由幾時開始大家影相係咁追spec?? - 香港高登
[登入]
peterso
引用
19/06/2026 17:16
冇追,仲係用僅FG, FE2, FA 同埋 F4 #yup#


最記得以前用菲林機嗰陣時,唔入菲林,成日喺屋企嗰度按快門聽啲聲都覺得好開心:D :D :D

最開心係轉拉環個下#yup#


係嗰陣時好有滿足感, 仲有見到有啲同學部機有摩打,真係出晒精[sosad] [sosad] [sosad]
peterso
引用
19/06/2026 17:25
影相不如執相, 執相不如AI [bomb] [bomb] [bomb]


https://upload.hkgolden.media/comment/aaxwhgzr.vyoa2ap5yrg.vq4wrvcsjqw.0cf.jpg

原相

https://upload.hkgolden.media/comment/x5gvt0bh.4xlpeywwsh5.ygqe0t1fjxg.gl0.jpg

舊年秋天畢棚溝, 去到嗰日陰天, 如果係以前就要返去再影過, 而家一個AI指令就立即改晒,連Photoshop都唔使

啲AI只會越嚟越好,而家只係剛剛開始

當你一部 3799 人仔 pocket 4p 可以cover 20mm 至 120mm 焦段, 有可用真散景,夜晚影又冇noise,可以有17級DR , 仲研究大機嚟做乜嘢啊? 真係一支平價鏡頭價錢

唔好唔知對上幾年全日本最賣得嘅攝影器材都係Pocket手提錄影機, 全世界pocket 3 幾年賣左一千萬部, 三佰億收入, 日本邊間相機公司可以做到? 呢個世界真有咁多傻仔買咩,證明呢部機係實用。

呢部真係未聽過 係咪insta360個類機呢

https://youtu.be/U56d403fCvs?si=xcR_bTgcPGVsapUY

三千幾蚊一部真係人都癲,如果買 vlog 套裝,貴幾百蚊,有埋遙控,可以你淨係負責揸住部機,俾你影嗰個人自己取鏡自己控制唔使嘈你話你影得差
peterso
引用
19/06/2026 17:27
大把配件俾你玩,一個CPL都係百零蚊, 一塊 VND filter 又係 百零蚊
peterso
引用
19/06/2026 17:28
影相不如執相, 執相不如AI [bomb] [bomb] [bomb]


https://upload.hkgolden.media/comment/aaxwhgzr.vyoa2ap5yrg.vq4wrvcsjqw.0cf.jpg

原相

https://upload.hkgolden.media/comment/x5gvt0bh.4xlpeywwsh5.ygqe0t1fjxg.gl0.jpg

舊年秋天畢棚溝, 去到嗰日陰天, 如果係以前就要返去再影過, 而家一個AI指令就立即改晒,連Photoshop都唔使

啲AI只會越嚟越好,而家只係剛剛開始

當你一部 3799 人仔 pocket 4p 可以cover 20mm 至 120mm 焦段, 有可用真散景,夜晚影又冇noise,可以有17級DR , 仲研究大機嚟做乜嘢啊? 真係一支平價鏡頭價錢

唔好唔知對上幾年全日本最賣得嘅攝影器材都係Pocket手提錄影機, 全世界pocket 3 幾年賣左一千萬部, 三佰億收入, 日本邊間相機公司可以做到? 呢個世界真有咁多傻仔買咩,證明呢部機係實用。

呢部真係未聽過 係咪insta360個類機呢

Instant 360 都有出一部, 剛剛出 Luna 焦距一樣,操縱一樣,而家喺美國比DJI告緊, 真係明抄
peterso
引用
19/06/2026 17:46
DJI Osmo Pocket 4P(雙鏡頭)

📸 拍照(靜態)

• 最大像素:約3700萬像素

• 16:9:7680 × 4320

• 1:1:6144 × 6144

• 格式:JPEG / DNG

🎬 錄影(動態)

