾革命衞隊控制去死?[sosad]

就係佢死左先比革命軍控制,你真係弱智唔係扮[sosad]
徒手剝榴槤
引用
19/06/2026 00:31
佩服侵粉,仲可以幻想廢侵反中
智力低下真係無藥救

佢自己出果部t1手機都係大陸做[sosad]


原來有部機用咗就代表唔搞?

咁你老雜坐波音出入係咪代表佢係侵跟班?[sosad]

咁伊朗呢?搞掂未?[sosad]


伊朗都話簽嘢,搞咩掂未?

伊朗仲有得揀咩?

簽咗,即係會聽侵話聽美國話,咁佢會企邊一邊?[369]

點解要同恐怖分子簽?[sosad]


因為伊朗簽咗就唔敢做恐怖分子囉

咁做乜仲要打?

下,美國有話將革命衛隊係恐怖分子名單除名?[sosad]


依家邊個係伊朗正式話事人?

鬼知呀,不過就仲係革命衛隊控制[369]


係革命衛隊控制就一早隊冧同阿侵簽約條友啦[369]

下,你覺得唔係革命軍衛隊控制?[sosad]


控制乜7呀?

乜都革命衛隊控制?咁哈霉內衣全家係咪原先俾革命衞隊控制去死?[sosad]

就係佢死左先比革命衛隊控制,你真係弱智唔係扮[sosad]
B-LJJ
引用
19/06/2026 00:31
識玩
督大陸佬背脊 話大陸佬唔幫手 搞分化
黎明
引用
19/06/2026 01:29
佩服侵粉,仲可以幻想廢侵反中
智力低下真係無藥救

佢自己出果部t1手機都係大陸做[sosad]


原來有部機用咗就代表唔搞?

咁你老雜坐波音出入係咪代表佢係侵跟班?[sosad]

咁伊朗呢?搞掂未?[sosad]


伊朗都話簽嘢,搞咩掂未?

伊朗仲有得揀咩?

簽咗,即係會聽侵話聽美國話,咁佢會企邊一邊?[369]

點解要同恐怖分子簽?[sosad]


因為伊朗簽咗就唔敢做恐怖分子囉

咁做乜仲要打?

下,美國有話將革命衛隊係恐怖分子名單除名?[sosad]


依家邊個係伊朗正式話事人?

鬼知呀,不過就仲係革命衛隊控制[369]


係革命衛隊控制就一早隊冧同阿侵簽約條友啦[369]

下,你覺得唔係革命軍衛隊控制?[sosad]


控制乜7呀?

乜都革命衛隊控制?咁哈霉內衣全家係咪原先俾革命衞隊控制去死?[sosad]

就係佢死左先比革命衛隊控制,你真係弱智唔係扮[sosad]


咁革命衞隊控制乜7先依家?
黎明
引用
19/06/2026 01:31
佩服侵粉,仲可以幻想廢侵反中
智力低下真係無藥救

佢自己出果部t1手機都係大陸做[sosad]


原來有部機用咗就代表唔搞?

咁你老雜坐波音出入係咪代表佢係侵跟班?[sosad]

咁伊朗呢?搞掂未?[sosad]


伊朗都話簽嘢,搞咩掂未?

伊朗仲有得揀咩?

簽咗,即係會聽侵話聽美國話,咁佢會企邊一邊?[369]

點解要同恐怖分子簽?[sosad]


因為伊朗簽咗就唔敢做恐怖分子囉

咁做乜仲要打?

下,美國有話將革命衛隊係恐怖分子名單除名?[sosad]


依家邊個係伊朗正式話事人?

鬼知呀,不過就仲係革命衛隊控制[369]


係革命衛隊控制就一早隊冧同阿侵簽約條友啦[369]

下,你覺得唔係革命軍衛隊控制?[sosad]


控制乜7呀?

乜都革命衛隊控制?咁哈霉內衣全家係咪原先俾革命衞隊控制去死?[sosad]

就係佢死左先比革命衛隊控制,你真係弱智唔係扮[sosad]


你以為自己好醒,咁你推唔推算到件事最後點發展先?

