[
登入
]
上班台
第 1 頁
上班台
我想請人 初級繪圖員 13000 底薪
不來也不往
18/06/2026 12:08
我知扑嘢好爽, 但我想請人
初級繪圖員Assistant Designer
荔枝角返工,1-5 朝10晚6
主要熟識操作
「Auto CAD、SketchUp、
Photoshop、MS office」
每月薪金:
13000 底薪
+奬金(由2000 - 8000 不設上限)
麻煩連同CV DM我 感謝
跑腿一號
18/06/2026 12:29
工作內容係扑野定係繪圖?
不嬲丟人現眼
18/06/2026 12:31
請人去奴工處啦
快屌俠
18/06/2026 12:34
出13000咁多好肉赤呀
用AI丫麻
膠痕者
18/06/2026 12:36
條Threads嘅link呢?
牌佬
18/06/2026 12:36
用AI就得啦 成份數掉入去就出到圖
Relativity
18/06/2026 12:37
不了
跟慢生學野都有皮八
森巴狂迷
18/06/2026 12:37
13000請人返去㩒ai
還政於民
19/06/2026 07:56
唔識用software做唔做得
跑腿一號
19/06/2026 11:29
唔識用software做唔做得
識唔識用hardware做?
還政於民
19/06/2026 11:30
唔識用software做唔做得
識唔識用hardware做?
剩係識睇住人做
打工仔
19/06/2026 12:37
唔識用software做唔做得
識唔識用hardware做?
剩係識睇住人做
飲雞水
19/06/2026 12:39
上班台
第 1 頁
上班台
回覆
留名
上班台
前往
電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions
[email protected]