標準錄影

• 4K (16:9):3840 × 2160 @ 24/25/30/48/50/60fps

• 1080p (16:9):1920 × 1080 @ 24/25/30/48/50/60fps

• 3K (9:16):1728 × 3072 @ 24/25/30/48/50/60fps

• 1080p (9:16):1080 × 1920 @ 24/25/30/48/50/60fps

慢動作

• 廣角(20mm):4K@100/120/200/240fps;1080p@120/240fps

• 中焦(60mm):4K@100/120/200fps;1080p@120/240fps

鏡頭規格

• 廣角:1英寸CMOS、等效20mm、f/2.0

• 中焦:1/1.28英寸CMOS、等效60mm、f/1.8

有6X無損 tele , 12X 數碼 tele
生活迫死人
引用
19/06/2026 17:53
Optical zoom 大機仍然都有佢用處。電話同pocket 機都係做唔到。

兩邊買晒其實就最好,睇情況就拎黎用。
ActionScript
引用
19/06/2026 17:55
DJI同osmo 係不停進步 但都係當日光機用 iso 一高d 質素就幾何級下降
生活迫死人
引用
19/06/2026 17:58
DJI同osmo 係不停進步 但都係當日光機用 iso 一高d 質素就幾何級下降

夜晚影要求高快門嗰d 就係最弱。
所以有時會見到人用 電話燈補光。
不過呢d 就冇乜所謂,知道限制就可以。
peterso
引用
19/06/2026 18:13
DJI同osmo 係不停進步 但都係當日光機用 iso 一高d 質素就幾何級下降

夜晚影要求高快門嗰d 就係最弱。
所以有時會見到人用 電話燈補光。
不過呢d 就冇乜所謂,知道限制就可以。

就算用電話影,我通常加一支補光燈仔, 電話啲閃燈垃圾
張耀揚
引用
19/06/2026 19:08
用緊200-600想換400-800:-(fj3fn
peterso
引用
19/06/2026 19:42
用緊200-600想換400-800:-(fj3fn

哈勃望遠鏡啱你用[bouncer] [bouncer] [bouncer]
好嘢嚟架
引用
19/06/2026 20:18
用緊200-600想換400-800:-(fj3fn

影動物?
川口春袋
引用
20/06/2026 00:34
仲用緊 450D + Canon 50 1.8 / Tamron A16,完全冇意欲 upgrade [sosad]

仲有部d700+50/1.8#yup#

1.8d 我當年500蚊就收到支
膠做 點跌都唔驚

我大你50蚊,450收返嚟[sosad] d700都係二手4000蚊執返嚟,今日仲用到真係啲價值比我用到變負數
好嘢嚟架
引用
20/06/2026 17:21
仲用緊 450D + Canon 50 1.8 / Tamron A16,完全冇意欲 upgrade [sosad]

仲有部d700+50/1.8#yup#

1.8d 我當年500蚊就收到支
膠做 點跌都唔驚

我大你50蚊,450收返嚟[sosad] d700都係二手4000蚊執返嚟,今日仲用到真係啲價值比我用到變負數

賣返出去仲有錢袋tim呀
D700好搶手下

好多新手睇左utube d濕鳩 is d700 still worth it in 2026就沖去買
peterso
引用
20/06/2026 17:28
仲用緊 450D + Canon 50 1.8 / Tamron A16,完全冇意欲 upgrade [sosad]

仲有部d700+50/1.8#yup#

1.8d 我當年500蚊就收到支
膠做 點跌都唔驚

我大你50蚊,450收返嚟[sosad] d700都係二手4000蚊執返嚟,今日仲用到真係啲價值比我用到變負數

賣返出去仲有錢袋tim呀
D700好搶手下

好多新手睇左utube d濕鳩 is d700 still worth it in 2026就沖去買


想抵用都去買 D850
好嘢嚟架
引用
20/06/2026 17:51
仲用緊 450D + Canon 50 1.8 / Tamron A16,完全冇意欲 upgrade [sosad]