中伊關係會點?#hehe#
小休一時
引用
19/06/2026 01:32
我還要感謝普京總統,他非常中立。他們本可以讓我們處境更加艱難。
普京點撚樣中立[sosad]lm
黎明
引用
19/06/2026 01:40
我還要感謝普京總統,他非常中立。他們本可以讓我們處境更加艱難。
普京點撚樣中立[sosad]lm


咩都唔幫伊朗手,已經證明係中立[sosad]
徒手剝榴槤
引用
19/06/2026 02:23
佩服侵粉,仲可以幻想廢侵反中
智力低下真係無藥救

佢自己出果部t1手機都係大陸做[sosad]


原來有部機用咗就代表唔搞?

咁你老雜坐波音出入係咪代表佢係侵跟班?[sosad]

咁伊朗呢?搞掂未?[sosad]


伊朗都話簽嘢,搞咩掂未?

伊朗仲有得揀咩?

簽咗,即係會聽侵話聽美國話,咁佢會企邊一邊?[369]

點解要同恐怖分子簽?[sosad]


因為伊朗簽咗就唔敢做恐怖分子囉

咁做乜仲要打?

下,美國有話將革命衛隊係恐怖分子名單除名?[sosad]


依家邊個係伊朗正式話事人?

鬼知呀,不過就仲係革命衛隊控制[369]


係革命衛隊控制就一早隊冧同阿侵簽約條友啦[369]

下,你覺得唔係革命軍衛隊控制?[sosad]


控制乜7呀?

乜都革命衛隊控制?咁哈霉內衣全家係咪原先俾革命衞隊控制去死?[sosad]

就係佢死左先比革命衛隊控制,你真係弱智唔係扮[sosad]


咁革命衞隊控制乜7先依家?

成個伊朗囉[sosad]
徒手剝榴槤
引用
19/06/2026 02:24
佩服侵粉,仲可以幻想廢侵反中
智力低下真係無藥救

佢自己出果部t1手機都係大陸做[sosad]


原來有部機用咗就代表唔搞?

咁你老雜坐波音出入係咪代表佢係侵跟班?[sosad]

咁伊朗呢?搞掂未?[sosad]


伊朗都話簽嘢,搞咩掂未?

伊朗仲有得揀咩?

簽咗,即係會聽侵話聽美國話,咁佢會企邊一邊?[369]

點解要同恐怖分子簽?[sosad]


因為伊朗簽咗就唔敢做恐怖分子囉

咁做乜仲要打?

下,美國有話將革命衛隊係恐怖分子名單除名?[sosad]


依家邊個係伊朗正式話事人?

鬼知呀,不過就仲係革命衛隊控制[369]


係革命衛隊控制就一早隊冧同阿侵簽約條友啦[369]

下,你覺得唔係革命軍衛隊控制?[sosad]


控制乜7呀?

乜都革命衛隊控制?咁哈霉內衣全家係咪原先俾革命衞隊控制去死?[sosad]

就係佢死左先比革命衛隊控制,你真係弱智唔係扮[sosad]


你以為自己好醒,咁你推唔推算到件事最後點發展先?

中伊關係會點?#hehe#

下,我冇話自己醒喎,只係覺得你講既野好弱智囉[sosad]
黎明
引用
19/06/2026 02:45
佩服侵粉,仲可以幻想廢侵反中
智力低下真係無藥救

佢自己出果部t1手機都係大陸做[sosad]


原來有部機用咗就代表唔搞?

咁你老雜坐波音出入係咪代表佢係侵跟班?[sosad]

咁伊朗呢?搞掂未?[sosad]


伊朗都話簽嘢,搞咩掂未?

伊朗仲有得揀咩?

簽咗,即係會聽侵話聽美國話,咁佢會企邊一邊?[369]

點解要同恐怖分子簽?[sosad]


因為伊朗簽咗就唔敢做恐怖分子囉

咁做乜仲要打?

下,美國有話將革命衛隊係恐怖分子名單除名?[sosad]


依家邊個係伊朗正式話事人?

