有無人同我一樣不想自殺但想死 - 香港高登
[登入]
所有人平安
引用
18/06/2026 12:20
可以點做
unhappy
Iridescence
引用
18/06/2026 12:33
我怕痛多啲

但暫時都未想死住

想睇多陣個世界先:)
Iridescence
引用
18/06/2026 12:36
好心樓主有老婆有下一代就咪唸死啦
有冇唸過你個仔靠你食奶,買玩具

咁細個就死老豆好陰公架
勒老闆
引用
18/06/2026 12:37
薩莉亞防止自殺
@siuyeong
引用
18/06/2026 12:43
睇到你咁講,真係好想你知道你嘅生命好珍貴。雖然而家可能覺得好辛苦、好攰,但你嘅存在對呢個世界係有意義㗎。呢種感覺會過去嘅,就算而家睇唔到出路,都請你俾多啲時間自己。你值得被愛,值得繼續行落去。撐住呀 💙
 https://drive.google.com/thumbnail?sz=w1000&id=1d5ZPZaW1Wqah-16RL46OAayia_9wSzNl

Open噏 | 24小時網上情緒支援平台
WhatsApp 熱線:(852) 9101-2012 💬
https://wa.me/85291012012

「情緒通」 18111 熱線 ☎️ 全港「18」區「1」有需要「1」條熱線「1」站式支援
碌蕉唔夠硬
引用
18/06/2026 12:45
比我4啦:)2fn
知道不會爆煲
引用
18/06/2026 13:05
睇到你咁講,真係好想你知道你嘅生命好珍貴。雖然而家可能覺得好辛苦、好攰,但你嘅存在對呢個世界係有意義㗎。呢種感覺會過去嘅,就算而家睇唔到出路,都請你俾多啲時間自己。你值得被愛,值得繼續行落去。撐住呀

Open噏 | 24小時網上情緒支援平台
WhatsApp 熱線:(852) 9101-2012
https://wa.me/85291012012

「情緒通」 18111 熱線 全港「18」區「1」有需要「1」條熱線「1」站式支援

269住珠海架關你撚事咩垃圾左膠:o)
所有人平安
引用
18/06/2026 13:33
睇到你咁講,真係好想你知道你嘅生命好珍貴。雖然而家可能覺得好辛苦、好攰,但你嘅存在對呢個世界係有意義㗎。呢種感覺會過去嘅,就算而家睇唔到出路,都請你俾多啲時間自己。你值得被愛,值得繼續行落去。撐住呀

Open噏 | 24小時網上情緒支援平台
WhatsApp 熱線:(852) 9101-2012
https://wa.me/85291012012

「情緒通」 18111 熱線 全港「18」區「1」有需要「1」條熱線「1」站式支援

269住珠海架關你撚事咩垃圾左膠:o)

住澳門
悲情城市
Chaser(走數)
引用
18/06/2026 13:34
Me
所有人平安
引用
18/06/2026 13:35
我係咪廢物
連死既勇氣都無
腦霧二世
引用
18/06/2026 13:38
我仲想叫雞,享受女人嘅肉體:-(
PlayJer-ism
引用
18/06/2026 13:45
感覺類似
唔想早走過兩老,同埋怕痛
破麻
引用
18/06/2026 13:57
睇到你咁講,真係好想你知道你嘅生命好珍貴。雖然而家可能覺得好辛苦、好攰,但你嘅存在對呢個世界係有意義㗎。呢種感覺會過去嘅,就算而家睇唔到出路,都請你俾多啲時間自己。你值得被愛,值得繼續行落去。撐住呀

Open噏 | 24小時網上情緒支援平台
WhatsApp 熱線:(852) 9101-2012
https://wa.me/85291012012

「情緒通」 18111 熱線 全港「18」區「1」有需要「1」條熱線「1」站式支援

269住珠海架關你撚事咩垃圾左膠:o)

住澳門
悲情城市

澳門真係悶 嗰屋又殘又舊
係啲嘢ok好食
Iridescence
引用
18/06/2026 14:02
不如分享吓無痛自殺方法啦

睇新聞啲人跳樓自殺,真係好可怕呀
吊頸
燒炭呢?
Hal_Jordan
引用
18/06/2026 14:02
好心樓主有老婆有下一代就咪唸死啦
有冇唸過你個仔靠你食奶,買玩具

咁細個就死老豆好陰公架

所謂下一代係唔佢經手都唔知啦[sosad]
所有人平安
引用
18/06/2026 14:03
不如分享吓無痛自殺方法啦

睇新聞啲人跳樓自殺,真係好可怕呀
吊頸
燒炭呢?

都話唔聽自殺
所有人平安
引用
18/06/2026 14:03
好心樓主有老婆有下一代就咪唸死啦
有冇唸過你個仔靠你食奶,買玩具

咁細個就死老豆好陰公架

所謂下一代係唔佢經手都唔知啦[sosad]

唔想知
想死
Hal_Jordan
引用
18/06/2026 14:05
好心樓主有老婆有下一代就咪唸死啦
有冇唸過你個仔靠你食奶,買玩具

咁細個就死老豆好陰公架

所謂下一代係唔佢經手都唔知啦[sosad]

唔想知
想死

269終要面對現實:-(
Iridescence
引用
18/06/2026 14:11
不如分享吓無痛自殺方法啦

睇新聞啲人跳樓自殺,真係好可怕呀
吊頸
燒炭呢?

都話唔聽自殺


嘩,你想人落手謀殺呀?
所有人平安
引用
18/06/2026 14:14
不如分享吓無痛自殺方法啦

睇新聞啲人跳樓自殺,真係好可怕呀
吊頸
燒炭呢?

都話唔聽自殺


嘩,你想人落手謀殺呀?

唔想自殺
但想死
你明唔明
Iridescence
引用
18/06/2026 14:16
好心樓主有老婆有下一代就咪唸死啦
有冇唸過你個仔靠你食奶,買玩具

咁細個就死老豆好陰公架

所謂下一代係唔佢經手都唔知啦[sosad]

唔想知
想死

269終要面對現實:-(


咁答似講中咗[:-(gx]

如果我渴望脫單心急結婚
我都可能咁既下場:-(
所有人平安
引用
18/06/2026 14:17
不如分享吓無痛自殺方法啦

睇新聞啲人跳樓自殺,真係好可怕呀
吊頸
燒炭呢?

都話唔聽自殺


嘩,你想人落手謀殺呀?

唔想自殺
但想死
你明唔明

最完美,睡覺然後沒起身
Iridescence
引用
18/06/2026 14:18
不如分享吓無痛自殺方法啦

睇新聞啲人跳樓自殺,真係好可怕呀
吊頸
燒炭呢?

都話唔聽自殺


嘩,你想人落手謀殺呀?

唔想自殺
但想死
你明唔明

最完美,睡覺然後沒起身


有時返工有工作壓力時,我都想:-(
help4suicide
引用
18/06/2026 22:51
可以點做
unhappy

睇到你咁講,我哋都好關心你嘅感受,如果唔介意嘅話可以同我哋講多啲,你唔係一個人面對呢啲困難,我地都會支持你。

歡迎你隨時上黎聊天室搵我地傾!

『Chat窿』
chatpoint.org.hk
(星期一至五:下午4時至凌晨1時;星期六、日及公眾假期:晚上8時至凌晨1時)
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]