仲有部d700+50/1.8#yup#

1.8d 我當年500蚊就收到支
膠做 點跌都唔驚

我大你50蚊,450收返嚟[sosad] d700都係二手4000蚊執返嚟,今日仲用到真係啲價值比我用到變負數

賣返出去仲有錢袋tim呀
D700好搶手下

好多新手睇左utube d濕鳩 is d700 still worth it in 2026就沖去買


想抵用都去買 D850

比我新手一定簡d610

Btw side 氣而家新人多數無反
單反消費市場一早玩L完左
peterso
引用
20/06/2026 18:50
仲用緊 450D + Canon 50 1.8 / Tamron A16,完全冇意欲 upgrade [sosad]

仲有部d700+50/1.8#yup#

1.8d 我當年500蚊就收到支
膠做 點跌都唔驚

我大你50蚊,450收返嚟[sosad] d700都係二手4000蚊執返嚟,今日仲用到真係啲價值比我用到變負數

賣返出去仲有錢袋tim呀
D700好搶手下

好多新手睇左utube d濕鳩 is d700 still worth it in 2026就沖去買


想抵用都去買 D850

比我新手一定簡d610

Btw side 氣而家新人多數無反
單反消費市場一早玩L完左


單反有單反好處,無反有無反好處, 而家根本冇人買單反, 亦都講明無反比較適合一般人, 尤其是用嚟拍片, 至少細部啲帶去旅行方便啲

但都係講嗰句,但而家根本去旅行大部份人都唔會帶大機去, 用無人機, action cam, 360機, pocket 或手機出嚟效果超好, 尤其是女人立即做埋美顏立即出片

用大機影 raw 仲要返去慢慢執,根本冇人想要
好嘢嚟架
引用
20/06/2026 23:31
仲用緊 450D + Canon 50 1.8 / Tamron A16,完全冇意欲 upgrade [sosad]

仲有部d700+50/1.8#yup#

1.8d 我當年500蚊就收到支
膠做 點跌都唔驚

我大你50蚊,450收返嚟[sosad] d700都係二手4000蚊執返嚟,今日仲用到真係啲價值比我用到變負數

賣返出去仲有錢袋tim呀
D700好搶手下

好多新手睇左utube d濕鳩 is d700 still worth it in 2026就沖去買


想抵用都去買 D850

比我新手一定簡d610

Btw side 氣而家新人多數無反
單反消費市場一早玩L完左


單反有單反好處,無反有無反好處, 而家根本冇人買單反, 亦都講明無反比較適合一般人, 尤其是用嚟拍片, 至少細部啲帶去旅行方便啲

但都係講嗰句,但而家根本去旅行大部份人都唔會帶大機去, 用無人機, action cam, 360機, pocket 或手機出嚟效果超好, 尤其是女人立即做埋美顏立即出片

用大機影 raw 仲要返去慢慢執,根本冇人想要

有啲興趣你講部pocket
3代仲平好多
性女徵DUCK
引用
20/06/2026 23:40
仲用緊 450D + Canon 50 1.8 / Tamron A16,完全冇意欲 upgrade [sosad]

仲有部d700+50/1.8#yup#

1.8d 我當年500蚊就收到支
膠做 點跌都唔驚

我大你50蚊,450收返嚟[sosad] d700都係二手4000蚊執返嚟,今日仲用到真係啲價值比我用到變負數

賣返出去仲有錢袋tim呀
D700好搶手下

好多新手睇左utube d濕鳩 is d700 still worth it in 2026就沖去買


想抵用都去買 D850

比我新手一定簡d610

Btw side 氣而家新人多數無反
單反消費市場一早玩L完左


單反有單反好處,無反有無反好處, 而家根本冇人買單反, 亦都講明無反比較適合一般人, 尤其是用嚟拍片, 至少細部啲帶去旅行方便啲

但都係講嗰句,但而家根本去旅行大部份人都唔會帶大機去, 用無人機, action cam, 360機, pocket 或手機出嚟效果超好, 尤其是女人立即做埋美顏立即出片

用大機影 raw 仲要返去慢慢執,根本冇人想要

永誠啲sales都直接同我講冇單反賣
性女徵DUCK
引用
20/06/2026 23:41
仲用緊 450D + Canon 50 1.8 / Tamron A16,完全冇意欲 upgrade [sosad]

