「快樂蕃薯」被前員工踢爆鼠患成災 仲涉嫌請黑工做後廚 - 香港高登
[登入]
網樂三代目
引用
18/06/2026 17:33
@咖哩狗請進
防守型前鋒
引用
18/06/2026 17:34
唔係黃店所以放任不處理#yup#


人人和平早排每日一巡O:-)
宅度宅
引用
18/06/2026 17:38
D老鼠多數都好乖,多數關左舖先出黎活動,識得d賣菜嘅話老鼠咬d瓜都係食晒一舊先食另一舊,所以都會放佢地一條生路,如果亂咁咬就死硬

養鼠防賊#yup# #yup# #yup#
Death死神
引用
19/06/2026 14:50
好似之前個幾月前有人講過 但無開名
又再講多次?

等睇東張再講 [sosad]

大陸連鎖品牌,東張會唔會報呢?[sosad]
kilogram
引用
19/06/2026 14:52
y?
食伏店專員
引用
19/06/2026 15:08
食環好忙㗎,日日要去查某啲舖頭,邊得閒搞你啲大陸店,自求多福啦#no#
防守型前鋒
引用
19/06/2026 15:52
D老鼠多數都好乖,多數關左舖先出黎活動,識得d賣菜嘅話老鼠咬d瓜都係食晒一舊先食另一舊,所以都會放佢地一條生路,如果亂咁咬就死硬

養鼠防賊#yup# #yup# #yup#


希望菜檔老鼠教一教錢大媽既老鼠
唔好隻隻豬都爬上去咬:-(
凍飲+3
引用
19/06/2026 15:54
快樂老鼠
寶生永夢(Z)
引用
19/06/2026 16:08
First time? #hehe#
正氣師
引用
19/06/2026 16:11
食環 唔關我事
入境 唔關我事
無糖依然
引用
19/06/2026 17:28
前排先有院友吹奏呢間嘢[sosad]

一望個架步都知內地野....同間咩撚德克炸雞一樣...

咁人地都無扮過唔係大陸野
佢宜啲其實個目的應該同蜜雪差唔多,都係想刷身分證

佢啲野個味道好過蜜雪冰城,但要減價先抵
網樂三代目
引用
19/06/2026 17:34
食環 唔關我事
入境 唔關我事



哦!點解““善心小館”” 日日有不同政府部門上門 關佢哋事呀?_?
網樂三代目
引用
19/06/2026 17:41
食環 唔關我事
入境 唔關我事



哦!點解““善心小館”” 日日有不同政府部門上門 關佢哋事呀?_?

https://upload.hkgolden.media/comment/anlntc3s.wotvk4u40pr.u3y55ta1jbt.bbp.jpg
Δ δ Δ
引用
23/06/2026 11:44
xx( xx( xx(
無火餘灰
引用
23/06/2026 12:01
快樂老薯[sosad]


[sosad]

快樂蕃鼠#good#
伯明翰堅係輸
引用
23/06/2026 12:39
講真邊有可能冇老鼠曱甴

你知,我知,個個都知,唯獨有人扮唔知~~

D匿名投訴都走去查,d内部踢就話冇實名唔查。。。

一巷多制

[sosad]yup [sosad]yup [sosad]yup [sosad]yup
likyhohk
引用
23/06/2026 12:46
食環 唔關我事
入境 唔關我事


同宏福宛大火一樣。
太平洋道人
引用
23/06/2026 12:55
快樂蕃鼠
最愛李嘉欣
引用
23/06/2026 13:03
[sosad] [sosad]
快樂老薯[sosad]
PlayJer-ism
引用
23/06/2026 13:27
食環 唔關我事
入境 唔關我事



哦!點解““善心小館”” 日日有不同政府部門上門 關佢哋事呀?_?

https://upload.hkgolden.media/comment/anlntc3s.wotvk4u40pr.u3y55ta1jbt.bbp.jpg

各安天命
PlayJer-ism
引用
23/06/2026 13:29
「原來佢哋係攞旅遊簽證嚟工作嘅,咁所以我就恍然大悟,原來成日換老師或者成日換人,係因為佢哋每七天就要出一次境。」

哇... 講事實都得架咩 [shocking]
蛋蛋RAISER
引用
23/06/2026 13:29
食環忙緊搞鳩其他正常人



https://scontent-hkg1-1.xx.fbcdn.net/v/t39.30808-6/659093340_1376261167862946_9033919449619103209_n.jpg?stp=cp6_dst-jpg_tt6&cstp=mx1152x1440&ctp=s1152x1440&_nc_cat=105&ccb=1-7&_nc_sid=833d8c&_nc_ohc=43zm6Y6cqv4Q7kNvwGx0hNy&_nc_oc=AdrIT-qGl-Byfo6PD2mRYiyOcsG36QfnrGWJq4J4CW92g-XfbMRtaY1jXemOG2xhk2s&_nc_zt=23&_nc_ht=scontent-hkg1-1.xx&_nc_gid=CPTNRZPMkFiJe8bIEs1wjQ&_nc_ss=7b2a8&oh=00_Af-TnHRPV_FOapPuZ9Pd9EBpvrrR0QEpW0Vxru3993tP-Q&oe=6A395141


前排見有單食環搞一個賣榴槤的, 話佢張台角突出左鋪面幾cm, 所以要開罰單罰佢幾千蚊#yup# #yup# #yup#
網樂三代目
引用
23/06/2026 13:37
食環 唔關我事

https://upload.hkgolden.media/comment/xpnj42zm.2qxuqtfzru1.4naygbo5rqk.dmi.jpg
Ydog Return
引用
23/06/2026 13:42
咁鍾意鴨屎香
咪畀啲鼠屎香你嘆下囉
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]