我想請人 初級繪圖員 13000 底薪 - 香港高登
[登入]
不來也不往
引用
18/06/2026 12:08
我知扑嘢好爽, 但我想請人
初級繪圖員Assistant Designer
荔枝角返工,1-5 朝10晚6
主要熟識操作
「Auto CAD、SketchUp、
Photoshop、MS office」

每月薪金:
13000 底薪
+奬金(由2000 - 8000 不設上限)
麻煩連同CV DM我🫪 感謝
跑腿一號
引用
18/06/2026 12:29
工作內容係扑野定係繪圖?
不嬲丟人現眼
引用
18/06/2026 12:31
請人去奴工處啦#ng#
快屌俠
引用
18/06/2026 12:34
出13000咁多好肉赤呀
用AI丫麻
膠痕者
引用
18/06/2026 12:36
條Threads嘅link呢?
牌佬
引用
18/06/2026 12:36
用AI就得啦 成份數掉入去就出到圖
Relativity
引用
18/06/2026 12:37
不了
跟慢生學野都有皮八
森巴狂迷
引用
18/06/2026 12:37
13000請人返去㩒ai
還政於民
引用
19/06/2026 07:56
唔識用software做唔做得
跑腿一號
引用
19/06/2026 11:29
唔識用software做唔做得

識唔識用hardware做?
還政於民
引用
19/06/2026 11:30
唔識用software做唔做得

識唔識用hardware做?

剩係識睇住人做
打工仔
引用
19/06/2026 12:37
唔識用software做唔做得

識唔識用hardware做?

剩係識睇住人做

https://upload.hkgolden.media/comment/dzripvmj.oav4h0ryfne.chchp0aqv21.20c.jpg
飲雞水
引用
19/06/2026 12:39
https://upload.hkgolden.media/comment/epubvfep.ld41b42myzs.sfdc53ieqyj.yht.jpg
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]