仲有部d700+50/1.8#yup#

1.8d 我當年500蚊就收到支
膠做 點跌都唔驚

我大你50蚊,450收返嚟[sosad] d700都係二手4000蚊執返嚟,今日仲用到真係啲價值比我用到變負數

賣返出去仲有錢袋tim呀
D700好搶手下

好多新手睇左utube d濕鳩 is d700 still worth it in 2026就沖去買


想抵用都去買 D850

比我新手一定簡d610

Btw side 氣而家新人多數無反
單反消費市場一早玩L完左


單反有單反好處,無反有無反好處, 而家根本冇人買單反, 亦都講明無反比較適合一般人, 尤其是用嚟拍片, 至少細部啲帶去旅行方便啲

但都係講嗰句,但而家根本去旅行大部份人都唔會帶大機去, 用無人機, action cam, 360機, pocket 或手機出嚟效果超好, 尤其是女人立即做埋美顏立即出片

用大機影 raw 仲要返去慢慢執,根本冇人想要

有啲興趣你講部pocket
3代仲平好多

3代凶宅同百老匯都已經冇貨了
掟警糧辱狗
引用
21/06/2026 01:00
Pocket 4 pro 我會買
Sony A7V影相好靚,我自己覺得靚過canonR5
peterso
引用
21/06/2026 01:21
仲用緊 450D + Canon 50 1.8 / Tamron A16,完全冇意欲 upgrade [sosad]

仲有部d700+50/1.8#yup#

1.8d 我當年500蚊就收到支
膠做 點跌都唔驚

我大你50蚊,450收返嚟[sosad] d700都係二手4000蚊執返嚟,今日仲用到真係啲價值比我用到變負數

賣返出去仲有錢袋tim呀
D700好搶手下

好多新手睇左utube d濕鳩 is d700 still worth it in 2026就沖去買


想抵用都去買 D850

比我新手一定簡d610

Btw side 氣而家新人多數無反
單反消費市場一早玩L完左


單反有單反好處,無反有無反好處, 而家根本冇人買單反, 亦都講明無反比較適合一般人, 尤其是用嚟拍片, 至少細部啲帶去旅行方便啲

但都係講嗰句,但而家根本去旅行大部份人都唔會帶大機去, 用無人機, action cam, 360機, pocket 或手機出嚟效果超好, 尤其是女人立即做埋美顏立即出片

用大機影 raw 仲要返去慢慢執,根本冇人想要

有啲興趣你講部pocket
3代仲平好多


一向對呢部嘢上三代都冇興趣,喺呢一代開始有興趣,因為有相鏡頭,唔使成日用Wide angle , 而家有多支中距, 拍出嚟啲嘢有散景, 影人會順眼好多, 唔會變形, 所以一係唔買一係就買 pocket 4p 或者 Luna ultra , instant d 色有d跨, 同埋好多 bug , 覺得買DJI會好啲 , DR 高好多, Luna 個天空好易爆,DJI 價錢平啲,又有Built In 百幾GB Memory
peterso
引用
21/06/2026 01:23
仲用緊 450D + Canon 50 1.8 / Tamron A16,完全冇意欲 upgrade [sosad]

仲有部d700+50/1.8#yup#

1.8d 我當年500蚊就收到支
膠做 點跌都唔驚

我大你50蚊,450收返嚟[sosad] d700都係二手4000蚊執返嚟,今日仲用到真係啲價值比我用到變負數

賣返出去仲有錢袋tim呀
D700好搶手下

好多新手睇左utube d濕鳩 is d700 still worth it in 2026就沖去買


想抵用都去買 D850

比我新手一定簡d610

Btw side 氣而家新人多數無反
單反消費市場一早玩L完左


單反有單反好處,無反有無反好處, 而家根本冇人買單反, 亦都講明無反比較適合一般人, 尤其是用嚟拍片, 至少細部啲帶去旅行方便啲

但都係講嗰句,但而家根本去旅行大部份人都唔會帶大機去, 用無人機, action cam, 360機, pocket 或手機出嚟效果超好, 尤其是女人立即做埋美顏立即出片

