[
登入
]
感情台
第 1 頁
感情台
有無人同我一樣不想自殺但想死
所有人平安
18/06/2026 12:20
可以點做
unhappy
Iridescence
18/06/2026 12:33
我怕痛多啲
但暫時都未想死住
想睇多陣個世界先
Iridescence
18/06/2026 12:36
好心樓主有老婆有下一代就咪唸死啦
有冇唸過你個仔靠你食奶,買玩具
咁細個就死老豆好陰公架
勒老闆
18/06/2026 12:37
薩莉亞防止自殺
@siuyeong
18/06/2026 12:43
睇到你咁講,真係好想你知道你嘅生命好珍貴。雖然而家可能覺得好辛苦、好攰,但你嘅存在對呢個世界係有意義㗎。呢種感覺會過去嘅,就算而家睇唔到出路,都請你俾多啲時間自己。你值得被愛,值得繼續行落去。撐住呀 💙
Open噏 | 24小時網上情緒支援平台
WhatsApp 熱線:(852) 9101-2012 💬
https://wa.me/85291012012
「情緒通」 18111 熱線 ☎️ 全港「18」區「1」有需要「1」條熱線「1」站式支援
碌蕉唔夠硬
18/06/2026 12:45
比我4啦
知道不會爆煲
18/06/2026 13:05
睇到你咁講,真係好想你知道你嘅生命好珍貴。雖然而家可能覺得好辛苦、好攰,但你嘅存在對呢個世界係有意義㗎。呢種感覺會過去嘅,就算而家睇唔到出路,都請你俾多啲時間自己。你值得被愛,值得繼續行落去。撐住呀
Open噏 | 24小時網上情緒支援平台
WhatsApp 熱線:(852) 9101-2012
https://wa.me/85291012012
「情緒通」 18111 熱線 全港「18」區「1」有需要「1」條熱線「1」站式支援
269住珠海架關你撚事咩垃圾左膠
所有人平安
18/06/2026 13:33
睇到你咁講,真係好想你知道你嘅生命好珍貴。雖然而家可能覺得好辛苦、好攰,但你嘅存在對呢個世界係有意義㗎。呢種感覺會過去嘅,就算而家睇唔到出路,都請你俾多啲時間自己。你值得被愛,值得繼續行落去。撐住呀
Open噏 | 24小時網上情緒支援平台
WhatsApp 熱線:(852) 9101-2012
https://wa.me/85291012012
「情緒通」 18111 熱線 全港「18」區「1」有需要「1」條熱線「1」站式支援
269住珠海架關你撚事咩垃圾左膠
住澳門
悲情城市
Chaser(走數)
18/06/2026 13:34
Me
所有人平安
18/06/2026 13:35
我係咪廢物
連死既勇氣都無
腦霧二世
18/06/2026 13:38
我仲想叫雞,享受女人嘅肉體
PlayJer-ism
18/06/2026 13:45
感覺類似
唔想早走過兩老,同埋怕痛
破麻
18/06/2026 13:57
睇到你咁講,真係好想你知道你嘅生命好珍貴。雖然而家可能覺得好辛苦、好攰,但你嘅存在對呢個世界係有意義㗎。呢種感覺會過去嘅,就算而家睇唔到出路,都請你俾多啲時間自己。你值得被愛,值得繼續行落去。撐住呀
Open噏 | 24小時網上情緒支援平台
WhatsApp 熱線:(852) 9101-2012
https://wa.me/85291012012
「情緒通」 18111 熱線 全港「18」區「1」有需要「1」條熱線「1」站式支援
269住珠海架關你撚事咩垃圾左膠
住澳門
悲情城市
澳門真係悶 嗰屋又殘又舊
係啲嘢ok好食
Iridescence
18/06/2026 14:02
不如分享吓無痛自殺方法啦
睇新聞啲人跳樓自殺,真係好可怕呀
吊頸
燒炭呢?
Hal_Jordan
18/06/2026 14:02
好心樓主有老婆有下一代就咪唸死啦
有冇唸過你個仔靠你食奶,買玩具
咁細個就死老豆好陰公架
所謂下一代係唔佢經手都唔知啦
所有人平安
18/06/2026 14:03
不如分享吓無痛自殺方法啦
睇新聞啲人跳樓自殺,真係好可怕呀
吊頸
燒炭呢?
都話唔聽自殺
所有人平安
18/06/2026 14:03
好心樓主有老婆有下一代就咪唸死啦
有冇唸過你個仔靠你食奶,買玩具
咁細個就死老豆好陰公架
所謂下一代係唔佢經手都唔知啦
唔想知
想死
Hal_Jordan
18/06/2026 14:05
好心樓主有老婆有下一代就咪唸死啦
有冇唸過你個仔靠你食奶,買玩具
咁細個就死老豆好陰公架
所謂下一代係唔佢經手都唔知啦
唔想知
想死
269終要面對現實
Iridescence
18/06/2026 14:11
不如分享吓無痛自殺方法啦
睇新聞啲人跳樓自殺,真係好可怕呀
吊頸
燒炭呢?
都話唔聽自殺
嘩,你想人落手謀殺呀?
所有人平安
18/06/2026 14:14
不如分享吓無痛自殺方法啦
睇新聞啲人跳樓自殺,真係好可怕呀
吊頸
燒炭呢?
都話唔聽自殺
嘩,你想人落手謀殺呀?
唔想自殺
但想死
你明唔明
Iridescence
18/06/2026 14:16
好心樓主有老婆有下一代就咪唸死啦
有冇唸過你個仔靠你食奶,買玩具
咁細個就死老豆好陰公架
所謂下一代係唔佢經手都唔知啦
唔想知
想死
269終要面對現實
咁答似講中咗
如果我渴望脫單心急結婚
我都可能咁既下場
所有人平安
18/06/2026 14:17
不如分享吓無痛自殺方法啦
睇新聞啲人跳樓自殺,真係好可怕呀
吊頸
燒炭呢?
都話唔聽自殺
嘩,你想人落手謀殺呀?
唔想自殺
但想死
你明唔明
最完美,睡覺然後沒起身
Iridescence
18/06/2026 14:18
不如分享吓無痛自殺方法啦
睇新聞啲人跳樓自殺,真係好可怕呀
吊頸
燒炭呢?
都話唔聽自殺
嘩,你想人落手謀殺呀?
唔想自殺
但想死
你明唔明
最完美,睡覺然後沒起身
有時返工有工作壓力時,我都想
help4suicide
18/06/2026 22:51
可以點做
unhappy
睇到你咁講,我哋都好關心你嘅感受,如果唔介意嘅話可以同我哋講多啲,你唔係一個人面對呢啲困難,我地都會支持你。
歡迎你隨時上黎聊天室搵我地傾!
『Chat窿』
chatpoint.org.hk
(星期一至五:下午4時至凌晨1時;星期六、日及公眾假期:晚上8時至凌晨1時)
感情台
第 1 頁
感情台
回覆
留名
感情台
前往
電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions
[email protected]