仲用緊 450D + Canon 50 1.8 / Tamron A16,完全冇意欲 upgrade
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
仲有部d700+50/1.8

1.8d 我當年500蚊就收到支
膠做 點跌都唔驚
我大你50蚊,450收返嚟
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
d700都係二手4000蚊執返嚟,今日仲用到真係啲價值比我用到變負數
賣返出去仲有錢袋tim呀
D700好搶手下
好多新手睇左utube d濕鳩 is d700 still worth it in 2026就沖去買
想抵用都去買 D850
比我新手一定簡d610
Btw side 氣而家新人多數無反
單反消費市場一早玩L完左
單反有單反好處,無反有無反好處, 而家根本冇人買單反, 亦都講明無反比較適合一般人, 尤其是用嚟拍片, 至少細部啲帶去旅行方便啲
但都係講嗰句,但而家根本去旅行大部份人都唔會帶大機去, 用無人機, action cam, 360機, pocket 或手機出嚟效果超好, 尤其是女人立即做埋美顏立即出片
用大機影 raw 仲要返去慢慢執,根本冇人想要
有啲興趣你講部pocket
3代仲平好多
一向對呢部嘢上三代都冇興趣,喺呢一代開始有興趣,因為有
雙鏡頭,唔使成日用Wide angle , 而家有多支中距, 拍出嚟啲嘢有散景, 影人會順眼好多, 唔會變形, 所以一係唔買一係就買 pocket 4p 或者 Luna ultra , instant d 色有d跨, 同埋好多 bug , 覺得買DJI會好啲 , DR 高好多, Luna 個天空好易爆,DJI 價錢平啲,又有Built In 百幾GB Memory