[
登入
]
上一頁
下一頁
攝影台
第 1 頁
第 2 頁
第 3 頁
第 4 頁
攝影台
由幾時開始大家影相係咁追spec??
好嘢嚟架
19/06/2026 02:55
好正常 消費品就梗係買最新最快最勁
買左會影得靚d咩真係
有時個時機一過就冇架啦 AF唔夠快就影唔到個一刻
見網上d妹豬興成日影到懞懞地咁
peterso
19/06/2026 03:10
影相不如執相, 執相不如AI
peterso
19/06/2026 03:12
而家你買一部 pocket 4p 或者 iPhone 17 pro max 已經應付到絕大部份場合
拆雲
19/06/2026 03:33
係
ActionScript
19/06/2026 06:38
而家d機愈出愈大部
唔係越黎越細咩??
見啲人皮幾野買 gr fuji 真係o嘴
28mm好難影
睇下大左幾多
你張圖係誤導
NEX係頂做斜 所以角度上望去係薄 實際都係有厚度 去到NEX6/7要加EVF最後都係做返咁厚 只係3/5系將個接環突出去偷薄機身連機頂轉盤都無
貨比貨咁睇 NEX5 十幾年前有1600萬象素 依家6700都係2600萬 但係拍片規格就進步好多 仲要防水防塵 加嘛BSI sensor
呢個唔係追spec 而係個市場定位改變
Sony 唔再用NEX呢個品牌 再無出過入門單反
川口春袋
19/06/2026 07:15
仲用緊 450D + Canon 50 1.8 / Tamron A16,完全冇意欲 upgrade
仲有部d700+50/1.8
咖哩係你爸爸
19/06/2026 09:52
呢個post入面啲人全部都無相出咁滯
正宗打飛機post
性女徵DUCK
19/06/2026 10:53
呢個post入面啲人全部都無相出咁滯
正宗打飛機post
你個世界係咪特高登香討同深圳?
咖哩係你爸爸
19/06/2026 11:26
呢個post入面啲人全部都無相出咁滯
正宗打飛機post
你個世界係咪特高登香討同深圳?
我淨係知你地吹水好L勁揪
YourDaddy.
19/06/2026 11:35
無追
仲用緊古董機
咖哩係你爸爸
19/06/2026 11:35
攝影job?
咩job?
blow job?
YourDaddy.
19/06/2026 11:36
追到最盡咪又係full frame 機加支大光圈
乜都夠啦
米玩啦
fuji有量產形medium
我無玩但知囉
而家個9個土豪都玩哈so次類架啦
佢小學雞唔識野
peterso
19/06/2026 12:52
呢個post入面啲人全部都無相出咁滯
正宗打飛機post
你係咪又要想俾人鞭打?
劍聖
19/06/2026 12:58
冇追,仲係用僅FG, FE2, FA 同埋 F4
peterso
19/06/2026 13:56
冇追,仲係用僅FG, FE2, FA 同埋 F4
最記得以前用菲林機嗰陣時,唔入菲林,成日喺屋企嗰度按快門聽啲聲都覺得好開心
咖哩係你爸爸
19/06/2026 17:01
弱智三等移民Peter So又又又又又又打算動員手畜滅我口
peterso
19/06/2026 17:10
影相不如執相, 執相不如AI
原相
舊年秋天畢棚溝, 去到嗰日陰天, 如果係以前就要返去再影過, 而家一個AI指令就立即改晒,連Photoshop都唔使
啲AI只會越嚟越好,而家只係剛剛開始
當你一部 3799 人仔 pocket 4p 可以cover 20mm 至 120mm 焦段, 有可用真散景,夜晚影又冇noise,可以有17級DR , 仲研究大機嚟做乜嘢啊? 真係一支平價鏡頭價錢
唔好唔知對上幾年全日本最賣得嘅攝影器材都係Pocket手提錄影機, 全世界pocket 3 幾年賣左一千萬部, 三佰億收入, 日本邊間相機公司可以做到? 呢個世界真有咁多傻仔買咩,證明呢部機係實用。
好嘢嚟架
19/06/2026 17:12
而家你買一部 pocket 4p 或者 iPhone 17 pro max 已經應付到絕大部份場合
Iphone 17pm主鏡係咪23mm
我呢啲舊時代人影相慣左28 35 23好難頂(s23u)
好嘢嚟架
19/06/2026 17:13
仲用緊 450D + Canon 50 1.8 / Tamron A16,完全冇意欲 upgrade
仲有部d700+50/1.8
1.8d 我當年500蚊就收到支
膠做 點跌都唔驚
peterso
19/06/2026 17:14
而家你買一部 pocket 4p 或者 iPhone 17 pro max 已經應付到絕大部份場合
Iphone 17pm主鏡係咪23mm
我呢啲舊時代人影相慣左28 35 23好難頂(s23u)
iPhone 17 Pro Max 三鏡頭等效全片幅焦距
• 超廣角 (0.5x):13mm,f/2.2
• 主鏡 (1x):24mm,f/1.78;可裁切出 48mm (2x) 光學品質
• 長焦 (4x):100mm,f/2.8;可延伸 200mm (8x) 光學品質
好嘢嚟架
19/06/2026 17:14
呢個post入面啲人全部都無相出咁滯
正宗打飛機post
我係ig 名人,一po相一定自爆
好嘢嚟架
19/06/2026 17:14
冇追,仲係用僅FG, FE2, FA 同埋 F4
洗相太貴了 搞唔掂
好嘢嚟架
19/06/2026 17:15
冇追,仲係用僅FG, FE2, FA 同埋 F4
最記得以前用菲林機嗰陣時,唔入菲林,成日喺屋企嗰度按快門聽啲聲都覺得好開心
最開心係轉拉環個下
peterso
19/06/2026 17:15
剛剛上兩個月同我老婆去影杭州,無錫同上海影櫻花,全程影人都係用iPhone 17 pro max , 反而部大機帶去只係影吓景,用iPhone影10張部大機都冇影一張
好嘢嚟架
19/06/2026 17:16
影相不如執相, 執相不如AI
原相
舊年秋天畢棚溝, 去到嗰日陰天, 如果係以前就要返去再影過, 而家一個AI指令就立即改晒,連Photoshop都唔使
啲AI只會越嚟越好,而家只係剛剛開始
當你一部 3799 人仔 pocket 4p 可以cover 20mm 至 120mm 焦段, 有可用真散景,夜晚影又冇noise,可以有17級DR , 仲研究大機嚟做乜嘢啊? 真係一支平價鏡頭價錢
唔好唔知對上幾年全日本最賣得嘅攝影器材都係Pocket手提錄影機, 全世界pocket 3 幾年賣左一千萬部, 三佰億收入, 日本邊間相機公司可以做到? 呢個世界真有咁多傻仔買咩,證明呢部機係實用。
呢部真係未聽過 係咪insta360個類機呢
上一頁
下一頁
攝影台
第 1 頁
第 2 頁
第 3 頁
第 4 頁
攝影台
回覆
留名
攝影台
前往
電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions
[email protected]