用大機影 raw 仲要返去慢慢執,根本冇人想要

有啲興趣你講部pocket
3代仲平好多

3代凶宅同百老匯都已經冇貨了


三代根本就係用飢餓營銷,出咗三年有兩年半係缺貨, 前半年開始有貨,啲人就知道快有新Model, 今次好啲有Insta360同佢爭, 唔會以前咁樣一家獨大
peterso
引用
21/06/2026 01:24
仲用緊 450D + Canon 50 1.8 / Tamron A16,完全冇意欲 upgrade [sosad]

仲有部d700+50/1.8#yup#

1.8d 我當年500蚊就收到支
膠做 點跌都唔驚

我大你50蚊,450收返嚟[sosad] d700都係二手4000蚊執返嚟,今日仲用到真係啲價值比我用到變負數

賣返出去仲有錢袋tim呀
D700好搶手下

好多新手睇左utube d濕鳩 is d700 still worth it in 2026就沖去買


想抵用都去買 D850

比我新手一定簡d610

Btw side 氣而家新人多數無反
單反消費市場一早玩L完左


單反有單反好處,無反有無反好處, 而家根本冇人買單反, 亦都講明無反比較適合一般人, 尤其是用嚟拍片, 至少細部啲帶去旅行方便啲

但都係講嗰句,但而家根本去旅行大部份人都唔會帶大機去, 用無人機, action cam, 360機, pocket 或手機出嚟效果超好, 尤其是女人立即做埋美顏立即出片

用大機影 raw 仲要返去慢慢執,根本冇人想要

有啲興趣你講部pocket
3代仲平好多


一向對呢部嘢上三代都冇興趣,喺呢一代開始有興趣,因為有鏡頭,唔使成日用Wide angle , 而家有多支中距, 拍出嚟啲嘢有散景, 影人會順眼好多, 唔會變形, 所以一係唔買一係就買 pocket 4p 或者 Luna ultra , instant d 色有d跨, 同埋好多 bug , 覺得買DJI會好啲 , DR 高好多, Luna 個天空好易爆,DJI 價錢平啲,又有Built In 百幾GB Memory
ActionScript
引用
21/06/2026 10:01
仲用緊 450D + Canon 50 1.8 / Tamron A16,完全冇意欲 upgrade [sosad]

仲有部d700+50/1.8#yup#

1.8d 我當年500蚊就收到支
膠做 點跌都唔驚

我大你50蚊,450收返嚟[sosad] d700都係二手4000蚊執返嚟,今日仲用到真係啲價值比我用到變負數

賣返出去仲有錢袋tim呀
D700好搶手下

好多新手睇左utube d濕鳩 is d700 still worth it in 2026就沖去買


想抵用都去買 D850

比我新手一定簡d610

Btw side 氣而家新人多數無反
單反消費市場一早玩L完左


單反有單反好處,無反有無反好處, 而家根本冇人買單反, 亦都講明無反比較適合一般人, 尤其是用嚟拍片, 至少細部啲帶去旅行方便啲

但都係講嗰句,但而家根本去旅行大部份人都唔會帶大機去, 用無人機, action cam, 360機, pocket 或手機出嚟效果超好, 尤其是女人立即做埋美顏立即出片

用大機影 raw 仲要返去慢慢執,根本冇人想要

有啲興趣你講部pocket
3代仲平好多


一向對呢部嘢上三代都冇興趣,喺呢一代開始有興趣,因為有鏡頭,唔使成日用Wide angle , 而家有多支中距, 拍出嚟啲嘢有散景, 影人會順眼好多, 唔會變形, 所以一係唔買一係就買 pocket 4p 或者 Luna ultra , instant d 色有d跨, 同埋好多 bug , 覺得買DJI會好啲 , DR 高好多, Luna 個天空好易爆,DJI 價錢平啲,又有Built In 百幾GB Memory

有DJI同Insta 鬥咁消費者就係最大利益者
呢d機仔先係解決消費者對拍攝嘅要求 影相 穩定拍片 連接手機 唔需要剪接同後期 仲要係入門價錢
感光大細 who fucking cares
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]