[
登入
]
上一頁
時事台
第 1 頁
第 2 頁
時事台
以前香港好似冇咁多水浸??
小刺客
19/06/2026 00:48
以前浸到hihi 市區勁嚴重
依家只不過係每一單小水浸都報新聞同政府做野
所以絕對係錯覺
痾尿屎窟㾗
19/06/2026 01:26
因為上面排洪
心哭大患,日日輸出通叔
點問都屈唔到關深圳事
https://forumd.hkgolden.com/view.aspx?message=8061170
可以等多日草起 d 圖痴上去問多次蒸餾版
雖然呢個政權觀感唔好,不過都唔好屈佢。當真係深圳排洪,最多都只係影響羅湖、打鼓嶺、沙頭角、粉嶺部分鄉村。
拆雲
19/06/2026 03:41
以前浸到hihi 市區勁嚴重
依家只不過係每一單小水浸都報新聞同政府做野
所以絕對係錯覺
又搞事
19/06/2026 04:01
Google,Gemini 龍舟水
上一頁
時事台
第 1 頁
第 2 頁
時事台
回覆
留名
時事台
前往
電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions
[email protected]