[
登入
]
上一頁
時事台
第 1 頁
第 2 頁
第 3 頁
第 4 頁
時事台
五年規劃|李家超:把握科技發展機遇 建設全球汽車產業創新樞紐
網樂三代目
18/06/2026 23:30
_妓不如人_
19/06/2026 00:03
超哥其實知唔知依家造車慘過食屎
佢上任以黎
印象中除左立到國安法趕走成堆人之外
無樣好野搞得成
全部靠吹過骨 唔洗實業
terry123
19/06/2026 00:09
汽車產業有關過香港事咩?
你話高端電子晶片,香港90年代都真係輝煌過
但車喎,香港曾經有造過車咩?
唔係完全無
客車算唔算呢?
記憶巴士年鑑曾有講過香港有班巴士工程師係屯門改裝及裝配車身到北上
RacingDriver
19/06/2026 00:12
送貨嗰啲手推車都生產唔到啦, 仲講汽車
老鬼2002
19/06/2026 01:23
送貨嗰啲手推車都生產唔到啦, 仲講汽車
車大炮嗰種車
小范
19/06/2026 02:56
愈來愈似創富者
諗起乜就講乜
講咗當做左
魔蟹
19/06/2026 03:13
有樣幾好笑,以前有段時間,大陸大城市為左減少罪案,係禁左摩托(搶劫)
依家為左靈活就業,同電動市場,就算電動摩托行馬路又得,行行人路又得,週街泊都得
電動車又新車都入晒廢棄場
阿白卡超哥係咪個腦停頓左好多年?比香港人試玩下電動單車得唔得先?
Mr.Slow
19/06/2026 03:14
愈來愈似創富者
諗起乜就講乜
講咗當做左
創富者走得太前
字源歧說
19/06/2026 03:33
有樣幾好笑,以前有段時間,大陸大城市為左減少罪案,係禁左摩托(搶劫)
依家為左靈活就業,同電動市場,就算電動摩托行馬路又得,行行人路又得,週街泊都得
電動車又新車都入晒廢棄場
阿白卡超哥係咪個腦停頓左好多年?比香港人試玩下電動單車得唔得先?
咗多監控,你搶完未分錢就已經有公安打電話搵你約談啦
根本而家上面就唔驚你呢d犯法嘢
係得獻忠真係阻唔到,因為獻忠得即係法律都唔撚驚
魔蟹
19/06/2026 04:00
有樣幾好笑,以前有段時間,大陸大城市為左減少罪案,係禁左摩托(搶劫)
依家為左靈活就業,同電動市場,就算電動摩托行馬路又得,行行人路又得,週街泊都得
電動車又新車都入晒廢棄場
阿白卡超哥係咪個腦停頓左好多年?比香港人試玩下電動單車得唔得先?
咗多監控,你搶完未分錢就已經有公安打電話搵你約談啦
根本而家上面就唔驚你呢d犯法嘢
係得獻忠真係阻唔到,因為獻忠得即係法律都唔撚驚
佢一日一日中心,依家又降grade變樞紐,下一個詞彙係乜?
我讀得書少,真係唔識咁多
大地在我腳下,港計在於我手中....
千秋爛袋,香港風乾如畫...
熊頭icon
19/06/2026 06:47
乜撚都要攪
攪得邊樣呀大佬
攪咗咁多野 最後咪又係攪屎掍
熊頭icon
19/06/2026 06:48
乜撚都要攪
攪得邊樣呀大佬
攪咗咁多野 最後咪又係攪屎棍
葡提(阿婆)
19/06/2026 07:05
講得話攪果堆越攪越衰,最後廢案
網樂三代目
19/06/2026 23:03
吹~撚~到~宇宙大爆炸
' '
20/06/2026 01:16
香港講製造業?高科技?其實比呢d 就輸鳩硬。。
香港一向都係搞金融,背靠支持係法律,
而家法律搞到人唔似人,如果無公信力,遊戲制度龍門成日搬,
又成日排外既話,香港就失去優勢,拱手相讓新加坡,其實香港識玩,就係用金融優勢帶協班北佬一齊賺錢,做得突手,就應該有能力說服到佢地。
唔駛再講乜乜乜製造業港口,香港無可能做,無地方,無大量人力,點同大陸玩?
香港要做係搞返好高增值服務,專業服務,財富管理。
搞大學教育產業都可以,因為可以帶動相關產業,不過就唔係派居港權,另外要求大學選人上要把關,唔可以選太過激進紅的份子,否則只會唱衰香港,將壞話傳到上去,又會令到香港條路難行。
有夢想的鹹魚
21/06/2026 10:57
鞏固係咩意思
tony.so
21/06/2026 12:20
超哥橫掂都9吹,下次不如吹大D, 軍用無人機國際產業鏈,國際核彈研究中心。。。
呢單新聞一出,肯定振驚全世界添啦。。。
劇場研究生
21/06/2026 12:36
大劣D電動車廠執得七七八八
XG就話跟風造車
呢D凸首真好做
ひなの迴響
21/06/2026 12:53
幾時引入唐仔經濟,迎合佢自己
上一頁
時事台
第 1 頁
第 2 頁
第 3 頁
第 4 頁
時事台
回覆
留名
時事台
前往
電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions
[email protected]