鬼知呀,不過就仲係革命衛隊控制[369]


係革命衛隊控制就一早隊冧同阿侵簽約條友啦[369]

下,你覺得唔係革命軍衛隊控制?[sosad]


控制乜7呀?

乜都革命衛隊控制?咁哈霉內衣全家係咪原先俾革命衞隊控制去死?[sosad]

就係佢死左先比革命衛隊控制,你真係弱智唔係扮[sosad]


咁革命衞隊控制乜7先依家?

成個伊朗囉[sosad]


點樣成個伊朗呀,咁侵同緊邊個deal?

邊個同中方建交緊?革命衞隊?
徒手剝榴槤
引用
19/06/2026 02:52
佩服侵粉,仲可以幻想廢侵反中
智力低下真係無藥救

佢自己出果部t1手機都係大陸做[sosad]


原來有部機用咗就代表唔搞?

咁你老雜坐波音出入係咪代表佢係侵跟班?[sosad]

咁伊朗呢?搞掂未?[sosad]


伊朗都話簽嘢,搞咩掂未?

伊朗仲有得揀咩?

簽咗,即係會聽侵話聽美國話,咁佢會企邊一邊?[369]

點解要同恐怖分子簽?[sosad]


因為伊朗簽咗就唔敢做恐怖分子囉

咁做乜仲要打?

下,美國有話將革命衛隊係恐怖分子名單除名?[sosad]


依家邊個係伊朗正式話事人?

鬼知呀,不過就仲係革命衛隊控制[369]


係革命衛隊控制就一早隊冧同阿侵簽約條友啦[369]

下,你覺得唔係革命軍衛隊控制?[sosad]


控制乜7呀?

乜都革命衛隊控制?咁哈霉內衣全家係咪原先俾革命衞隊控制去死?[sosad]

就係佢死左先比革命衛隊控制,你真係弱智唔係扮[sosad]


咁革命衞隊控制乜7先依家?

成個伊朗囉[sosad]


點樣成個伊朗呀,咁侵同緊邊個deal?

邊個同中方建交緊?革命衞隊?

所以咪話你弱智囉,你傾完無革命衛隊允許,你覺得份合約有效?[sosad]
不如你問下ai再出黎7啦[sosad]
黎明
引用
19/06/2026 12:19
佩服侵粉,仲可以幻想廢侵反中
智力低下真係無藥救

佢自己出果部t1手機都係大陸做[sosad]


原來有部機用咗就代表唔搞?

咁你老雜坐波音出入係咪代表佢係侵跟班?[sosad]

咁伊朗呢?搞掂未?[sosad]


伊朗都話簽嘢,搞咩掂未?

伊朗仲有得揀咩?

簽咗,即係會聽侵話聽美國話,咁佢會企邊一邊?[369]

點解要同恐怖分子簽?[sosad]


因為伊朗簽咗就唔敢做恐怖分子囉

咁做乜仲要打?

下,美國有話將革命衛隊係恐怖分子名單除名?[sosad]


依家邊個係伊朗正式話事人?

鬼知呀,不過就仲係革命衛隊控制[369]


係革命衛隊控制就一早隊冧同阿侵簽約條友啦[369]

下,你覺得唔係革命軍衛隊控制?[sosad]


控制乜7呀?

乜都革命衛隊控制?咁哈霉內衣全家係咪原先俾革命衞隊控制去死?[sosad]

就係佢死左先比革命衛隊控制,你真係弱智唔係扮[sosad]


咁革命衞隊控制乜7先依家?

成個伊朗囉[sosad]


點樣成個伊朗呀,咁侵同緊邊個deal?

邊個同中方建交緊?革命衞隊?

所以咪話你弱智囉,你傾完無革命衛隊允許,你覺得份合約有效?[sosad]
不如你問下ai再出黎7啦[sosad]


問咗ai,係我7咗

冇跟開部份新聞

不過咁啦,講係咁講佢控制咗伊朗

但咁又點吖,係勁就一早趕走美國啦,仲駛依家傾咩解除制裁?應該視制裁如無物,直接驅離美軍航母
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]