由幾時開始大家影相係咁追spec?? - 香港高登
[登入]
性女徵DUCK
引用
21/06/2026 10:05
仲用緊 450D + Canon 50 1.8 / Tamron A16,完全冇意欲 upgrade [sosad]

仲有部d700+50/1.8#yup#

1.8d 我當年500蚊就收到支
膠做 點跌都唔驚

我大你50蚊,450收返嚟[sosad] d700都係二手4000蚊執返嚟,今日仲用到真係啲價值比我用到變負數

賣返出去仲有錢袋tim呀
D700好搶手下

好多新手睇左utube d濕鳩 is d700 still worth it in 2026就沖去買


想抵用都去買 D850

比我新手一定簡d610

Btw side 氣而家新人多數無反
單反消費市場一早玩L完左


單反有單反好處,無反有無反好處, 而家根本冇人買單反, 亦都講明無反比較適合一般人, 尤其是用嚟拍片, 至少細部啲帶去旅行方便啲

但都係講嗰句,但而家根本去旅行大部份人都唔會帶大機去, 用無人機, action cam, 360機, pocket 或手機出嚟效果超好, 尤其是女人立即做埋美顏立即出片

用大機影 raw 仲要返去慢慢執,根本冇人想要

有啲興趣你講部pocket
3代仲平好多

3代凶宅同百老匯都已經冇貨了


三代根本就係用飢餓營銷,出咗三年有兩年半係缺貨, 前半年開始有貨,啲人就知道快有新Model, 今次好啲有Insta360同佢爭, 唔會以前咁樣一家獨大

會唔會官網都冇貨?:O
好嘢嚟架
引用
21/06/2026 11:02
淘寶咪有貨囉點會冇[sosad]
peterso
引用
21/06/2026 13:43
仲用緊 450D + Canon 50 1.8 / Tamron A16,完全冇意欲 upgrade [sosad]

仲有部d700+50/1.8#yup#

1.8d 我當年500蚊就收到支
膠做 點跌都唔驚

我大你50蚊,450收返嚟[sosad] d700都係二手4000蚊執返嚟,今日仲用到真係啲價值比我用到變負數

賣返出去仲有錢袋tim呀
D700好搶手下

好多新手睇左utube d濕鳩 is d700 still worth it in 2026就沖去買


想抵用都去買 D850

比我新手一定簡d610

Btw side 氣而家新人多數無反
單反消費市場一早玩L完左


單反有單反好處,無反有無反好處, 而家根本冇人買單反, 亦都講明無反比較適合一般人, 尤其是用嚟拍片, 至少細部啲帶去旅行方便啲

但都係講嗰句,但而家根本去旅行大部份人都唔會帶大機去, 用無人機, action cam, 360機, pocket 或手機出嚟效果超好, 尤其是女人立即做埋美顏立即出片

用大機影 raw 仲要返去慢慢執,根本冇人想要

有啲興趣你講部pocket
3代仲平好多


一向對呢部嘢上三代都冇興趣,喺呢一代開始有興趣,因為有鏡頭,唔使成日用Wide angle , 而家有多支中距, 拍出嚟啲嘢有散景, 影人會順眼好多, 唔會變形, 所以一係唔買一係就買 pocket 4p 或者 Luna ultra , instant d 色有d跨, 同埋好多 bug , 覺得買DJI會好啲 , DR 高好多, Luna 個天空好易爆,DJI 價錢平啲,又有Built In 百幾GB Memory

有DJI同Insta 鬥咁消費者就係最大利益者
呢d機仔先係解決消費者對拍攝嘅要求 影相 穩定拍片 連接手機 唔需要剪接同後期 仲要係入門價錢
感光大細 who fucking cares


其實以雲台機仔/action cam 泥講個 sensor 唔算細,有1 吋, 以前第一代Nikon無反機Nikon 1 sensor 都係得一吋, 但而家Pocket出泥個成像好過以前Nikon one呢啲萬倍
peterso
引用
21/06/2026 13:55
有六倍無損同埋12倍數碼變焦,如果去旅行影人同景好有用,可以將遠景建築物扯近使到人同建築物大細吻合好多,唔會個人大大個景細細, 而家有埋個遙控仲好,就算為咗構圖部機離好遠,俾人影嗰個都可以自己控制構圖自己撳掣影,以前呢啲情形真係要大聲叫, 呢啲通常都係去影有股建築物,例如塔,或者去影雪山,通常雪山都會離好遠,一定要長焦至可以拉近,個人又要企遠一啲,咁樣個雪山至會睇落好近個人, 有遙控有長攝機仔真係方便好多

舊年去川西之前換咗部iPhone 17 Pro Max都係因為佢個長鏡頭,影人加雪山會方便好多
好嘢嚟架
引用
21/06/2026 14:42
有六倍無損同埋12倍數碼變焦,如果去旅行影人同景好有用,可以將遠景建築物扯近使到人同建築物大細吻合好多,唔會個人大大個景細細, 而家有埋個遙控仲好,就算為咗構圖部機離好遠,俾人影嗰個都可以自己控制構圖自己撳掣影,以前呢啲情形真係要大聲叫, 呢啲通常都係去影有股建築物,例如塔,或者去影雪山,通常雪山都會離好遠,一定要長焦至可以拉近,個人又要企遠一啲,咁樣個雪山至會睇落好近個人, 有遙控有長攝機仔真係方便好多

舊年去川西之前換咗部iPhone 17 Pro Max都係因為佢個長鏡頭,影人加雪山會方便好多

佢個6倍鏡同手機一樣,咁不如用手機算啦
peterso
引用
21/06/2026 15:04
有六倍無損同埋12倍數碼變焦,如果去旅行影人同景好有用,可以將遠景建築物扯近使到人同建築物大細吻合好多,唔會個人大大個景細細, 而家有埋個遙控仲好,就算為咗構圖部機離好遠,俾人影嗰個都可以自己控制構圖自己撳掣影,以前呢啲情形真係要大聲叫, 呢啲通常都係去影有股建築物,例如塔,或者去影雪山,通常雪山都會離好遠,一定要長焦至可以拉近,個人又要企遠一啲,咁樣個雪山至會睇落好近個人, 有遙控有長攝機仔真係方便好多

舊年去川西之前換咗部iPhone 17 Pro Max都係因為佢個長鏡頭,影人加雪山會方便好多

佢個6倍鏡同手機一樣,咁不如用手機算啦

顏色唔同,手機邊有17級 DR(主攝) , 而家等於你一部手機加穩定雲台, 淨係個雲台追焦已經係好多好好多, 而家我哋喺YouTube睇嗰啲片大部份都係Pocket影
peterso
引用
21/06/2026 15:17
同埋如果用手機影其實好唔就手,拎上手冇用呢啲機仔咁就手
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]